Урок "Множення і ділення натуральних чисел"

Про матеріал
Мета роботи на уроці – випустити номер та підготувати основні рубрики, в яких будуть і усний рахунок, і жартівливі задачі, і естафета. Діти, той читач співробітник, який працюватиме над створенням випуску. Перед ними стоїть завдання удосконалити навички й уміння при множенні і діленні натуральних чисел.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення і ділення натуральних чисел

Номер слайду 2

І сувора, й солов’їна. Математика – країна. Праця тут іде завзята,Вмій лиш спритно рахувати!

Номер слайду 3

В гості до Осені.

Номер слайду 4

845 + (61*4+126:3) : 377 1)61*4=2442)126:3=423)244+42=2864)845+286=11315)1131: 377=3

Номер слайду 5

2862441131423іусліУ лісі

Номер слайду 6

А) Х*18 = 468 Х=468:18 Х= 26 Б) 476:х=14 Х= 476:14 Х=34 В) 11х+6х=40817х=408 Х=408:17 Х=24 Завдання від Лісовичка

Номер слайду 7

1)Як називають компоненти дії множення? 2)Як називають результат дії ділення? 3)Як знайти невідоме ділене? 4)Як знайти невідомий множник? 5)Які властивості множення ви знаєте? 6)Скільки буде 345:0? 7)Скільки буде 1256:1256? 8)Скільки буде 456*10? 9)Як перевірити правильність виконання дії ділення? 10)Як знайти невідомий дільник?

Номер слайду 8

2*328*5= 32805*9*200 =900025*243*4 =2430047*632+632*53 =6320037*46-18*37+37*72 =3700

Номер слайду 9

Завдання від Струмочка150*4600:1006768*128

Номер слайду 10

Галявина “Усної лічби”54162282771 Зменшити в 2 рази. Збільшити в 3 рази. Збільшити на 17 Зменшити на 26

Номер слайду 11

Добрий день, дітки! Дякую, що прийшли до мене в гості. Знаю, що ви подолали всі перешкоди, які вам траплялися на шляху до мене. За це я вас пригощаю своїми дарами! Завжди будьте наполегливими, сумлінними, уважними! Успіхів вам! До зустрічі в наступному році! З повагою до вас всіх Осіньstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

Бажаємо успіхів!

Перегляд файлу

Тема: Множення і ділення натуральних чисел

Мета: розвивати навички множення і ділення натуральних чисел; виховувати почуття колективізму та відповідальності, доброзичливості; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності та інтерес до предмета.

Обладнання: кружки- бали шести кольорів, лото – листівки, картки для індивідуальної роботи.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

ІІ. В гості до осені.

 Учитель: Сьогодні ми вирушимо в гості до Осені. А де ж вона живе? Куди нам іти? Щоб знайти відповідь на це питання, треба знайти значення виразу, який ви бачите на екрані, і поставити  у відповідність результатам дій букву з таблиці, за якими ми дізнаємося, де ж живе Осінь.

845 + (61*4+126:3) : 377 =3

  1. 61*4=244
  2. 126:3=42
  3. 244+42=286
  4. 845+286=1131
  5. 1131: 377=3

286

244

1131

42

3

і

у

с

л

і

 

(Відповідь: у лісі)

Учитель: А щоб Лісовичок, який живе у чарівному лісі, дозволив нам іти стежиною, потрібно розв’язати рівняння.

А) Х*18 = 468

Х=468:18

Х= 26

Б) 476:х=14

Х= 476:14

Х=34

 

В) 11х+6х=408

17х=408

Х=408:17

Х=24

Лісовичок: А ще дайте відповіді на такі питання:

  1. Як називають компоненти дії множення? (множник, множник, добуток)
  2. Як називають результат дії ділення? (частка)
  3. Як знайти невідоме ділене? (частку помножити на дільник)
  4. Як знайти невідомий множник? (добуток поділити на відомий множник)
  5. Які властивості множення  ви знаєте? (переставна, сполучна, розподільна )
  6. Скільки буде 345:0? (на 0 ділити не можна!)
  7. Скільки буде 1256:1256? (1)
  8. Скільки буде 456*10? (4560)
  9. Як перевірити правильність виконання дії ділення? (дією множення)
  10.                      Як знайти невідомий дільник? (ділене поділити на частку)

Лісовичок: Обчисліть зручним способом:

2*328*5=3280

5*9*200=9000

25*243*4=24300

47*632+632*53=63200

37*46-18*37+37*72=3700

Учитель: Молодці! З цим завданням ви впорались. А куди ж іти далі? Може, Струмок підкаже?

Струмок: Щоб перейти через мене, знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюгу, і побудуйте місток.

                                                          

     

 

 

Учитель: Ми прийшли на галявину «Усної лічби». На галявині залишилися горішки, що їх приготувала Білочка до зими. Заповнимо їх, та віддамо білочці. Може, дорогу до Осені підкаже.




 

Учитель: Молодці! І з цим завданням ви добре впоралися. А ось і хатинка Осені. Зараз її немає вдома. Мабуть виконує останні приготування до зими. Але вона нам залишила листа. Що ж вона там пише?

Осінь: Добрий день, дітки! Дякую, що прийшли до мене в гості. Знаю, що ви подолали всі перешкоди, які вам траплялися на шляху до мене. За це я вас пригощаю своїми дарами! Завжди будьте наполегливими, сумлінними, уважними! Успіхів вам! До зустрічі в наступному році! З повагою до вас всіх Осінь

Учитель: А ми повертаємося тепер додому. За сьогоднішню подорож ви отримуте оцінки. А домашнім завданням буде скласти казку про Добуток і Частку натуральних чисел.

zip
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку