Урок миру №1
Первісний стан усіх творінь (природи)
Клас: 4
Мета уроку: формувати на прикладах природи поняття «мирне співіснування», розвивати вміння аналізувати ситуації, а також знаходити мирне їх вирішення, формувати вміння аналізувати власні життєві ситуації, які потребували мирного вирішення; виробляти уміння чути співрозмовника, комунікувати, керувати власними емоціями, працювати в команді. виховувати доброзичливе ставлення один до одного, дбайливе ставлення до природи.
ХІД УРОКУ
Мотиваційна хвилинка
-Доброго дня,хлопці і дівчата,
Час урок розпочинати.
А щоб плідно працювати
Нам слід правила прийняти.
2. Основний зміст:
1) Проблемне питання:
-Для чого нам чистий аркуш паперу? Фарби?
(відповіді дітей)
-Всі ви маєте свою думку, але сьогодні ми поговоримо про те, як все починалося.
Тобто. життя починалося на Землі з чистого аркуша. Не було нічого…Але…
-Під час перегляду ви можете малювати фарбами те, що побачите або те, що відчуваєте.
2) Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=4zad_Kw5CvQ
Висновок дітей. Коментування робіт.
Підведення до теми і завдань уроку.
-Всі люди жили в мирі з природою. Був мир між тваринами, між твариною і людиною.
Що ж сталося?
-Які очікування у вас від сьогоднішнього уроку?
Запишіть на квіточках і почепіть на яблуньку.
В кінці уроку ми перевіримо чи справдилося очікування.
3)Асоціативний кущ до слова «Мир»
4).Фізкультхвилинка «Здраствуй, сонечко!»
https://www.youtube.com/watch?v=kkxVXOV_VOI
5).Рефлексійна вправа «Додай словечко!»
Пташка весну…(виглядає),
Землю дощик…(напуває).
Для рослин землиця …(треба).
Бо поживу беруть в ній для…(себе).
Котик або сіра ….(кішка)
Мишку виженуть з-під …(ліжка).
Для пташат потрібне чисте…(небо),
Ну, а що потрібно ще й для…(тебе).
Хліб пахучий на…(столі),
Миру на усій…(Землі).
Щоб були всі добрі й…(щирі),
Жили в злагоді і …(мирі)
6).Гра «Хто швидше»
(назвати героїв казок і саму казку ,у якій герої не вміли жити в мирі, наприклад: «Вовк і семеро козенят». «Лисичка і Журавель»…)
-Чи були у Вас подібні ситуації? Який шлях вирішення ви обрали?
7). «Заморочка з бочки»
Вчитель ділить дітей на групи. Діти дістають з бочки ситуації, заготовлені вчителем про різні варіанти співіснування казкових героїв. Діти читають,аналізують, діляться своїми думками.
3.Рефлексія уроку
1). Висновок:
Метод «Прес»
1.Сьогодні я дізнався…
2.Мені було цікаво…
3.Я зрозумів…
4.Я переконаний…
2). «Дерево очікувань»
-Якщо Ваше очікування від уроку справдилось, то озвучте його. Поверх квіточки прикріпіть яблучко.
-Погляньте ми зрозуміли про первісний стан усіх творінь(природи).У нас з’явилось щедре прекрасне деревце .Вітаю Вас. Ми гарно попрацювали.
3). Домашнє завдання:
Перенести отримані знання на папір і створити малюнок за темою уроку.
Що ж тоді бажаю щиро
Злагоди в усьому й миру.
-До наступної зустрічі.