Урок "Мистецтво, що єднає душі"

Про матеріал
Музичне мистецтво 4 клас Тема уроку «Мистецтво, що єднає душі» Добрий день, любі діти! Сьогодні на уроці ми будемо говорити про духовність, ця тема завжди цікавила митців. Відомі іконописці та малярі створювали високохудожні духовні образи на полотнах, на стінах храмів, у скульптурно-архітектурних ансамблях. З метою засвоєння матеріалу з теми «Мистецтво, що єднає душі» вам необхідно: 1. Опрацювати інформацію з довідника. Розгляньте фото. Дайте усні відповіді на запитання: - Чи знаєте ви, що відбувається у цих спорудах? Знайдіть у тексті назви різновидів церковного співу. Довідник 2. Послухати музику С. Рахманінова «Богородице Діво, радуйся» (з хорового циклу «Всенощне…»). Дайте усні відповіді на запитання: - Кому присвячений цей твір? - Який характер має ця музика? - Які почуття втілено в ній? 3. Розглянути репродукції. - Поміркуйте, чи можна назвати ці твори духовними. Музичний словник. Запам’ятай! 4. Розучити та виконати пісню М. Ведмедері «Молитва», перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MZQhumTQoas Духовну музику можна почути не тільки в храмі. Існує така музика і для дітей. 5. - Пропоную вам, діти, динамічну паузу (перейдіть за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=FYl2hN6X7QM 6. Переглянути відео та послухайте оповідання «Легенда засекреченої музики» (за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=vkRrOMcT9zE Дайте усні відповіді на запитання: - Яка історія трапилася з юним Моцартом? - Як йому вдалося «винести» з собору ноти «засекреченої» музики? 7. Розучити та виконати пісню В. А. Моцарта – Б. Фліса «Колискова» (перейдіть за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=hj6IV5Xgz3s Поміркуй, чому її авторами зазначено двох композиторів (опрацюйте інформацію з музичного калейдоскопу). Музичний калейдоскоп 8. Для закріплення матеріалу дайте відповіді на тестові запитання у зошиті: Запитання 1 Молитви, хорали, месси звучать у: а) храмах; б) костелах; в) мечетях. Запитання 2 Музику, що звучить під час богослужінь називають: а) духовною; б) душевною; в) духовою. Запитання 3 Хто написав хоровий цикл «Всенощне..» а)Артемій Ведель; б) Сергій Рахманінов; в) Максим Березовський; г) Франц Шуберт. Запитання 4 А капела – це а)спів із супроводом; б)спів без супроводу; в)гра на музичному інструменті. Запитання 5 Як Моцарту вдалося «винести» з собору ноти «засекреченої» музики? а)попросив товариша; б)запам’ятав музику; в)виніс сам; г) купив. Запитання 6 Моцарт написав понад а)500 творів б)1000 творів в) 600 творів г) 700 творів
Перегляд файлу

Музичне мистецтво 4 клас                                Картинки поющие дети мультяшные — Nord-lada51.ru

Тема уроку  «Мистецтво, що єднає душі»     

 

 

 

Добрий день, любі діти!

 

      Сьогодні на уроці ми будемо говорити про духовність, ця тема завжди цікавила митців. Відомі іконописці та малярі створювали високохудожні духовні образи на полотнах, на стінах храмів, у скульптурно-архітектурних ансамблях.

     З метою засвоєння матеріалу з теми «Мистецтво, що єднає душі» вам необхідно:

 

  1. Опрацювати інформацію з довідника.

Розгляньте фото. Дайте усні відповіді на запитання:

  •    Чи знаєте ви, що відбувається у цих спорудах? Знайдіть у тексті назви різновидів церковного співу.

 

                                      Довідник

 

  https://image.slidesharecdn.com/bwuiwbcqzqdpprzd8ris-signature-c2ac48d4e6c98c144a5ee9aad83e4542bf2eea4109bbdfba1a8dacbcd9488365-poli-160715163558/95/4-muz-l2015-142-638.jpg?cb=1468600606

 

  https://image.slidesharecdn.com/bwuiwbcqzqdpprzd8ris-signature-c2ac48d4e6c98c144a5ee9aad83e4542bf2eea4109bbdfba1a8dacbcd9488365-poli-160715163558/95/4-muz-l2015-142-638.jpg?cb=1468600606

https://image.slidesharecdn.com/bwuiwbcqzqdpprzd8ris-signature-c2ac48d4e6c98c144a5ee9aad83e4542bf2eea4109bbdfba1a8dacbcd9488365-poli-160715163558/95/4-muz-l2015-143-638.jpg?cb=1468600606

 

2. Послухати музику  С. Рахманінова «Богородице Діво, радуйся» хорового циклу «Всенощне…»).

Дайте усні відповіді на запитання:

  • Кому присвячений цей твір?
  • Який характер має ця музика?
  • Які почуття втілено в ній?

 

3. Розглянути репродукції.

- Поміркуйте, чи можна назвати ці твори духовними.

 

https://image.slidesharecdn.com/bwuiwbcqzqdpprzd8ris-signature-c2ac48d4e6c98c144a5ee9aad83e4542bf2eea4109bbdfba1a8dacbcd9488365-poli-160715163558/95/4-muz-l2015-143-638.jpg?cb=1468600606

 

    Музичний словник. Запам’ятай!

https://image.slidesharecdn.com/bwuiwbcqzqdpprzd8ris-signature-c2ac48d4e6c98c144a5ee9aad83e4542bf2eea4109bbdfba1a8dacbcd9488365-poli-160715163558/95/4-muz-l2015-144-638.jpg?cb=1468600606

 

4. Розучити та виконати пісню М. Ведмедері «Молитва», перейдіть за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=MZQhumTQoas

Духовну музику можна почути не тільки в храмі. Існує така музика і для дітей.

  1. - Пропоную вам, діти, динамічну паузу (перейдіть за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=FYl2hN6X7QM

6. Переглянути відео та послухайте оповідання «Легенда засекреченої музики» (за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=vkRrOMcT9zE

Дайте усні відповіді на запитання:

  •    Яка історія трапилася з юним Моцартом?
  •    Як йому вдалося «винести» з собору ноти «засекреченої» музики?

 

  1. Розучити та виконати пісню В. А. Моцарта – Б. Фліса «Колискова» (перейдіть за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=hj6IV5Xgz3s

Поміркуй, чому її авторами зазначено двох композиторів (опрацюйте інформацію з музичного калейдоскопу).

 

                                Музичний калейдоскоп

Вольфганг Амадей Моцарт — Вікіпедія                                        https://image.slidesharecdn.com/bwuiwbcqzqdpprzd8ris-signature-c2ac48d4e6c98c144a5ee9aad83e4542bf2eea4109bbdfba1a8dacbcd9488365-poli-160715163558/95/4-muz-l2015-147-638.jpg?cb=1468600606

 

8. Для закріплення матеріалу дайте відповіді на тестові запитання у зошиті:

Запитання 1

Молитви, хорали, месси звучать у:

а) храмах;

б) костелах;

в) мечетях.

Запитання 2

Музику, що звучить під час богослужінь називають:

а) духовною;

б) душевною;

в) духовою.

Запитання 3

Хто написав хоровий цикл «Всенощне..»

а)Артемій Ведель;

б) Сергій Рахманінов;

в) Максим Березовський;

г) Франц Шуберт.

Запитання 4

А капела – це

а)спів із супроводом;

б)спів без супроводу;

в)гра на музичному інструменті.

Запитання 5

Як Моцарту вдалося «винести» з собору ноти «засекреченої» музики?

а)попросив товариша;

б)запам’ятав музику;

в)виніс сам;

г) купив.

Запитання 6

Моцарт написав понад

а)500 творів

б)1000 творів

в) 600 творів

г) 700 творів

 

docx
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку