Урок "Mein Lieblingsgericht. Вирішення мовленнєвих завдань на уроці німецької мови"

Про матеріал

Конспект уроку з теми "Mein Lieblingsgericht" підійде як для уроку засвоєння нових знань, на якому будуть опрацьовувати нові ЛО під час уроку узагальнення та систематизації знань. Конспект містить вправи на повторення граматичного матеріала (відмінювання та вживання модальних дієслів) та вправи з читання. Вправи націлені на вирішення мовленнєвих завдань.

Перегляд файлу

Data: 07.12.2017

Klasse: 7

Thema: Mein Lieblingsgericht. /  Моя улюблена страва.

Ziel: тренувати учнів у вживанні лексики попереднього уроку (essen, trinken, oft…) та опрацювати нові МЗ (Ich mag…(nicht), Was magst du? Mein Lieblingsgericht ist… ) з подальшим їх закріпленням  під час тренувальних вправ. Повторити модальне дієслово mögen та мотивувати учнів використовувати даний граматичний матеріал у МЗ та мовних кліше. Активізувати ЛО з теми та залучити учнів до комунікативних вправ. Розвивати діалогічне мовлення, аудіативні здібності учнів, уважність та спостережливість. Удосконалювати навички читання та вміння знаходити потрібну інформацію в тексті. Виховувати толерантне ставлення один до одного під час роботи в класі, бажання споживати здорову їжу.

Einrichtung: тематичні картки, ТЗН, CD-диск, роздатковий матеріал, граматична таблиця, набори карток для групової та парної роботи,  м’ячик, дошка.

Literatur: С.І.Сотникова «Німецька мова» 5 клас, С.І.Сотникова «Німецька мова» 6 клас, С.І.Сотникова «Німецька мова» 7 клас, Anneli Billini «Wortschatz & Grammatik A1»,  N.P.Bassai «Deutsch» 7.

Kurs des Unterrichts

I. Organisierung der Unterrichtsstunde

  1. Begrüβung Guten Tag! Es leutet und wir beginnen unsere Stunde. Setzt euch. Ich heiβe Olena Wasyliwna und ich bin heute eure Deutschlehrerin.
  2. Bericht des Klassenordners Wer hat heute Klassendienst? Wer felt heute? Welcher Wochentag ist heute? Welches Datum ist heute?

II. Vorberitung der Schüler

  1. Mundgymnastig Для початку я пропоную вам прочитати вислови відомих людей. Врезультаті цієї роботи ми зможемо назвати тему нашого уроку. (звертаю увагу дітей на вислови, які надруковані і знаходяться на дошці)         (1-ше читання – вчитель,                            Wir leben nicht  um zu essen,

2-ге – осмислення змісту,                             sondern wir essen um zu leben.

          3-тє – вибіркове читання,                                                                       Sokrates

             4-те – хорове читання)       

Похожее изображение

Ich lese zuerst und dann wir übersetzen. Sucht einige Wortschatze! Wir lesen noch einmal alle zusammen.

Also, sagt mir wie ist unseres Thema heute? Richtig. Das Thema ist das Essen. (Слайд №1)

  1. Ziel und Aufgabeder Stunde  Das ist richtig. Heute sprechen wir über das Essen und machen einige Übungen.
  2. Kontrolle der Hausaufgabe
  • Hirnsturm  Ich kontroliere die Hausaufgabe. Jetzt zeige ich die Bilder und ihr nehnt sie. (показую картки з малюнками, а діти називають продукти харчування. Якщо не знають певного слова, я його озвучую, а на дошці прикріпляю це зображення з написаним словом).

Gut. Kinder, was bedeutet dieses Wort? (звертаю увагу дітей на слово gesund - здоровий).

Macht eure Minibücher auf. Die Seite 2. Markiert mit “+” gesundes Essen und mit “--” nicht gesundes Essen. (в своїх підручниках діти на сторінці 2, використовуючи лексику з попередньої вправи, позначають плюсом здорові продукти харчування та знаком мінус шкідливу їжу. Після чого проводимо обговорення).

Was ist gesund? Was ist nicht gesund?

  • Phonetischeübung Die Seite 3. Was ist das? Ja, richtig CD Похожее изображение. Jetzt hört ihr CD und diese Karte legt in die Reihe. z/B: ich höre das Wort Ananas, suche Foto und lege zuerst die Ananase. Versteht? 1-temal – wir nur hören, 2-temal – hören und legen Fotos und 3-temal kontrolieren die Üdung. (пропоную дітям на наступній сторінці виконати аудіативне завдання. Прослухавши назви продуктів харчування, учні повинні розмістити в певному порядку набір карток, після чого слухають ще раз, щоб впевнитися у своєму виборі.  Потім вчитель демонструє ключ, для самоперевірки). (Слайд №2)

ІІІ. Hauptteile der Stunde

  1. Sprechen (другий слайд залишається відкритим, а я звертаю увагу учнів на слова essen / trinken. Спираючись на попередні ЛО, починаю діалогічне мовлення з учнями, запитуючи що можна їсти, а що пити).

Was bedeutet essen und trinken? Wir benutzen diese Fotos und ihr beantwortet was kann man essen und was kann man trinken.

  1. Neue Lexik und Grammatig Die Seite 4.

                                   Neue Lexik und Grammatig

das Lieblingsgericht – улюблена страва

Wie ist dein Lieblingsgericht? - Яка твоя улюблена страва?

Mein Lieblingsgericht ist … -  Моя улюблена страва це …

mögen – любити                                                                           mögen - любити

Was magst du? - Що ти любиш?                                ich – mag         wir - mögen  Ich mag … - Я люблю                                                 du – magst        ihr - mögt

                                                                                er, sie, es - mag       sie – mögen

(Sportminuten)

  1. Paararbeit Тепер, використовуючи нову лексику, ви з легкість виконаєте наступну вправу, яка вам допоможе і під час читання і під час виконання домашнього завдання. Also, wir arbeiten zu zwei. Das ist die Paararbeit. Jede Paar hat die Karten und muss drei Sätze bilden. Ich helfe euch. Ich habe einen Plan. Das ist er. (Слайд №3). Macht eure Minibücher an der Seite 5 auf. Dort gibt es auch den Plan. Ihr hat 2 Minuten und müsst drei Sätze bilden. (учні спочатку, користуючись планом утворюють речення, потім ми їх зачитуємо з перекладом і вони записують речення). Wir lesen und übersetzen, dann ihr schreibt ein Satz in das Buch an der Seite 5      
  2. Lessen (звук смс Похожее изображение ) Oh, was ist das? Aaaa, E-Mail kommt von Tina. (Слайд №4). Lesen wir? (Слайд №5).

Похожее изображение 

 

 

          Olena Sokol

 

            Mein Lieblingsgericht.

 

Hallo Lena,

              danke für deinen Brief und die Fotos. Sie sind toll. Du fragst mich nach meinem Lieblingsgericht.

              Ich schreibe dir gern darüber. Ich mag Brot mit Marmelade und Tee. Aber mein Lieblingsgericht

              ist Bratwurst mit Nudeln.

              Lena, und was mögen deine Schüler? Können sie mir schreiben? Ich warte auf den Brief oder

              E-Mail.     

              Tschüβ!

              Deine Tina.

 

 

 

 

 

 

(після читання пояснюю відразу домашнє завдання)

  1. Gruppenarbeit Ich danke Tina für E-Mail. Ich habe jetzt noch eine Auggabe. Aber wir arbeiten in der Gruppe. Wir haben drei Gruppe und drei Aufgaben. Macht die  Seite 5 auf. Wir haben 12 Sätze. 1-te Gruppe sucht nur Richtsg, 2-te – Falsch, 3-te – Nichts sagen. (працюють в групах і перевіряємо за допомогою ключа)

 

2

 

3

 

1

 

5

 

6

 

4

 

8

 

7

 

9

 

12

 

11

 

10

IV. Der letzte Teil der Stunde.

  1. Hausaufgabe Ihr schreibt E-Mail für Tina.
  2. Zusammenfassung das Spiel “Heiβe Kartoffeln” im Ring.

Die Stunde ist zu Ende. Gibt eure Tagebücher mir und ich gebe euch Noten. Steht auf. Auf Wiedersehen.  

docx
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку