Урок: "Методика навчання учнів з вадами слуху

Про матеріал
Методична розробка до організації уроків з дітьми з особливими потребами на тему : "Методика навчання з вадами слуху з використанням технологій дистанційного навчання".
Перегляд файлу

image

ПЛАН

    1. Методичні особливості вивчення теоретичного матеріалу учнями з вадами слуху з використання дистанційних технологій (використання MOODLE)

    2. Використання інтернет-сервісів LearningApps для навчання учнів з вадами слуху

    3. Використання динамічної математики для навчання учнів з вадами слуху

    4. Використання методу проєктів як напряму соціалізації учнів з вадами слуху

    5. Висновки

imageМетодичні особливості вивчення теоретичного матеріалу учнями з вадами слуху з використання дистанційних технологій (використання MOODLE)

image

2. Використання інтернет-сервісів LearningApps для навчання учнів

image

image


4. Використання методу проєктів як напряму соціалізації учнів з вадами слуху

Метою проектного навчання для учнів з ООП є:

vсприяння підвищенню особистої впевненості кожного учасника проекту;

v розвиток комунікативних компетентностей, що особливо важливо для соціалізації учнів з вадами слуху;

v imageзабезпечення умов для розвитку критичного мислення учня з вадами слуху;

v формування та розвиток уміння пошуку шляхів вирішення проблеми;

v розвиток в учнів дослідницьких умінь, спостережливості, уміння висувати гіпотези, узагальнювати

Етапи проведення проекту:

1.              Початковий. Розробка основних ідей, констатація вивченості проблеми, збір та аналіз даних, обґрунтування актуалізації

2.              Форми і методи управління і контролю, корекція з боку педагога.

3.              Здійснення діяльності. Збір та обробка інформації, формулювання гіпотези. Визначення проблеми.

4.              imageОрганізація діяльності. Формування груп, розподіл обов'язків, планування роботи, розробка змісту етапів, визначення ям теми, мети. Підготовка наочно-графічного матеріалу, розробка аудіо-відеоряду проекту. Контроль і корекція проміжних результатів, співвіднесення їх з метою, керівництво, координація роботи учнів. Розробка проектного продукту.

5.              Презентація проектного продукту. Представлення і захист проекту в класі, на конференції і т.д. Зіставлення первісних цілей і результатів дослідження.

6.              6. Оцінювання. Рефлексія. В основу методу покладено ідею про спрямованість навчальнопізнавальної діяльності школярів на результат, який отримується при вирішенні тієї чи іншої практично чи теоретично значущої проблеми.


image


image

image

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
13 листопада
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку