Урок "Мій улюбнений вид діяльності"

Про матеріал
У конспекті уроку вказано тему, цілі, схематичний план уроку та хід уроку. Також у конспекті наведено приклади вправ.
Перегляд файлу

Дата 03.03.16

 

План-конспект уроку № 67 в 5 класі

 

Тема: Time for outdoors                       Підтема:  My favourite outdoor activity

Цілі:

        Практична: продовжувати вчити учнів уживати прийменники місця під час розповіді про пригоди та минулі канікули, продовжувати розвиток навичок говоріння, аудіювання в межах теми.

Освітня: поглибити знання учнів з теми „ Outdoor activities.                       Розвиваюча: розвивати пам'ять, увагу та мислення.     

Виховна: виховувати культуру відпочинку, бажання з користю проводити вільний час.

Обладнання уроку: аудіозапис тексту.

Тип уроку: урок формування мовленнєвих навичок

 

Схематичний план уроку

І. Вступна частина: підготовка учнів до сприйняття іншомовного мовлення

1)Організаційний момент……………………………………………………..2хв

2) Мовленнєва зарядка……………………………………………..… ……...3хв

ІІ. Основна частина уроку: актуалізація опорних знань

1)Підготовка до аудіювання………………….. …………………………….10хв

2)Аудіювання………………………………………………………………….10хв

3)Перевірка розуміння прослуханого тексту…………………………………..5хв

ІІІ. Заключна частина уроку

1) Повідомлення домашнього завдання………………………………………2хв

2) Підсумки уроку……………………………………………………………...3хв

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

   Етап 1. Підготовка учнів до сприйняття іншомовного мовлення. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.

   Мета: залучити учнів до роботи .

   Прийом 1. Вітальна бесіда з класом.

   T: Good-morning, pupils! I am glad to see you too. You can take your seats. Let’ start our lesson. The topic of our lesson is «My favourite outdoor activities».

   Прийом 2. Бесіда з учнями класу

   T: Do you like to rest? Do you like camping? What activities do you like to do in summer?

   Етап 2. Мовленнєва зарядка

   Мета: введення учнів в мовне середовище за темою уроку

   Прийом 1. Проведення гри

   T: Now let’s play the game « The snake». You must divide this snake into many different words.

footballskiskateswimfishsleighplaymushroomscamp


Етап 3. Підготовка до аудіювання.

Мета: підготувати учнів до сприйняття інформації на слух

Прийом 1. Бесіда з учнями

T: Before listening say what your favourite outdoor activity is.

     Where did you did it?

      Why do you like it?

      Would you like to try something new? Why?

 Етап 4. Аудіювання

 Мета: розвиток навичок аудіювання

 Прийом 1. Слухання тексту

T: Listen to Cathy’s answers to her parents‘questions about the outdoors school and learn what activity is Cathy’s favourite one.

  • Sit down and tell us everything about your trip. Was it good out of school?
  • You are better was actually it was more than good. It was great. 

 

  • Was a food good?
  • Sometimes it was but sometimes it wasn’t. The mushrooms were delicious but the beans yuck.
  • What was your favourite activity?
  • Rock climbing. It looks difficult but it was a piece of cake.
  • How many instructors were there?
  • Lots. For every activity it was an instructor. A forest plants instructor was the best.
  • Were the instructors strict?
  • Oh yes. They were but only doing our activities.
  • When were you up in the morning?
  • Very early at 6 o’clock. We were all still sleepy.
  • Was it cold early in the morning?
  • Was, but our cabins were really warm. And my clothes and my bag I am sure were in cold.
  • What was the weather like?
  • Luckily the weather was glorious the whole week. It wasn’t as cold as the weather forecast said.

-   Would you like to go there again?

-    Of course!


   Етап 5. Перевірка розуміння прослуханого тексту

   Прийом 1. Виконання вправ

   T: Now let’s do the exercise 3 on page 175.

     Complete the sentences.

  1.           Outdoor school was……
  2.           Food was sometimes……..
  3.           Cathy liked mushrooms but she didn’t like…….
  4.           Rock climbing looks……….
  5.           There were many……
  6.           Cathy’s forest plants instructor was……
  7.           Instructors were strict only……..

T: Now let’s do the exercise 5 on page 175.

    Choose to make true sentences about Cathy’s outdoor activity.

  1. The pupils were up at 6 am / 6 pm.
  2. It was cold/warm early in the morning.
  3. The cabins were really hot / warm.
  4. Clothes helped Cathy to feel happy / warm.
  5. Te whole week the weather was very nice / really bad.
  6. Cathy would / wouldn’t like to go there again.

 

     Етап 6. Домашнє завдання.

      Прийом: пояснення вчителем домашнього завдання та запис його у щоденниках

  1.                to describe your favourite outdoor activities.                                                                        Етап 7. Підведення підсумків уроку.

 

 

docx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
1097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку