Музичне мистецтво 4 клас
Тема уроку «Мистецтво, що єднає душі»
Добрий день, любі діти!
Сьогодні на уроці ми будемо говорити про духовність, ця тема завжди цікавила митців. Відомі іконописці та малярі створювали високохудожні духовні образи на полотнах, на стінах храмів, у скульптурно-архітектурних ансамблях.
З метою засвоєння матеріалу з теми «Мистецтво, що єднає душі» вам необхідно:
Розгляньте фото. Дайте усні відповіді на запитання:
Довідник
2. Послухати музику С. Рахманінова «Богородице Діво, радуйся» (з хорового циклу «Всенощне…»).
Дайте усні відповіді на запитання:
3. Розглянути репродукції.
- Поміркуйте, чи можна назвати ці твори духовними.
Музичний словник. Запам’ятай! |
|
4. Розучити та виконати пісню М. Ведмедері «Молитва», перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MZQhumTQoas
Духовну музику можна почути не тільки в храмі. Існує така музика і для дітей.
https://www.youtube.com/watch?v=FYl2hN6X7QM
6. Переглянути відео та послухайте оповідання «Легенда засекреченої музики» (за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=vkRrOMcT9zE
Дайте усні відповіді на запитання:
Поміркуй, чому її авторами зазначено двох композиторів (опрацюйте інформацію з музичного калейдоскопу).
Музичний калейдоскоп
8. Для закріплення матеріалу дайте відповіді на тестові запитання у зошиті:
Запитання 1
Молитви, хорали, месси звучать у:
а) храмах;
б) костелах;
в) мечетях.
Запитання 2
Музику, що звучить під час богослужінь називають:
а) духовною;
б) душевною;
в) духовою.
Запитання 3
Хто написав хоровий цикл «Всенощне..»
а)Артемій Ведель;
б) Сергій Рахманінов;
в) Максим Березовський;
г) Франц Шуберт.
Запитання 4
А капела – це
а)спів із супроводом;
б)спів без супроводу;
в)гра на музичному інструменті.
Запитання 5
Як Моцарту вдалося «винести» з собору ноти «засекреченої» музики?
а)попросив товариша;
б)запам’ятав музику;
в)виніс сам;
г) купив.
Запитання 6
Моцарт написав понад
а)500 творів
б)1000 творів
в) 600 творів
г) 700 творів