Урок мистецтва в 1 класі за підручником інтегрованого курсу для 1 класу Мистецтво Л.М. Масол
Тема: Дитячі захоплення. Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної.
Мета:
-
Формувати в учнів вміння створювати малюнки за допомогою олівця;
-
Збагатити та поглибити знання про геометричні фігури та транспорт, який допомагає у житті;
-
Розвивати спостережливість, уважність, образне мислення, вміння працювати за зразком;
-
Виховувати естетичний смак, художньо-естетичну культуру, формувати позитивне ставлення до мистецтва.
Хід уроку
І Організація класу
-
Музичне вітання Слайд 2
https://www.youtube.com/watch?v=wiFpNQAABPg
-
Налаштування на урок Слайд 3
-
За допомогою кольорових олівців покажіть свій настрій на початку уроку : зелений – чудовий настрій; жовтий – добрий; червоний – сумний.
ІІ Актуалізація знань
-
Давайте пригадаємо пісеньку, яку вивчили на попередньому уроці.
https://www.youtube.com/watch?v=CucxWS04hqs
-
Як звуть героя цієї пісеньки? Слайд 4
-
Чим допомагав Літачок дітям?
ІІІ Оголошення теми і завдань уроку
-
Літачок Жужа знову сьогодні завітав до нас на урок і не з пустими руками. Він приніс кошик.
-
Давайте поглянемо, що в ньому. А в ньому конверти з завданнями, які він пропонує виконати.
1 Конверт
-
Літачок Жужа пропонує вам познайомитися з його друзями, відгадавши про них загадки. Слайд 5 з відгадками
Не ящірка і не гадюка,
Оця штука, котра стука,
Є і хвіст, і голова,
А не скажеш, що жива.
(Поїзд)
Від села і до села,
Де дорога пролягла,
Перевозить дім людей –
І дорослих, і дітей.
(Автобус)
Воно зупиниться охоче
Там, де лиш пасажир захоче.
На ньому шашки є, малята,
Але у них не можна грати.
(Таксі)
Руль, колеса і педалі
В дальній путь мене помчали.
(Велосипед)
Ні сани, ні віз, а їде без коліс. (Човен)
В синім небі путь моя, Швидше всіх літаю я.
Маю крила, хоч не птах. Люди звуть мене …(Літак)
-
Як назвати одним словом всіх друзів Літачка? (транспорт)
-
Літачок Жужа пропонує взяти його друзів сьогодні на урок мистецтва і ближче з ними познайомитися.
-
Отже, на уроці сьогодні ви навчитеся малювати олівцями і фломастерами диво-транспорт. А чому диво-транспорт, ви дізнаєтеся трішки пізніше.
ІV Робота над темою уроку
-
Знаєте, я чомусь трішки сумніваюся чи варто нам сьогодні говорити про транспорт, адже на цьому тижні ви знайомитесь з технікою, яка допомагає.
-
Чи може транспорт чимось допомагати?
2 Конверт
Гра «Обери позицію»
Правила гри: В класі в різних місцях розташовані картинки «небо, земля, вода». Діти із запропонованих малюнків транспорту обирають одну картку. Завдання: обрати позицію в класі відповідно до виду транспорту за місцем пересування.
-
Назвіть транспорт, який пересувається в повітрі ; по землі; по воді.
-
Отже, який висновок можна зробити?
3 Конверт
Роздаються карти із зображенням транспорту (автобус, вантажівка, ракета) та геометричних фігур (квадрат, прямокутник, трикутник).
«Робота в групах»
-
Порівняйте транспорт і геометричну фігуру.
-
Об’єднайте транспорт з фігурою, на яку він схожий.
-
Тепер можу відкрити вам секрет. Чому ж диво-транспорт? Тому що при малюванні транспорту нам допоможуть геометричні фігури, на які він схожий.
V Аналіз зразка виконаної роботи
-
Літачок Жужа запрошує вас після канікул відправитися у захопливу подорож у чарівний світ Дитячих ігор. Слайд 7
-
Він самотужки доставити всіх вас не зможе тому попросив допомоги у Потяга. (Демонстрація зразка роботи)
-
Такий Потяг зможе нас всіх довезти? Ні, бо він розгубив всі свої вагони.
-
Вам треба допомогти Потягу зібрати всі свої вагони, намалювавши кожен свій.
-
У створенні вагонів вам допоможуть геометричні фігури.
-
Подивіться на Потяг. За допомогою яких фігур він намальований? Чим виконана робота?
-
Які фігури ви можете використати при малюванні вагонів?
( На білій дошці за допомогою кольорових маркерів вчитель під час аналізу показує послідовність виконання роботи)
-
Виконуйте роботу кольоровими олівцями і фломастерами. Не забувайте про те , що малюнок повинен розташовуватись по центру аркуша, бути достатнього розміру.
VІ Практична робота учнів (під музичний супровід )
VІІ Демонстрація робіт
Із виконаних малюнків створюється на дошці для творчості великий потяг.
VІІІ Підсумок уроку
-
Яку допомогу може надати потяг?
-
До якого виду транспорту за місцем пересування відноситься потяг?
-
Які геометричні фігури вам допомагали створювати вагончики?
-
Покажіть за допомогою кольорових олівців свій настрій вкінці уроку. Слайд 8
-
Літачок Жужа і я дякуємо вам за активну участь на уроці. До нових зустрічей.