Урок "Містер Граматика веде в країну іграшок"

Про матеріал

Повторити і активізувати лексичний матеріал теми.Повторити і закріпити вживання конструкціїhas got в усному мовленні та ознайомити з конструкцією has got no. Вдосконалювати навички читання. Формувати навички діалогічного і монологічного мовлення. Розвивати пам'ять, увагу . Виховувати любов до іграшок, бережливе ставлення до них.

Перегляд файлу

                

Урок англійської мови в 2 класі

За підручником  О. Карпюк

 

ТЕМА:        Розкажи про іграшку.

МЕТА:    Повторити і активізувати лексичний матеріал теми.

                Повторити і закріпити вживання конструкції    has got в

                усному  мовленні та ознайомити з конструкцією  has got no.

                Вдосконалювати навички читання. Формувати навички

               діалогічного і монологічного мовлення. Розвивати пам'ять ,

              увагу . Виховувати любов до іграшок, бережливе ставлення

              до них.

Обладнання:Картки,схеми, ілюстрації  до теми.

                             ХІД УРОКУ.

І. Організація класу.

ІІ. Основна частина.

1.Фонетична хвилинка.

F:\КНИШ\DSCN8852.JPG- Одного разу містер Граматика почув якийсь звук. То була поломана кватирка вікна. Він почув[w] [w]  [w]    [f] [f] [f]

Він взяв молоток “a hammer” і став стукати [t] [t] [t]  [d] [d] [d]

Потім містер Граматика вийшов у двір. Із-за кущика вилізла зміяa snake

[ts] [ts] [ts]  [-O-][-O-][-O-].

Але її побачила собачка ” a dog” і заричала  [r]  [r] [r].

F:\КНИШ\DSCN8853.JPGМістер Граматика тупнув ногою [br] [br] [br]

Now repeat the sounds[w]-window  ,[f]- feet  , [t]-table  , [d]-dog   , [r]-rose,  

[-o-]- thank you.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

Містер Граматика приніс вам чарівну повітряну кулькуa balloon”.

 Ця кулька поведе нас сьогодні в цікаву подорож- в країну іграшок

The Toys country”. Ми будемо вчитись описувати іграшки, згадаємо слова з теми »Зовнішність» . Будемо читати і писати.

F:\КНИШ\DSCN8857.JPG-Let’s start our lesson. Let’s start our Travelling.

3. Робота в парах.  Складання міні-діалогу.

- We are inThe Toys country”. What toys do you know?

What toys do you have?

( Учням вчитель дає ілюстрації іграшок. Вони складають міні-діалог)

P 1  - I have got a….

P 2 –Wow! What a nice/ lovely/ ….

4. Закріплення лексики з теми «Зовнішність»

- We have got two dolls: boy Bill and girl Ann. But they have got no faces. You must make faces for these dolls. But first we recollect the words  . Match the words with the pictures.

Eye             face            ear         nose        mouth       hair

F:\КНИШ\DSCN8858.JPG( Учням  пропонується поєднати картинки із зображенням частин обличчя зі словами - назвами цих частин)

5. Робота в групах. Аудіювання. Складання обличчя із частин.

( Учні повинні скласти обличчя ляльок - хлопчика Біла  та дівчинки Енн. Одна група працює над обличчям хлопця, інші дві групи-над обличчям дівчинки. На кожному листі - овал обличчя, окремо – частини обличчя. Дітям потрібно вибрати потрібну частину і наклеїти)

-He has got  red short hair.

-She has got big black eyes.

-He has got  a big nose.

-She has got a small nose.

F:\КНИШ\DSCN8862.JPG-He has got  two big ears.

-She has got long dark hair.

-He has got green little eyes.

-She has got small ears .

-He has got a big red mouth.

-She has got a small pink mouth.

5. Розвиток  монологічного мовлення. Розповідь про клоуна.

                          Clown.

 It is a clown. It has got two blue eyes. It has got red hair.

It has got a big red nose. It is funny.

6. Фізкультхвилинка.

7. Робота за підручником. Засвоєння фрази “has got no”.

a)Підготовча робота.

F:\КНИШ\DSCN8865.JPG- Listen to the song (Teddy Bear)

-What is the next toy? Look at Teddy Bear.(У вчителя в руках іграшка ведмедика без очей та носа)

It has got no eyes. Wow! It has got eyes. O, no!  It has not got a nose.

It has got a nose.

б) Робота за вправою1 підручника.

  • Open  the book. Please, repeat after me( ex .1,p88.)

F:\КНИШ\DSCN8866.JPGв) Робота в парі. Розігрування сценки з ведмежатком за ролями.

8. Навчання читання.

а)Читання за вчителем впр 4 стор 89.

б)Підбір слів до правила.( На дошці-троянда , на якій буквосполучення

- air     -ear   -ere  . Завдання- підібрати слова , аналогічні за читанням)

-air                                                      chair              where

-ear                                                    bear                brown

-ere                                                   hair     small   tree

в) Читання тексту (ланцюжком)

г) Гра «Перекладач»

- What is this text about? Translate the sentences:

- Лялька на стільці.

- Моя лялька має великі коричневі очі та маленький ніс.

- Вона має маленькі вуха та довге волосся.

- Вона гарна.

9. Розвиток навичок письма. Запис слів  з розрізнених літер.

 ONES          YEE          ASFE              RAE   (nose , eye, face, ear)

 

ІІІ Підсумок уроку.

Сподобалась подорож? Що нового дізналися? Чому навчилися?

 

 

docx
Додано
13 березня 2018
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку