Конспект уроку з теми "Mein Lieblingsgericht" підійде як для уроку засвоєння нових знань, на якому будуть опрацьовувати нові ЛО під час уроку узагальнення та систематизації знань. Конспект містить вправи на повторення граматичного матеріала (відмінювання та вживання модальних дієслів) та вправи з читання. Вправи націлені на вирішення мовленнєвих завдань.
Data: 07.12.2017
Klasse: 7
Thema: Mein Lieblingsgericht. / Моя улюблена страва.
Ziel: тренувати учнів у вживанні лексики попереднього уроку (essen, trinken, oft…) та опрацювати нові МЗ (Ich mag…(nicht), Was magst du? Mein Lieblingsgericht ist… ) з подальшим їх закріпленням під час тренувальних вправ. Повторити модальне дієслово mögen та мотивувати учнів використовувати даний граматичний матеріал у МЗ та мовних кліше. Активізувати ЛО з теми та залучити учнів до комунікативних вправ. Розвивати діалогічне мовлення, аудіативні здібності учнів, уважність та спостережливість. Удосконалювати навички читання та вміння знаходити потрібну інформацію в тексті. Виховувати толерантне ставлення один до одного під час роботи в класі, бажання споживати здорову їжу.
Einrichtung: тематичні картки, ТЗН, CD-диск, роздатковий матеріал, граматична таблиця, набори карток для групової та парної роботи, м’ячик, дошка.
Literatur: С.І.Сотникова «Німецька мова» 5 клас, С.І.Сотникова «Німецька мова» 6 клас, С.І.Сотникова «Німецька мова» 7 клас, Anneli Billini «Wortschatz & Grammatik A1», N.P.Bassai «Deutsch» 7.
Kurs des Unterrichts
I. Organisierung der Unterrichtsstunde
II. Vorberitung der Schüler
2-ге – осмислення змісту, sondern wir essen um zu leben.
3-тє – вибіркове читання, Sokrates
4-те – хорове читання)
Ich lese zuerst und dann wir übersetzen. Sucht einige Wortschatze! Wir lesen noch einmal alle zusammen.
Also, sagt mir wie ist unseres Thema heute? Richtig. Das Thema ist das Essen. (Слайд №1)
Gut. Kinder, was bedeutet dieses Wort? (звертаю увагу дітей на слово gesund - здоровий).
Macht eure Minibücher auf. Die Seite 2. Markiert mit “+” gesundes Essen und mit “--” nicht gesundes Essen. (в своїх підручниках діти на сторінці 2, використовуючи лексику з попередньої вправи, позначають плюсом здорові продукти харчування та знаком мінус шкідливу їжу. Після чого проводимо обговорення).
Was ist gesund? Was ist nicht gesund?
ІІІ. Hauptteile der Stunde
Was bedeutet essen und trinken? Wir benutzen diese Fotos und ihr beantwortet was kann man essen und was kann man trinken.
Neue Lexik und Grammatig
das Lieblingsgericht – улюблена страва
Wie ist dein Lieblingsgericht? - Яка твоя улюблена страва?
Mein Lieblingsgericht ist … - Моя улюблена страва це …
mögen – любити mögen - любити
Was magst du? - Що ти любиш? ich – mag wir - mögen Ich mag … - Я люблю du – magst ihr - mögt
er, sie, es - mag sie – mögen
(Sportminuten)
Olena Sokol
Mein Lieblingsgericht.
Hallo Lena,
danke für deinen Brief und die Fotos. Sie sind toll. Du fragst mich nach meinem Lieblingsgericht.
Ich schreibe dir gern darüber. Ich mag Brot mit Marmelade und Tee. Aber mein Lieblingsgericht
ist Bratwurst mit Nudeln.
Lena, und was mögen deine Schüler? Können sie mir schreiben? Ich warte auf den Brief oder
E-Mail.
Tschüβ!
Deine Tina.
(після читання пояснюю відразу домашнє завдання)
|
2 |
|
3 |
|
1 |
|
5 |
|
6 |
|
4 |
|
8 |
|
7 |
|
9 |
|
12 |
|
11 |
|
10 |
IV. Der letzte Teil der Stunde.
Die Stunde ist zu Ende. Gibt eure Tagebücher mir und ich gebe euch Noten. Steht auf. Auf Wiedersehen.