ТКІ-б з мистецтва в 8 класі Дата
Тема. Класицизм: архітектура, скульптура
Мета. Дати учням поняття «стиль класицизм» Ознайомити з кращими європейськими і українськими зразками архітектури, живопису, скульптури
Розвивати абстрактне мислення, вміння аналізувати та робити висновки. Виховувати ціннісні, естетичні та художні смаки .
Очікувані результати. учень розуміє особливості класицизму; знає спадщину видатних діячів європейського і вітчизняного мистецтва створює живописні, графічні та декоративні композиції у різних стилях і напрямах; застосовує знання про стиль мистецтва для самореалізації; оцінює твори видатних діячів мистецтва України й світу;
Обладнання. комп’ютер, підручник, роздатковий матеріал
Етапи |
Зміст роботи |
Діяльність учнів |
Ключові та предметні компетенції, наскрізні змістові лінії |
І – виклад нового матеріалу |
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь
ІІІ. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності. Визначення очікуваних результатів.
ІV. Вивчення нового матеріалу шляху. V. Підсумок етапу, вияснення незрозумілого. |
Учні відповідають на питання вчителя
Учні записують тему і план уроку; прослуховують інформацію вчителя |
Обізнаність і
Інформаційно-цифрова
|
ІІ – само- заглиблення |
І. Постановка й вибір завдань. Самостійно опрацюйте матеріал питання, дайте визначення термінам, запишіть їх у зошити. Альтанка, барельєф, горельєф, грот, класицизм, портик.
ІІ У поданій хмарі слів виберіть лише ті імена та поняття, що стосуються даної теми. Вкажіть, з чим вони пов’язані.(Дод 1)
ІІІ. Обговорення напрацьованого матеріалу, вияснення незрозумілого.
|
Учні самостійно опрацьовують матеріал, дають визначення термінам |
Навчальна, аксіологічна |
ІІІ – практичний
|
Закріплення вивченого матеріалу. Творча робота. Придумай і намалюй вигляд класичного парку з висоти пташиного лету (кольорові олівці, фломастери). Роздивись фото архітектурно-паркового ансамблю Герренхімзеє (Німеччина). с.132 |
Учні самостійно опрацьовують матеріал підручника і виконують творче завдання
|
Навчальна, культурологіч-на, соціальна та громадянська компетентнос-ті, математична |
ІV – контрольно- діагностичний |
І. Узагальнення вивченого на занятті. . Рефлексія
ІІ. Підсумок заняття. Оцінювання. Рефлексія.
|
Учні на основі вивченого матеріалу дають відповідь на питання вчителя
|
Логічна соціальна |
Домашнє завдання: завершити роботу, почату в школі