Урок "Метали у природі. Загальні способи добування металів"

Про матеріал
Конспект уроку з хімії для 11 класу на тему "Метали у природі. Загальні способи добування металів"
Перегляд файлу

Тема. Метали у                                         способи Добування MemaaiB

imageРозширюють уявлення про pi3H0MaHiTHicTb i речовин в про image CBiTY. Розвивають застосовувати Ha6YTi знання, проводячи та розрахунки за

Обфунтовують способи   як процес. Роблять висновки про вплив         на здоровя людини, а також охорону        при imageуроку.   того, що ми робимо i чого ми не робимо   залежить, чи матиме наступне         майбутне.

Обладнання: прилади i для    карта УкраТни, i копалини», класи4йкацй

(caMop06Hi), карточки з симвблами

imageуроку.

I. image опорних знань. ( Фронтальне опитування, робота в групах).

I. Охарактеризуйте метали за image

image

image2. Чим пояснюеться, що BCi метали добре тепло- i

               З .Дайте характеристику imageзв'язку та                                  i

imageбудови aT0MiB зумовлюе такий тип зв' язку та 1x

image

6.    Чи BCi метали однаковоimage

7.    .Як вченим вдалося встановити image i розташувати 1x у витиску вальномуimage

Робота в трупах.

ЗавДання I для I-oi групи.

У двох пронумерованих imageрозчини хлоридно; кислоти i imageхлориду. Як за допомогою металу imageречовини.

image

ЗавДання для II-oi групи.

Прожарте      дротину в полум'Т imageв розчин спирту (С“О). imageспостереження, imageокиснйк iimage

ЗавДання 1 для III-oi групи.

У 100 г kPOBi людини imageв середньому 16,7 г imageякий

image0,06г       у        Fe . imageзнаходиться в       людини? Йони яких ще        знаходяться         людини?     в imageлюдини потрапляють йони важкихimage

ЗавДання 1 для IV-oi групи. imageперетворення:

imageimage           image        сио -— cusoimage

                 си к— сии      сио

                Робота        дошки:

Учень 1. Записати imageщо характеризуютьimage

     imageДля двох              написати електронний баланс, вказати окисник та

image

Учень 2. Задача. Визначити imageможна одержати з 1 т 3aJIi3H0T imageруди, що         800/0 ферум(111) оксиду.

Завдання 2. imageробота з карточками (TecT0Bi завдання кожному

imageНаприклад, BapiaHT 10: 1 .Який зimage

image

2

imageз розчину якоТ imageметал? а) Zn(NO )

imageв) А) (S04)3.

II. image навчально7 image

imageЯк•бачимо, метали можна розглядати з                 точок зору:

1.    Як     речовини, об'ект вивченняimage

2.    Як елементи, що входять до складу живихimage

З. Як сировина для виготовлення величезноТ imageimageречей, створюе людина.

Але завжди треба пам'ятати, що: (зачитуемо уроку). Особливо, коли будемо розглядати питання знаходження у i способи добуванняimage

Записують тему уроку.

-III. Вивчення новогоimage

imageМетали людина знайшла у imageдають на питання .Що таке imageЩо таке породи? Що називаеться рудою? (Знання з курсу природознавства, географй).

Що ми робимо? Добуваемо руди чорних i кольорових збагачувальних фабриках збагачуемо Тх.

Що не робимо?

Не припиняемо хижацького розграбування земних надр.

на

Як же imageкопалини imagei родовища яких

е на

YkpafAi, ми зараз попробуемо вияснити.

imageрозглядають колекцй' imageкопалини» i складають imageсхеми.

ЗавДання З для I групи.

Скласти imagei Карбонати»

ЗавДання З для II групи.

Скластиimage

ЗавДанняЗ для III групи. image i Сульфати».

ЗавДання для IV групи. «Оксиди>>.

image Тим часом 4             по одному з групи, працюють з картою УкраТни,

розташовуючи знаки imageв тих           де знаходяться родовища Тх сполук.

imageвиконання p06iT заслуховують imageучня:

В YkpaiHi imageблизъко 8 тис. родовищ, в яких е понад 90 imageкорисних копалин. Це практично вся imageсировина для сталого imageта розвитку imageЗа kiJIbkicTk0 iimage

родовищ корисних копалин наша кратна imageперше в А за Тх запасами та видобутком - одне з imageсеред кратн CBiTY, .стверджуе MiHicTepcTB0 охорони навколишнього середовища УкраТни.

imageЩо робимо?

— Приймаемо Кодекс про надра.

— Не робимо?

Не достатньо контролюемо, як надра використовуються як нашими, так i imageкористувачами.

image                    imageж способи одержання             з Тх сполук?

      imageII групи пояснюють             i записують image

Аси + oz =2Сио

*                   2СИО + сано =2Си + С Н20 +2HL0

карбон е image I як image BiH може бути уimage

чадного газу (СО). В той час, як на записують imageimageз третя група пояснюе задачу про imageimageдва факти, робимо висновок: Алкоголь вимивае

imageЗ kPOBi.image

Що робимо? Позбавляемось поганоТ звички вживати алкоголь.

imageе i водень, наприклад:

РЬО + imageРЬ + НО

*                   А також метали imagecrzq +lAl     +lCr

                           2All03 + 3Si                  + 4Al

4

Але так imageметали imageспочатку випалюють, одержуючи оксиди.

image     Bci метали можна одержати image Тх

солей.Цей             вивчатимемо наimage

IV.                                 завдання для      вивченого

1.   image хлорид часто image Ферум (III) хлориду

Запропонуйте image очищення безводного image хлориду. imageв розплавлену         додати imageабо переганяти забруднений image хлорид над image стружками      вакуумом. В залишку буде непрореагований image

FeCl + Al = AlCl +image

2.   Для виробництва imageманганат. Промисловий cnoci6 його одержання заключаеться у image( МпО ) з Тдким ка.тй (КОН) в imageреакцй'.

image                        image+ «ОН + О             2К„МпОч + 2Н О

V.                                     imageуроку i imageдомашнього завдання.

5

pdf
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Розробки уроків
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку