Урок-майстерня на тему "Оформлення фотозони для селфі до дня святого Валентина".

Про матеріал
Урок-майстерня на тему "Оформлення фотозони для селфі до дня святого Валентина".
Перегляд файлу

 

    

 

 

 

Урок-майстерня на тему  у 9-А класі "Оформлення фотозони для селфі до дня святого Валентина".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Падалка Олена Сергіївна,

учитель трудового навчання та мистецтва

ХДВУФК №1

 

 

 

Харків-2021


Тема : Урок-майстерня на тему "Оформлення фотозони для селфі до дня святого Валентина".

Мета:

  • Актуалізувати знання учнів про техніку оригамі
  • розвивати творчі здібності вихованців;
  • розвивати просторову уяву, увагу, мислення, фантазію, пізнавальні інтереси та творчі здібності;
  • виховувати акуратність, точність під час створення виробу шляхом складання;
  •  виховувати почуття дружби та єдності в класі;
  • вміння працювати у команді шляхом виконання КТС;
  • виховувати культуру міжстатевих відносин.

Обладнання. Мультимедійна презентація, відео «Купідон Любов сліпа - Короткометражний мультфільм HD», «Фотозона до дня святого Валентина», аудіозапис  «Музика для творчості, натхнення и відпочинку», завдання для парної роботи, предметні малюнки, плакат «З днем святого Валентина», кольоровий папір, ножиці, клей, чорний та червоний маркери, кольрові фарби.

Хід уроку

I. Організація класу.

Слайд 2

Вчитель.      Станьте, діти, всі рівненько.

                     Привітайтесь до гостей:

 Діти.                 "Добрий день!"

Вчитель.      Любі, я вас всіх вітаю,

                     Творчості від вас чекаю.

- Прошу сідайте

- Пропоную усім працювати за таким девізом: слайд 3

Видумуй, пробуй, твори! Фантазуй, себе прояви!

 


II. Актуалізація знань учнів.

- Діти, на попередніх уроках трудового навчання ми вчилися створювати різні фігури з паперу. Пригадаємо, що таке "оригамі".

- Запрошую до слова довідкове бюро. Слайд 4

Учень.

Це японське давнє слово

необхідно знати:

"ори" - склад в японській мові

значить щось складати.

А папір свій називають "гамі".

Коли щось з нього складають,

кажуть "оригамі".

Учениця. "Оригамі" - стародавнє мистецтво паперової пластики. Народившись багато століть тому на Сході, воно зуміло підкорити серця людей у всіх куточках землі.

Учень. "Оригамі" - це уміння створити цілий світ з аркуша паперу.

- Дякую учням з довідкового бюро. І зараз ми переконаємося, яке чудове мистецтво "оригамі". Погляньте на екран. Слайди 5, 6, 7, 8, 9.

IIІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми і мети уроку.

- Діти, як ви вже здогадалися, сьогодні ми продовжимо знайомство з паперопластикою. А що будемо створювати, ви дізнаєтесь, послухавши уривок з вірша Василя Стуса (Слайд 10):

                                        Не любить тебе – не можна.

Володіти тобою – жаль.
І хвилина діяння кожна
Випромінює  нам печаль.
                                                                          


А також вірш Миколи Вінграновського (слайд 11)

Ти-вся любов.

Ти чистота,

Довірливість благословенна.

Твоя краса мені свята,

Твоя любов мені священна.

- То про що ви почули у вірші та побачили на екрані? (сердця)

- Сьогодні ми будемо з вами розмовляти про свято кохання День святого Валентина . Та не лише розмовляти. Ми навіть спробуємо його створити, а саме будемо робити фотозону для цього свята. А в цій нелегкій та захоплюючій справі нам допоможе наш Амура.

- Запросимо його до нашого класу!

Усі разом:  Амур, завітай до нас скоріш!!!                      

    (Слайд 12)

IV. Вивчення нового матеріалу.

Під шум звук музики з’являється Амур:

https://www.youtube.com/watch?v=eU8bzewbzzs

Учень.                                            

  • Я Амур - Бог любові, тому відмовити вам не можу  

 ВІДЕО

(учні переглядають відео «Купідон Любов сліпа - Короткометражний мультфільм HD»)

https://www.youtube.com/watch?v=gzMV1DNguq0

  • А зараз я хочу вам запропонувати переглянути відео для творчого натхнення

https://www.youtube.com/watch?v=YR4jVoS8yEE

https://www.youtube.com/watch?v=zRVSSZaD4Ig&t=58s

https://www.youtube.com/watch?v=e14XSRaHTN4

https://www.youtube.com/watch?v=M7CF3AaC7sI

- Спасибі Амур, нам твої творчі ідеї до вподоби.  Але, нам вже не терпиться почати створювати красу власноруч.

- Добре, але на останок відгадайте декілька  загадок

1) У цей день прийшла весна,

А за віконичком зима,

Відкрию вранці дверцята -

А на порозі серце!

(День Валентина)

2) Що за хлопчик симпатичний,

Він сидить, пускає стріли.

Дуже боляче, дуже особисто

Прямо в серце точно цілить.

(Амур)

3) Свято кохання, шоколаду, уваги,

Свято сердечок і обіймів.

Дарують хлопчаки дівчатам цукерки,

Пишуть хлопці вірші і сонети.

Дарують дівчата хлопцям серця,

Пишуть слова про любов без кінця.

Свято таке - це просто причина

Зізнатися в любові в цей ...

(День Валентина)

- Погляньте, яке чудове сердце потрапило у наші руки (вчитель показує дітям велике сердце- виконане в техніці "оригамі")

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 

https://www.youtube.com/watch?v=BNuHr_vVA6A


ХВИЛИНКА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ

- Сідайте рівненько. Настала хвилинка техніки безпеки. Слово інструктору. (Слайд 14)

Учень.

Ножиці відкриті не тримай,

кільцями вперед передавай,

клеєм обережно користуйся,

про робоче місце потурбуйся.

Про сміття не забувай,

у посудину складай.

Вчителя уважно слухай,

з ним роботу починай.

Думай, слухай, не дрімай.

Якщо будем працювати старанно,

то і фотозона вийде гарна.

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА

Учні складають сердце з учителем.

Послідовність виготовлення сердця:

https://www.youtube.com/watch?v=zRVSSZaD4Ig&list=RDCMUCymHBLxTxCcMeu5RfsjeVHQ&start_radio=1&t=70s

1. Скласти папір навпіл, розкрити і ще раз зігнути навпіл.

2. Знову повернути аркуш паперу в попереднє положення.

3. Зверху і знизу провести напівкруглі лінії.

4. Вирізати по намічених лініях.

5. Отримана фігура схожа на розгорнуту книгу.

6. Підігнути лівий край до центру і сюди ж правий.

7. Весь аркуш паперу скласти гормошкою.

8. А зараз просто зменшуємо ширину складки, щоб гормошка вийшла дрібніше.

9. Піджати ліву сторону до центру і потрібно склеїти верх і низ. Для цього необхідно використовувати клей.

10. Нанести клей на вузьку сторону паперу і з'єднати.

11. Трохи потримати щоб клей схопився.

12. Повторити те ж саме для другої сторони.

( Коли діти склали велике сердце з учителем та вирізали окремі маленькі сердця. Діти приклеюють маленькі паперові сердця до вузької червоної стрічки)

- Учитель приклеює кілька сердечок на заздалегідь відрізану вузьку червону стрічку .

- Учні приклеюють стрічки з сердцями до фотозони, потім розміщують на ній зроблені великі сердця в техниці оригамі.

- Амуре, а чи сподобалося тобі наша фотозона, як діти працювали?

Амур:

 - Діти, ви  - молодці!!!    (Слайд 14)

(діти плескають в долоні)

V. Підсумок уроку.

Вправа "Мікрофон". 

- Любі діти, наш урок підійшов до завершення.

- Хто із вас замам`ятав, що означає слово  "оригамі"? (щось складати)

- А що вам іще сподобалося на уроці? (працювати в парі, фізкультхвилинка, відео про море, складати сердце з бумаги).

- А що було важким на уроці? ( акуратно скласти сердце) (Слайд 15)

- Всім дякую за увагу та за ваше творче натхнення. Допобачення. (Слайд16)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: Вчитель трудового навчання та мистецтва. Падалка Олена Сергіївна. ХДВУФК №1 Урок-майстерня на тему "Оформлення фотозони для селфі до дня святого Валентина".

Номер слайду 2

Привітання з дітьми. Станьте, діти, всі рівненько. Привітайтесь до гостей: (привітання дітей)Любі, я вас всіх вітаю, Творчості від вас чекаю.

Номер слайду 3

Видумуй, пробуй, твори! Фантазуй, себе прояви!

Номер слайду 4

Пригадаємо, що таке "оригамі""Оригамі" - стародавнє мистецтво паперової пластики

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Не любить тебе – не можна. Володіти тобою – жаль. І хвилина діяння кожна. Випромінює нам печаль. Василь Стус

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Правила безпеки під час трудового навчання. Заходити і виходити з кабітету можна лише з дозволу вчителя. На робочому столі в учнів мають бути всі необхідні інструменти і матеріали. Заборонено використовувати на уроках трудового навчання вогонь. На початку уроку звільнити робоче місце від зайвих предметів і матеріалів. Починати виконувати завдання тільки з дозволу вчителя. Заборонено приновити до небезпечні предмети (ріжучі, колючі, вибухові). Заборонено розміщувати пальці рук проти ріжучої частини інструмента. Передавати інструмент з гострими кінцями можна лише ручкою від себе. Не розмахувати ножицями, голкою перед час роботи, використовуй інструмент лише за призначенням. Заборонено класти інструменти з гострими кінцями на край стола. Після завершення роботм слід упорядкувати робоче місце, прибрати сміття

Номер слайду 14

Діти, ви

Номер слайду 15

Рефлексія. Що на вашу думку було головним на уроці?Що було цікавого?Що нового ви дізналися?

Номер слайду 16

Дякую за урок

zip
Додано
8 березня 2021
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку