Урок мистецтва в 1 класі "Дитячі захоплення"

Про матеріал
Урок мистецтва (малювання) інтегрований курс в 1 класі за підручником Л.М. Масол до теми тижня "Техніка яка допомагає" Тема: Дитячі захоплення. Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної.
Перегляд файлу

Урок мистецтва в 1 класі за підручником інтегрованого курсу для 1 класу Мистецтво Л.М. Масол

Тема: Дитячі захоплення. Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної.

 

Мета:

  • Формувати  в учнів вміння створювати малюнки за допомогою олівця;
  • Збагатити та поглибити знання про геометричні фігури та транспорт, який допомагає у житті;
  • Розвивати спостережливість, уважність, образне мислення, вміння працювати за зразком;
  • Виховувати естетичний смак, художньо-естетичну культуру, формувати позитивне ставлення до мистецтва.

 

Хід уроку

І Організація класу

  1. Музичне вітання  Слайд 2

https://www.youtube.com/watch?v=wiFpNQAABPg

  1. Налаштування на урок   Слайд 3
  • За допомогою кольорових олівців покажіть свій настрій на початку уроку : зелений – чудовий настрій; жовтий – добрий; червоний – сумний.

ІІ Актуалізація знань

  • Давайте пригадаємо пісеньку, яку вивчили на попередньому уроці.

 https://www.youtube.com/watch?v=CucxWS04hqs

  • Як звуть героя цієї пісеньки?   Слайд 4
  • Чим допомагав Літачок дітям?

ІІІ Оголошення теми і завдань уроку

  • Літачок Жужа знову сьогодні завітав до нас на урок і не з пустими руками. Він приніс кошик.
  • Давайте поглянемо, що в ньому. А в ньому конверти з завданнями, які він пропонує виконати.

1 Конверт

  • Літачок Жужа пропонує вам познайомитися з його друзями, відгадавши про них загадки.   Слайд 5 з відгадками

 

 

Не ящірка і не гадюка,

Оця штука, котра стука,

Є і хвіст, і голова,

А не скажеш, що жива.

(Поїзд)

 

Від села і до села,

Де дорога пролягла,

Перевозить дім людей –

І дорослих, і дітей.

(Автобус)

 

Воно зупиниться охоче

Там, де лиш пасажир захоче.

На ньому шашки є, малята,

Але у них не можна грати.

(Таксі)

 

Руль, колеса і педалі

В дальній путь мене помчали.

(Велосипед)

 

Ні сани, ні віз, а їде без коліс. (Човен)

 

В синім небі путь моя, Швидше всіх літаю я.

Маю крила, хоч не птах. Люди звуть мене …(Літак)

 

  • Як назвати одним словом всіх друзів Літачка? (транспорт)
  • Літачок Жужа пропонує взяти його друзів сьогодні на урок мистецтва і ближче з ними познайомитися.
  • Отже, на уроці сьогодні ви навчитеся малювати олівцями і фломастерами диво-транспорт. А чому диво-транспорт, ви дізнаєтеся трішки пізніше.

ІV Робота над темою уроку

  • Знаєте, я чомусь трішки сумніваюся чи варто нам сьогодні говорити про транспорт, адже на цьому тижні ви знайомитесь з технікою, яка допомагає.
  • Чи може транспорт чимось допомагати?

2 Конверт

Гра «Обери позицію»

Правила гри: В класі в різних місцях розташовані картинки «небо, земля, вода». Діти із запропонованих малюнків транспорту обирають одну картку. Завдання: обрати позицію в класі відповідно до виду транспорту за місцем пересування.

  • Назвіть транспорт, який пересувається в повітрі ; по землі; по воді.
  • Отже, який висновок можна зробити?

3 Конверт

Роздаються карти із зображенням транспорту (автобус, вантажівка, ракета) та геометричних фігур (квадрат, прямокутник, трикутник).

«Робота в групах»

  • Порівняйте транспорт і геометричну фігуру.
  • Об’єднайте транспорт з фігурою, на яку він схожий.
  • Тепер можу відкрити  вам секрет. Чому ж диво-транспорт? Тому що при малюванні транспорту нам допоможуть геометричні фігури, на які він схожий.

V Аналіз зразка виконаної роботи

  • Літачок  Жужа запрошує вас після канікул відправитися у захопливу подорож у чарівний світ Дитячих ігор.   Слайд 7
  • Він самотужки доставити всіх вас не зможе тому попросив допомоги у Потяга.  (Демонстрація зразка роботи)
  • Такий Потяг зможе нас всіх довезти? Ні, бо він розгубив всі свої вагони.
  • Вам треба допомогти Потягу зібрати всі свої вагони, намалювавши кожен свій.
  • У створенні вагонів вам допоможуть геометричні фігури.
  • Подивіться на Потяг. За допомогою яких фігур він намальований? Чим виконана робота?
  • Які фігури ви можете використати при малюванні вагонів?

( На білій дошці за допомогою кольорових маркерів вчитель під час аналізу показує послідовність виконання роботи)

  • Виконуйте роботу кольоровими олівцями і фломастерами. Не забувайте про те , що малюнок повинен розташовуватись по центру аркуша, бути достатнього розміру.

VІ Практична робота учнів (під музичний супровід )

VІІ Демонстрація робіт

Із виконаних малюнків створюється на дошці для творчості великий потяг.

VІІІ Підсумок уроку

  • Яку допомогу може надати потяг?
  • До якого виду транспорту за місцем пересування відноситься потяг?
  • Які геометричні фігури вам допомагали створювати вагончики?
  • Покажіть за допомогою кольорових олівців свій настрій вкінці уроку.  Слайд 8
  • Літачок Жужа і я дякуємо вам за активну участь на уроці. До нових зустрічей.
docx
Додано
9 січня 2020
Переглядів
4209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку