Урок з англійської мови на тему " A letter to Santa Claus"

Про матеріал

Урок з англійської мови проведений у 2 класі на тему " A letter to Santa Claus". Під час цього уроку учні знайомляться із лексикою " New Year and Christmas", та вчаться писати листа до Санта Клауса.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

                                         happy_christmas_natale (1)

 

                                                                                           Вчитель: Єрмолаєва Н.С.

                                                                                 Миролюбівський  НВК 

                                                                                          школа - сад  

 

Мета: поглибити знання з вивчених тем « Кольори», « Різдво»; формувати вміння будувати діалог із використанням структури  Can you see…? ; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями, буквою   Ll та звуком ( л); повторити назви іграшок, кольорів; закріпити написання букв; закріпити читання вивчених слів; розвивати навички усного мовлення, читання, письма, аудіювання, увагу, уяву; естетичне сприймання навколишнього середовища; виховувати повагу до традицій народу.

Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих навичок

Обладнання: картки для повторення кольорів, ялинка з іграшками, малюнки для кожного учня, мікрофон, скринька для листів, зразок написання листа, малюнки до теми, пісня, зошит, підручник.

 

 

                                               Хід уроку

  1. Початок уроку
  1. Організаційний момент ( Емоційне налаштування дітей)

( урок починається під супровід музики)

  • Good morning, dear children!
  • Вітаються віршиком “ Good morning”
  • Are you ready for the lesson?
  • Sit down.
  • Діти, скажіть, яка пісня запросила вас на урок? Який настрій вона у вас викликала? Про що ця пісня? Про яке свято?
  • Правильно. Сьогодні на уроці ми з вами будемо готуватися до Нового Року.
  • Скажіть, які ж атрибути цього свята?
  • В Англії на Різдво приходить Санта Клаус. Рівно опівночі на санчатах він під’їжджає до домівки малечі, через димохід потрапляє в будинок і залишає у панчосі подарунок. якщо дитина буде уважно слухати, то може почути, як бринять дзвоники на санях Санта Клауса.
  1.  Мовленнєва зарядка
  • До нас Санта не зміг приїхати, але прислав свого помічника – гномика. Давайте послухаємо,що він скаже.

Гном. НЕІІО! Я приїхав з далекої Англії. Та приніс вам лист від Санти.

                                  Лист від Санта Клауса

Hello, dear children! I am sorry but I can not come to you. I am very busy. I make a wonderful present for you.

Write me a letter and I give you present, which you want. Be clever and obedient.

  Thank you!                                                                 Santa Claus.

 

  • Скажіть, про що цей лист?
  • Що попросив зробити Санта Клаус у своєму листі?
  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • Для того, щоб впоратися з цим завданням, нам необхідно на уроці повторити вивчені слова, вивчити нові та виконати цікаві завдання. Адже, Санта Клаус не знає української мови, тож ми будемо активно працювати і швидко досягнемо успіху.
  1.  Фонетична зарядка

У кожного з вас  на парті є ялинка та іграшки. За правильно виконане завдання ви будете брати іграшку та приклеювати її. Так ви зробите свою ялинку святковою.

  • Перше завдання. Я буду читати віршик, а вам потрібно сказати, який звук найчастіше в ньому зустрічається.

It’s a bee                           It’s a hen                          It’s a cock

Sitting in a tree                Holding a pen                 Standing on a lock

Drinking tea                      Counting to ten             Wearing a sock

by the sea.                        Again and again              Looking at a clock

 

Mike’s mother is coming tomorrow                    Here is a rose

You’ve made a same mistakes.                            The rose is red

 

A big black bug bit a big black bear

A big black bear bit a big black bug.

Хто назвав і показав правильний звук, наклейте іграшку на ялинку. Хто допускав помилки  - малює іграшку власноруч.

  1. Повторення кольорів

  Щоб картину малювати

Треба кольори всі знати.

Ви мені допоможіть,

Потрібну фарбу оберіть.

Ось біжить руденький cat

Обираємо  фарбу red

А для вовка та мишей

Обираємо фарбу grey

А ведмідь поважний й бравий

Намальований фарбою brown

Поросятко Хрюки – Свинк

Намальований фарбою pink

А ворону CrackCrack - Crack

Ми малюємо фарбою black

Ось сонечко жовте під небесною стелею,

Його завжди малюємо фарбою yellow

Ще я море малювати люблю

Намалюю його фарбою blue

Сніг пухнастий, пригадай,

Намальований фарбою white

Щоб ялинку малювати,

Колір легко пригадати.

Бо в ялинки він один,

Обираймо фарбу green.

Хто правильно назвав кольори наклейте іграшку.

  • Перед вами є картка на якій зображені предмети( шкільне приладдя). Я вам буду говорити у який колір потрібно зафарбувати певний предмет. Наприклад: A pen is red.

Самоперевірка. У кого малюнок збігається із зразком на дошці, той приклеює іграшку.

  1. Основна частина
  1. Повторення вивченого матеріалу. Закріплення структури Can you see…?
  • Children? what can you see on the blackboard?
  • I can see…
  1. Робота в парах

У вас є малюнок, запитайте у свого сусіда по парті, що він на ній бачить.

  • What can you see on the picture?
  • I can see….
  • За правильні відповіді наклеюєте іграшки

 

  1. Фізкультхвилинка

“Look at the window”

  1. Ознайомлення з новими лексичними одиницями

Сьогодні ми вивчимо такі слова:  Bells, stocking, Canta Claus, present.

  • Називання слів вчителем
  • Хорове повторення слів
  • Артикуляційна робота над словами

Гра « Мікрофон»

Назвіть слово, а потім складіть з ним речення.

  1. Введення нової букви.

Сьогодні ми навчимося писати букву  Ll   , яка позначає звук  [ l ]   .

  • Демонстрація великої та маленької літери.
  • Фонетичне опрацювання звука

Послухайте віршик дуже уважно. Плескайте в долоні коли почуєте звук   [ l ].

            Little kitty, laps her milk,

              Lap, lap, lap!

             Her tongue goes out,

             Her tongue goes out,

              Lap, lap, lap!

           Little kitty, laps her milk   

            Lap, lap, lap!

             Oh, see, her tongue

               Goes out and in,

                Lap, lap, lap.   

  • Знайдіть букву на малюнку.
  • Зразок написання букв
  • Написання букви в повітрі.
  • Написання букви в зошиті
  1. Написання листа.

      Dear_____

My name is _____. I am ______. I live in_____. Can I have a _________ fot Christmas, please?

                                                                  Merry Christmas!

  • Переходимо до написання листа. ( За вказівками вчителя учні пишуть листа).
  • Покладіть свої листи в конверти і ми їх віддамо нашому гномику, нехай він віднесе їх до Санти.
  • Гном. Не хвилюйтесь ,діти, ваші листи обов’язково потраплять до Санта Клауса. Будьте слухняними, розумними, ввічливими, старанними.
  1. Заключна частина
  1. Оцінювання

Зараз давайте зробимо виставку ваших ялинок, які ви протягом уроку прикрашали.

  1. Повідомлення домашнього завдання

Вивчити слова, ст.34 -35

  1. Підсумок
  • Що сподобалось?
  • Що не сподобалось,
  • Що нового дізналися?
  • The lesson is over! 
  •  Good – bye!
docx
Додано
15 березня 2018
Переглядів
3921
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку