5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок. Множення і ділення раціональних чисел

Про матеріал
Мета: Узагальнити та систематизувати вміння учнів виконувати множення і ділення раціональних чисел для обчислення значень виразів, розв’язування рівнянь та задач, для спрощення виразів
Перегляд файлу

Математика, 6 клас

Тема: Множення і ділення раціональних чисел.

Мета: Узагальнити та систематизувати вміння учнів виконувати множення і ділення раціональних чисел для обчислення значень виразів, розвязування рівнянь та задач, для спрощення виразів;

розвивати память, увагу, обчислювальні навички;

виховувати культуру математичного запису, старанність, самостійність.

Тип уроку: узагальнюючий.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал для самостійної роботи.

Хід уроку:

І. Організаційний етап.

Повідомлення теми, мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Усні вправи:

-3·5; 13·(-10); -5·(- 6,4); 0·(-0, 25); - 45·(- 4); -1·(-67,9); - 7,5·2; 63:(-21);

 -9,5:(-5); -125: (- 10); 0:(- 567) ; -84: 4; 25:(- 25); 56,8: (-1); - 900: (-30).

ІІІ. Розвязування вправ.

№ 1181, 1294

ІV. Самостійна робота

 

І варіант

ІІ варіант

І. Вибери правильну відповідь:

1). 72:(-9)

а) 8; б) 9; в) -8; г) -9.

2). -144: 12

а) 11; б) 12 в) -11; г) -12.

3). – 32,4: (-4)

а) 6, 7; б) 12; - 8,1; г) 8,1.

4). – 5,3: 0,1

а) – 5,3; б) -53; в) – 0, 53; г) 53.

 

ІІ. Розкрити дужки:

2(4-3а)

а) 8-3а; б) 4-6а; в) 8-6а; г) 4-3а.

 

ІІІ. Винести спільний множник за дужки:

5ху-10х+15у-20

а) 5(ху-10х +15у -4)

б) 5(ху-2х+ 3у -20)

в) 5х (у -2х +15у -20)

г) 5 (ху – 2х +3у -4)

 

IV. Розвяжіть рівняння:

1). 4х = - 16,8

а) 0,42; б) -42; в) 4,2; г) -4,2.

2). -7,9х = -18,53

а) -23; б) 0,23; в) 2,3; г) -2,3.

3). -2/3: х = 1

а) -3/2; б) -2/3; в) 3/2; г) 2/3.

4). 4,5: а = -15

а) -3; б) 0,3; в) 3; г) – 0,3.

 

V. Знайдіть куб числа  - 0,8

а) 0,64; б) – 0,24; в) 512; г) – 0,512.

 

VI. Обчисліть:

5:1/5 + 3 : (-0,1) + 14

 

І. Вибери правильну відповідь:

1). – 48:8

а) 6; б) – 0,6; в) -8; г) -6.

2). -81,9: (- 0,9)

а) -0,9; б) 9; в) 0,09; г) -9.

3). 225: (-15)

а) 15; б) – 1,5; в) -15; г) 1,5.

4). 45,7: (-0, 01)

а) 45,7; б) – 457; в) 4570; г) – 4570.

 

ІІ. Розкрити дужки:

4 (5х-2)

а) 5х-2; б) 20х-8; в) 20х-2; г) 5х-8.

 

ІІІ. Винести спільний множник за дужки:

24 +8ав -4а + 12в

а) 4(6 +8ав – 4а +12в)

б) 4(6 + 2ав –а +3в)

в) 4(6 + 2ав – 4а + 12в)

г) 4а(24 + 2в – 1 +12в)

 

ІV. Розвяжіть рівняння:

1). - 4х = - 5,2

а) -1,3; б) 1,3; в) 13; г) -13.

2) -4/5:х = 1

а) 4/5; б) -5/4; -4/5; 5/4.

3). 1,6а = -3, 84

а) 2,4; б) – 2,4; в) 0,24; г) – 0,24.

4) -5,5х = 22

а) 0,4; б) - 4; в) 4; г) – 0,4.

 

V. Знайдіть квадрат числа  – 0,6

а) – 0,36; б) 3,6; в) -3,6; 0,36.

 

VI. Обчисліть:

-6: 1/6 + 4 : (-0,01) + 12 

 

 

V.  Підсумок уроку

VI. Домашнє  завдання. §47, № 1299,1302. повторити  §17

 

Підручник:

Математика: підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл./ О.С.Істер. – К.: Генеза, 2014. – 296с.: іл.

doc
Додано
20 березня
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку