План-конспект уроку: Мій сніданок
Мета: практична: ознайомити діток з новими лексичними словами (an egg, ham, an orange, yougurt), удосконалити вміння правильно запитувати та відповідати на уроці в парах; повторити та закріпити вивчені літери та лексичний матеріал до теми “Food”; освітня: поглиблювати збільшення пасивного словника дитини; розвивальна: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, спритність та активність учнів в умовах гри; розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички письма; виховна: виховувати почуття ввічливості, культуру мовлення, самостійність, інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Очікувані результати навчального заняття: вивчити нові слова (an egg, ham, an orange, yougurt), вміти вести діалог, знати лексичний матеріал до теми “Food”, зробити творчий проект “Make a spoon”, вміти відповісти на запитання: What do you drew in your spoon?, активно працювати в команді.
Обладнання: підручник, робочий зошит, класна дошка, наочний матеріал, телевізор, роздатковий матеріал, флешка, аудіоматеріали, плакат з алфавітом, наліпки.
Хід уроку:
І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Організаційний момент. Привітання. Song «Good-morning», повідомлення теми та мети уроку.
-Take your sits. Glad to see you! T.: I am glad to see you. P.: I am glad to see you too! Учні, сьогодні на уроці ми навчимося говорити англійською про те, що нам подобається, які напитки ми любимо, зробимо творчий проект “Make a spoon”, відповідатимемо на запитання: What do you drew in your spoon?, тобто який сніданок ми їмо, який намалюємо в проєкті, вивчимо нові слова, виконаємо багато завдань та ігор.
2. Song “Hello”.
3. Робота в парах. Game “Speak to your friend” (How are you?).
4. Повторення лексичного матеріалу на с. 85 Menu, напитки. Покажи та назви. Game “Ukrainian-English ”.
5. Game “What do you like to drink?” (Запам’ятовування та практикування вимови конструкцій: I like to drink coffe).
6. Ознайомлення з словами (an egg, ham, an orange, yougurt).
7. Song “A healthy meal” and “I am thirsty”.
8. Фізкультхвилинка (“What can you do?”. T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!
ІІ. Основна частина уроку.
9. Song “Clap, clap, clap…”. (Послухай та заспівай, показуючи на м алюнок на р. 86. Ех. 1).
10. Game “What do you have for breakfast?”. Повторення граматичних конструкцій: I have got… She/He has got…I have got an apple and an egg for breakfast. Olya has got a banana and an egg for breakfast.
11. Робота в робочому зошиті. Ех. 1, 2 р. 67; Ех. 1, 2 р. 64
12. Game “What letter it is?”.
13. Game “Add a letter” (Повторити вивчені літери. Вчитель записує на дошці вивчені великі літери, а на маленькі літери залишає місце. Учні по черзі виходять до дошки та дописують пропущені літери).
14. Робота в командах. Творчий проект “Make a spoon”. Гра в командах на розвиток кмітливості, акуратності, самостійності. Дітки на окремих листочках-заготовках малюють ложку (spoon), а на ложці домальовують - яйце, банан, яблуко, сендвіч…). Чия команда швидче й акуратніше справиться із завданням, ця команда переможе. В кінці коли всі виконають завдання. Кожен розповідає про те, що намальовано у його ложці. Це є сніданок. Для прикладу:
I have a banana and yogurt in my spoon. Or. I have a banana and yogurt for my breakfast.
III. Заключна частина. Підведення підсумків. Вчитель роздає наліпки за активність та самостійність на уроці.
Т: Що ми робили сьогодні на уроці? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.). Діточки, ми все виконали на уроці, що запланували? Що ми зробили сьогодні на уроці? – Ми говорили які напитки ми любимо, зробили творчий проект “Make a spoon”, відповідали на запитання: What do you drew in your spoon?, тобто який сніданок ми маємо вранці, вивчили нові слова, виконали багато завдань, ігор та співали пісень.
T: The lesson is over. Goodbye, children! P: Goodbye, teacher! Song “Goodbye”. See you soon.