Урок "Мистецтво класицизму: архітектура, скульптура"

Про матеріал
Дати учням поняття «стиль класицизм» Ознайомити з кращими європейськими і українськими зразками архітектури, живопису, скульптури Розвивати абстрактне мислення, вміння аналізувати та робити висновки. Виховувати ціннісні, естетичні та художні смаки .
Перегляд файлу

ТКІ-б з мистецтва в 8 класі                  Дата

 

  Тема. Класицизм: архітектура, скульптура

 

Мета. Дати учням поняття «стиль класицизм» Ознайомити з кращими європейськими і українськими зразками архітектури, живопису, скульптури

 Розвивати абстрактне мислення, вміння аналізувати та робити висновки.  Виховувати ціннісні, естетичні та художні смаки .

 

Очікувані результати. учень розуміє особливості класицизму; знає спадщину видатних діячів європейського і вітчизняного мистецтва створює живописні, графічні та декоративні композиції у різних стилях і напрямах;  застосовує знання про стиль мистецтва для самореалізації; оцінює твори видатних діячів мистецтва України й світу;

 

Обладнання.  комп’ютер, підручник, роздатковий матеріал

 

 

Етапи

 

Зміст роботи

 

Діяльність учнів

Ключові та

предметні

компетенції, наскрізні змістові лінії

І – виклад

нового

матеріалу

І. Організаційний момент

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

  • Які художні стилі мистецтва ви знаєте?
  • Яких композиторів епохи рококо ви знаєте. Розкажіть про них

ІІІ. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності. Визначення очікуваних результатів.

  1. Зародження класицизму і його характерні риси
  2. Зразки архітектури і скульптури класицизму в Європі
  3. Класична архітектура в Україні

 

ІV. Вивчення нового матеріалу шляху.

V. Підсумок етапу, вияснення незрозумілого.

 

 

Учні відповідають на питання вчителя

 

 

 

 

 

Учні записують тему і план уроку; прослуховують  інформацію вчителя

 

 

Обізнаність і
самовираження у сфері культури, комунікатив-на

 

 

Інформаційно-цифрова

 

ІІ –

само-

заглиблення

І. Постановка й вибір завдань.

Самостійно опрацюйте матеріал питання, дайте визначення термінам, запишіть їх у

зошити.

Альтанка, барельєф, горельєф, грот, класицизм, портик.

 

ІІ У поданій хмарі слів виберіть лише ті імена та поняття, що стосуються даної теми. Вкажіть, з чим вони пов’язані.(Дод 1)

 

ІІІ. Обговорення напрацьованого матеріалу, вияснення незрозумілого.

 

Учні самостійно опрацьовують матеріал, дають визначення термінам

Навчальна, аксіологічна

ІІІ –

практичний

 

Закріплення вивченого матеріалу.

Творча робота.

Придумай і намалюй вигляд класичного парку з висоти пташиного лету (кольорові олівці, фломастери). Роздивись фото архітектурно-паркового ансамблю Герренхімзеє (Німеччина). с.132

Учні самостійно опрацьовують матеріал підручника і виконують творче завдання

 

 

 

Навчальна, культурологіч-на, соціальна та громадянська компетентнос-ті, математична

ІV –

контрольно-

діагностичний

І. Узагальнення вивченого на занятті.

. Рефлексія

  • Що нового ви дізналися на уроці?
  • Назвіть характерні ознаки архітектури класицизму.
  • Які пам’ятки даної епохи вам запам’яталися?
  • Назвіть їх авторів.
  • Чи сподобався вам урок?  Чим саме?

ІІ. Підсумок заняття. Оцінювання. Рефлексія.

 

Учні на основі вивченого матеріалу дають відповідь на питання вчителя

 

 

 

 

 

 

 

Логічна

соціальна

Домашнє завдання:  завершити роботу, почату в школі

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
18 березня 2023
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку