Урок "Множення і ділення круглих сотень (200 х 4 ; 600 : 3)"

Про матеріал
Урок на тему: "Множення і ділення круглих сотень (200 х 4 ; 600 : 3)", 6 клас. Для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (F70).
Перегляд файлу

Урок математики у 6 класі

Тема уроку. Множення і ділення круглих сотень (200 х 4 ; 600 : 3).

Мета уроку: формувати вміння множити та ділити круглі сотні на одноцифрове число; закріплювати знання таблиці множення та ділення, знання компонентів дій множення та ділення;

розвивати пам’ять, увагу, спостережливість;

виховувати старанність, самостійність, спостережливість.

Обладнання: мультимедійний проектор, завдання для самостійної роботи, тестові завдання, мікрофон.

                                               Хід уроку

І. Організаційна частина.

Дзвінок веселий відлунав,

Тож час уроку вже настав.

До навчання приготуйтесь,

На роботу налаштуйтесь.

(Привітання, перевірка готовності до уроку, з’ясування  відсутніх).

ІІ. Нервово-психологічна підготовка до уроку.

Девіз уроку: «Сім разів відмір – один раз відріж».

Пам’ятка для учнів.

Мої дорогі учні

  •          цінуйте набуті знання, час;
  •          будьте уважними, наполегливими;
  •          сприймайте вдумливо;
  •          не бійтеся помилятися;
  •          вірте у свої сили;
  •          майте гарний настрій.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

  1. Фронтальна перевірка письмової роботи.
  2. запитання та завдання для повторення та перевірки знань.

- Як називаються числа при додаванні та відніманні?

- Як називаються розряди чисел у межах 1000?

- Порахуйте сотнями у прямому та зворотному порядку.

- Назвіть числа, скільки в даному числі одиниць, десятків, сотень, загальної кількості десятків.

IV. Актуалізація опорних знань.

  1. Запитання для повторення.

- Як називаються числа при множені та діленні?

- Яке число отримаємо при множенні 0 та множенні на 0, діленні нуля; при множенні 1 і на 1?

2. Усний рахунок. Гра «Засели будинок».

 

500

 

 

 

 

600

700

 

 

 

 

800

100

 

 

          

                                                         1000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Хвилинка каліграфії.

V.Повідомлення теми та мети уроку.

    Мотивація навчальної діяльності.

VI. Формування знань та вмінь.

  1. Розв’язування проблемної ситуації.

4 * 2 = 8                                400 * 2 = 800

6 : 3 = 2                                 600 : 3 = 200

Розгляньте розв’язання прикладів і зробіть висновки.

  1. Пояснення нового матеріалу.

400 * 2 = 4 сот. * 2 = 8 сот. = 800

600 : 3 = 6 сот. : 3 = 2 сот. = 300

Щоб помножити або поділити кругле число на одноцифрове, потрібно замінити його більш крупними розрядними одиницями. (у даному випадку – сотнями).

1)300 * 3 = 900                        2)800 : 4 = 200

   3 сот. * 3 = 9 сот.                     8 сот. : 4 = 2 сот.

  1.     Для зручності  спочатку знайдіть добуток одноцифрового числа і кількості сотень у трицифровому числі, а в результаті допишіть 00.
  2.     Спочатку кількість сотень у трицифровому числі поділіть на одноцифрове, а до результату допишіть 00.

Запам’ятайте: при множенні або діленні круглого числа на одноцифрове число в результаті завжди буде кругле число.

VIІ. Застосування знань та вмінь.

  1. Фронтальна робота.

с.120, №3, 4-й ст.; №4, 4-5 ст.

Фізкультхвилинка.

  1. Робота над задачею.

с.120, №5, 1).

 

1м. – 100кг

6м. - ? кг

                                Розв’язання

100 * 6 = 600 (кг)

Відповідь: 600 кілограмів борошна привезли до магазину.

  1. Самостійна робота.

І варіант: с.120, №3, 3-й ст.; №4, 3-й ст.;

ІІ варіант: с.120, №3, 3-й ст.

Індивідуальна робота з невстигаючими.

Додаткове завдання на картках.

Взаємоперевірка завдань.

VIІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  •          Назвіть тему уроку.
  •          Як помножити (поділити) круглі сотні на одноцифрове число.

Вправа  «Мікрофон».

  •          Що нового ви дізналися на уроці?
  •          Чи зрозуміли ви розв’язання прикладів по темі?
  •          Що вам зовсім не вдалося

ІХ. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання.

           І варіант: с.120, №3, 1-6 пр.; №4, 1-6 пр.

           ІІ варіант: с.120, №3, 1-2-й ст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 листопада
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку