Урок миру.Первісний стан усіх творінь (природи)

Про матеріал
Розробка містить цікаві завдання ,інтерактивні вправи,які покликані формувати на прикладах природи поняття «мирне співіснування», розвивати вміння аналізувати ситуації, а також знаходити мирне їх вирішення, формувати вміння аналізувати власні життєві ситуації, які потребували мирного вирішення.
Перегляд файлу

 

                                       Урок миру №1

                                 Первісний стан усіх творінь (природи)

 

Клас: 4

Мета уроку: формувати на прикладах природи поняття «мирне співіснування», розвивати вміння  аналізувати ситуації, а також знаходити мирне  їх вирішення, формувати вміння аналізувати власні життєві ситуації, які потребували мирного вирішення; виробляти уміння чути  співрозмовника, комунікувати, керувати власними емоціями, працювати в команді. виховувати доброзичливе ставлення один до одного, дбайливе ставлення до природи.

                                                                      ХІД УРОКУ

 

  1. Вступ

Мотиваційна хвилинка

-Доброго дня,хлопці і дівчата,

Час урок розпочинати.

А щоб плідно працювати

Нам слід правила прийняти.

  1. Слухати усіх тихенько.
  2. Працювати увесь час,
  3. Поводитися гарненько.
  4. Піклуватися про час.

 

        2. Основний зміст: 

1) Проблемне питання:

-Для чого нам чистий аркуш паперу? Фарби?

(відповіді дітей)

-Всі ви маєте свою думку, але сьогодні  ми поговоримо про те, як все починалося.

Тобто. життя починалося на Землі з чистого аркуша. Не  було нічого…Але…

-Під час перегляду ви можете малювати фарбами те, що побачите або те, що відчуваєте. 

 

2) Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=4zad_Kw5CvQ

Висновок дітей. Коментування робіт.

Підведення до теми і завдань  уроку.

-Всі люди жили в мирі з природою. Був мир між тваринами, між твариною і людиною.

Що ж сталося?

-Які очікування  у вас від сьогоднішнього уроку?

Запишіть на квіточках і почепіть на яблуньку.

Дидактична гра Розумна яблунька (Вчимо читати) - Всеукраїнський портал  Anelok Ігри для друку

В кінці уроку ми перевіримо чи справдилося очікування.

 

3)Асоціативний кущ до слова «Мир»

C:\Users\Організатори\Desktop\Мир.png

4).Фізкультхвилинка «Здраствуй, сонечко!»

https://www.youtube.com/watch?v=kkxVXOV_VOI

5).Рефлексійна вправа «Додай словечко!»

Пташка весну…(виглядає),

Землю дощик…(напуває).

Для рослин землиця …(треба).

Бо поживу беруть в ній для…(себе).

Котик або сіра ….(кішка)

Мишку виженуть з-під …(ліжка).

Для пташат потрібне чисте…(небо),

Ну, а що потрібно ще й для…(тебе).

Хліб пахучий на…(столі),

Миру на усій…(Землі).

Щоб були всі добрі й…(щирі),

Жили в злагоді і …(мирі)

6).Гра «Хто швидше»

(назвати героїв казок і саму казку ,у якій герої не вміли жити в мирі, наприклад: «Вовк і семеро козенят». «Лисичка і Журавель»…)

-Чи були у Вас подібні ситуації? Який шлях вирішення ви обрали?

7). «Заморочка з бочки»

Вчитель ділить дітей на групи. Діти дістають з бочки ситуації, заготовлені вчителем про різні варіанти співіснування казкових героїв. Діти читають,аналізують, діляться своїми думками.

3.Рефлексія уроку

1). Висновок: 

Метод «Прес»

1.Сьогодні я дізнався…

2.Мені було цікаво…

3.Я зрозумів…

4.Я переконаний…

 

2). «Дерево очікувань»

-Якщо Ваше очікування від уроку справдилось, то озвучте його. Поверх квіточки прикріпіть яблучко.

-Погляньте ми зрозуміли про первісний стан усіх творінь(природи).У нас з’явилось щедре прекрасне деревце  .Вітаю Вас. Ми гарно попрацювали.

Класне дерево “Яблунька” великого розміру 1,5 м х 1,4 – Inetka

 

3). Домашнє завдання: 

Перенести отримані знання на папір і створити малюнок за темою уроку.

Що ж тоді бажаю щиро

Злагоди в усьому й миру.

-До наступної зустрічі.

docx
Додано
11 січня
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку