Урок "Мій робітничий день"

Про матеріал
Навчальна мета: активізувати вживання лексичних одиниць з теми «Мій розпорядок дня» у мові учнів, узагальнити знання й уміння з теми, розширити словниковий запас, тренувати учнів у читанні з метою розуміння основного змісту тексту, розвиток навичок аудіювання, повного та точного розуміння всієї інформації, що міститься в тексті, розвиток навичок говоріння (декламування віршів). Розвиваюча мета: розвиток мовленнєвих навичок та розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій, розвиток навичок говоріння, мовлення, читання, письма, розвивати мовну здогадку та довготривалу пам'ять, мовленнєві компетенції учнів та їх зацікавленість у вивченні теми, розвивати у учнів культуру спілкування в ситуаціях, логічне мислення, вміння робити висновки та узагальнення. Виховна мета: виховувати любов до вивчення англійської мови, повагу один до одного, пізнавальні інтереси до вивчення англійської мови. Обладнання: підручник, текст з аудіювання, дидактичні картки. Тип уроку: узагальнення знань.
Перегляд файлу

Урок з англійської мови в 3 класі на тему «Мій розпорядок дня»

Тема: Мій розпорядок дня.

Навчальна мета: активізувати вживання лексичних одиниць з теми «Мій розпорядок дня» у мові учнів, узагальнити знання й уміння з теми, розширити словниковий запас, тренувати учнів у читанні з метою розуміння основного змісту тексту, розвиток навичок аудіювання,  повного та точного розуміння всієї інформації, що міститься в тексті, розвиток навичок говоріння (декламування віршів).

Розвиваюча мета: розвиток  мовленнєвих  навичок та розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження  інтерактивних технологій, розвиток навичок говоріння, мовлення, читання, письма, розвивати мовну здогадку та довготривалу пам'ять, мовленнєві компетенції учнів та їх зацікавленість у вивченні теми, розвивати у учнів культуру спілкування в ситуаціях, логічне мислення, вміння робити висновки та узагальнення.

Виховна мета: виховувати любов до вивчення англійської мови, повагу один до одного, пізнавальні інтереси до вивчення англійської мови.

Обладнання: підручник, текст з аудіювання, дидактичні картки.

Тип уроку: узагальнення знань.

План уроку.

1.Привітання. Фонетична зарядка.Відео привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

3. Підготовка до сприйняття іншомовного  мовлення. Фонетична зарядка.

4. Опрацювання лексики при виконанні лексичних вправ.

5. Пісня про годинник.

6. Робота за годинником.

7. Опрацювання навичок мовлення при роботі за годинником.

8.Опрацювання вправи. Складання речення за таблицею.

9. Фізкультпауза “This  is the way “.  

10.Формування навичок читання.

11. Формування навичок говоріння. Діти розповідають вірш про обов’язки дня.

12.  Фізкультпауза.  “I am so happy”.

 

Хід уроку.

I. Підготовка до сприйняття іншомовного  мовлення.

1.Привітання. Фонетична зарядка.Відео привітання.

Hello! Hello! Hello! How are you?

Hello! Hello! Hello! How are you?

I am good,

I am great,

I am wonderful.

Hello! Hello! Hello! How are you?

Hello! Hello! Hello! How are you?

I am tired,

I am hungry,

I am nice so good.

Hello! Hello! Hello! How are you?

Hello! Hello! Hello! How are you?

 

Teacher:Goodday, children!

Iamgladtosee you.

Children: Good day, good day

                Good day to you

                Good day, good day

                I am glad to see you.

Teacher:

Get ready for the lesson

Verywell!

Встало сонечко, усміхнулось,

Goodday, goodday,

Ми до сонечка потягнулись

Good day, good day,

Побажаємо всім здоров’я

Be health, be health

Настрій вам на цілий день

And every day, every day

Підтягнулись, порівнялись

Продзвенів дзвінок

Починаємо наш урок

LetsstartourEnglishlesson

Take your seats, please!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: The topic of our lesson is “ My working day” We shall recollect lexical words on the topic. We shall read the text about our working day, we shall do listening comprehension and do many interesting tasks.

Children, answer on my questions:

1. Who is on duty today?

2. What day is it today? – Today is Monday.

3. What date is it today? – Today is 17th of December.

3. Підготовка до сприйняття іншомовного  мовлення. Фонетична зарядка.

1. Lazy Jimmy

“Tick-tock, tick –tock”,

Said  Jimmy’s clock.

Wake up, get up

And hurry up!

Your friends can’t wait.

Wash hands and face

Clean teeth, have tea.

It’s almost three!

2. The days of the week are

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,

Thursday, Friday and Saturday.

The first day is Sunday,

The second day is Monday,

The third day is Tuesday,

The fourth day is Wednesday,

The fifth day is Thursday,

 The sixth day is Friday

And the seventh day is Saturday.

3. Nick and Andy sugar and candy

I say stop.

Nick and Andy sugar and candy

I say stand up.

Nick and Andy sugar and candy

Isayranout.

4. Основна частина уроку. Опрацювання лексики при виконанні лексичних вправ.

1. Teacher: Let’s guess words on the topic. Read and choose the translation.Let’s begin. Діти читають словосполучення і знаходять переклад.

Do morning exercises

Лягати спати

Get up

Виконувати домашню роботу

Make bed

Допомагати батькам

Clean teeth

Дивитися мультики

Brush hair

Мити обличчя та руки

Go to school

Снідати

Wash face and hands

Йти додому

Have breakfast

Обідати

Have dinner

Застилати ліжко

Go home

Вставати

Watch cartoons

Йти до школи

Do my homework

Розчісуватися

Help my parents

Чистити зуби

Go to bed

Робити ранкову зарядку

https://fc.vseosvita.ua/001d4s-8144/001.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Діти виконують пісню “What is the time?”

6. Робота за годинником.

Teacher: Letsspeak.  Answer my questions. Опрацювання годинника.

1. What do you do at 6 o’clock? – I get up at 6 o’clock.

2. What do you do at 10 o’clock? – At 10 o’clock I have lunch.

3. What do you do at 2 o’clock? – I go home  at 2 o’clock.

4. What do you do at 4 o’clock?–I do homework at 4 o’clock.

5. What do you do at 9 o’clock? – I have breakfast at 9 o’clock.

6. What do you do at 12 o’clock? – I have dinner at 12 o’clock.

https://fc.vseosvita.ua/001d4s-8144/002.jpg

7. Опрацювання навичок мовлення при роботі за годинником.

Teacher: You have cards. Let’s do some exercises. Діти отримують картки про годинник і виконують завдання.

Картки додаються.

8.Опрацювання вправи. Складання речення за таблицею. Teacher: Let’s do some own sentences using this table.

https://fc.vseosvita.ua/001d4s-8144/004.jpg

9.  Діти виконують пісеньку (фізкультпаузу) “Thisistheway“.

Dear children, do you like to sing? Let’s sing.(Діти співають пісеньку і роблять зарядку)

This is the way we wash our face

We wash our face, wash our face

This is the way we wash our face

So early in the morning.

This is the waywe comb our hair

We comb our hair, we comb our hair

This is the way we comb our hair

So early in the morning.

This is the way we brush our teeth

We brush our teeth, we brush our teeth

This is the way we brush our teeth

So early in the morning.

This is the way we put on our clothes

We put our clothes, we put our clothes

This is the way we put on our clothes

So early in the morning.

10.Формування навичок читання.

Т.: Зараз ви прослухаєте текст і ваше завдання позначити в лівій колонці таблиці, що Едді повинен робити.

 

What must Eddie do?

Eddie must

wake up at 7 o’clock

 

wash his face

 

clean his teeth

 

go to a football club on Saturday

 

go to a chess club on Friday

 

play with his little brother

 

do the homework in the evening

 

go to bed at 10 o’clock

 

 

T.: Eddie is a schoolboy. He goes to school. The school starts at nine o’clock, so Eddie must get up at seven o’clock. Then he must wash his face and clean his teeth. Eddie has breakfast at 8 o’clock. Then he goes to school. Eddie comes home at 2 o’clock in the afternoon. He has dinner and then he can have a rest: he can watch cartoons, read a book or play with his little brother. But in the evening Eddie must do his homework. Eddie likes football very much and he must to go to a football on Saturday. On Sunday Eddie usually helps Daddy with his car and then they like to play chess together. Eddie must to go to bed at ten o’clock.

 

Т.: А тепер давайте скажемо, що повинен робити Едді?

Т.: Well, what must Eddie do?

P.: Eddie must wake up at 7 o’clock.

P.: Eddie must wash his face and clean his teeth.

P.: Eddie must do the homework in the evening.

P.: Eddie must go to a football club on Saturday.

P.: Eddie must go to bed at 10 o’clock.

 

11.Опрацювання лексичних вправ через навички письма.

Choose and fill in.

clean, get up, go, wash, make, have, go.

My morning.

I am always happy in the morning.

I_____ at 7 o’clock.

I _________ my bed and I ______ to the  bathroom.

I  ________ my teeth and ________  my face and hands.

Then I ______ my breakfast.

I ______ to school at 8 o’clock.

I like to see my friends and teachers.

 

12. Фізкультпауза.  “I am so happy”.

Na, na, na

I am so happy

Oh, so happy       

Sing with me!

Na, na, na

I am so happy

Oh, so happy       

Sing with me!

  1. Clap, clap, clap your hands

Clap, clap, clap your hands

Stomp, stomp, stomp your feet,

Stomp, stomp, stomp your feet,

Swing, swing, swing your arms

Swing, swing, swing your arms

Dance everybody and sing with me!

Na, na, na

I am so happy

Oh, so happy       

Sing with me!

Na, na, na

I am so happy

Oh, so happy       

Sing with me!

 

2. Jump, jump, jump around,

Jump, jump, jump around,

Touch the sky and touch the ground

Touch the sky and touch the ground

Shake, shake, shake your hips

Shake, shake, shake your hips

I know a song and it goes like this.

Na, na, na

I am so happy

Oh, so happy       

Sing with me!

Na, na, na

I am so happy

Oh, so happy       

Sing with me!

3.Clap, clap, clap your hands

Stomp, stomp, stomp your feet,

Swing, swing, swing your arms

Dance everybody and sing with me!

Jump, jump, jump around,

Touch the sky and touch the ground

Shake, shake, shake your hips

I know a song and it goes like this.

Na, na, na

I am so happy

Oh, so happy       

Sing with me!

Na, na, na

I am so happy

Oh, so happy       

Sing with me!

 

13. Робота над аудіюванням тексту. Next  task is listening.

Let’s listen about Jane’s day.

Jane is schoolgirl.  She goes to school every day. She gets up at 7 o’clock. She makes her bed. She washes her face and hands. She has breakfast at half past 7 o’clock.  At 8 o’clock she goes to school. When she comes back home she has dinner. After dinner Jane cleans the room and goes to the yard to play with friends. At 4 o’clock she does her homework. In the evening she and her father and mother watch TV.  Jane says “Good night” and goes to bed.

  1. Jane gets up at 8 o’clock. -
  2. Jane has breakfast at 9 o’clock. -
  3. Jane goes to school at 8 o’clock. +
  4. Jane plays with friends after school. +
  5. Jane does homework at 6 o’clock. -
  6. Jane watches TV with father and mother. +    

14.  Виконання вправи.  Read and match. Look at the screen.

1. It is seven o’clock in the morning.

It is time to have lunch.

2. It is two o’clock in the afternoon.

It is time to do homework.

3. It is a quarter to four in the afternoon.

It is time to go to bed.

4. It is a quarter past six in the evening.

It is time to get up.

5. It is half past nine in the evening.

It is time to watch TV.

 

15. Опрацювання лексичних навичок. Unscramble the words.

1. cokcl  ____________(clock)                           5. Lohsoc ______(school)

2. rgnoinm __________(morning)                      6. Necal _______( clean)

3. hetet __________(teeth)                                 7. Atrqure ______( quarter)

4. safberckt _________ ( breakfast)                   8. Nredin _______(dinner)

 

16. Домашнє завдання. Впр.3 стр. 42

17. Підсумок уроку.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку