Урок "Множення одночлена на многочлен"

Про матеріал
план-конспект уроку з алгебри "Множення одночлена на многочлен" із використанням різних інтерактивних вправ та із вправою про видатного композитора Радіона Скалецького
Перегляд файлу

 

 

 

 «Множення одночлена на многочлен»

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Колісниченко Ганна Анатоліївна

 

 

 

 

 


Мета: узагальнити знання, вміння й навички учнів виконувати множення одночлена на многочлен;

розвивати обчислювальні навички, розумову активність;

сприяти вихованню інтересу до математики, старанності, почуття відповідальності перед товаришами, повагу і ввічливе ставлення один до одного; спонукати до творчої роботи на уроці.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання: фото Р. Скалецького, кошики, картки із завданнями у формі яблука, сонце.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Перевірити наявність домашнього завдання та зібрати зошити.

Тема сьогоднішнього уроку «Множення одночлена на многочлен». На уроці ви узагальните свої знання, вміння та навички виконувати множення одночлена на многочлен, а також дізнаєтеся багато цікавого.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Щоб переконатися, що ви готові до уроку, дайте відповідь на питання (сигналізуючи світлофорами):

  1. Що таке одночлен? (Вираз, який є добутком чисел, змінних та їх степенів)
  2. Що таке многочлен? (Сума кількох одночленів).
  3. Що є многочленом стандартного вигляду? (Многочлен, що є сумою одночленів стандартного вигляду, серед яких немає подібних членів)
  4. Що називається степенем многочлена стандартного вигляду? (найбільший серед степенів одночленів, що до нього входять).
  5. Сформулюйте правило множення одночлена на многочлен. (Щоб помножити одночлен на многочлен, треба помножити цей одночлен на кожний член многочлена і знайдені добутки додати).

Молодці! Ви готові до уроку.

ІV. Формування та вдосконалення вмінь та навичок.

Завдання 1.

Прошу вас об’єднатися в пари і знайди добуток, заміни здобуті результати літерами і склади слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.     

 

 

Ключ до завдання:

A

К

Ь

Л

К

C

И

Е

Й

Ц

 

Інформаційна хвилинка

Родіон Андрійович Скалецький (23 листопада 1899–1984 рр.) — український композитор, автор 598 оригінальних музичних творів, хоровий диригент, уродженець с. Михайлівка нашого району.

Вже в роки навчання в Одеському інституті народної освіти він організовує студентський хор. Потім працював учителем історії, мови і літератури, співів в трудшколах, профшколах, технікумах,  керував хорами.

В Тульчині  Скалецький 7 років керував окружною співочою капелою. Тут ним була укладена перша збірка записаних і оброблених народних пісень, написано декілька власних творів.

Творчі здобутки музиканта збагачувалися і перетворювалися на мелодійні струмки поетичних шедеврів на тексти М. Рильського, П.Тичини, В.Сосюри. Репертуар хорів Скалецького складав понад 80 творів, серед яких були і його власні.

Нині частина його культурної спадщини зберігається в Бершадському районному краєзнавчому музеї. Музична школа нашого міста теж імені Родіона Скалецького.

 

Завдання 2.

Клас об’єднується в дві команди. Потрібно помножити одночлен, записаний в середині сонечка, на кожний з многочленів на його променях. Для команди 1 завдання зліва, для команди 2 завдання справа. Всі учасники команд записують завдання за своїми учасниками. Для виходу наступного гравця передається крейда з рук у руки. Відповідь перевіряє учитель.

Завдання

 

Фізкультхвилинка

Завдання 3.

У нас є три кошика та купка яблук. Потрібно яблука розмістити в кошики таким чином, щоб у першому кошику були яблука, де правильна відповідь тільки число, у другому – правильна відповідь, многочлен найвищий степінь якого – одиниця, у третьому кошику – правильна відповідь, многочлен найвищий степінь якого квадрат.

 

Індивідуальні завдання.

  1. Розв’яжіть рівняння та встановіть відповідність:

 

  1. Доведіть, що значення виразу

не залежить від значення х.

V. Домашнє завдання

Повторити правила множення многочлена на многочлен. Скласти кросворд на тему «Многочлен».

№92(1-3), №93(1-4), №96 В. 3

VІ. Виставляння оцінок. Підсумки уроку. Рефлексія.

Вправа «Світлофор»

Яка з рівностей правильна?

Ми виконували багато завдань на уроці.

  1. Що нового ви дізнались на уроці?
  2. Що допомагало вам досягти успіху у розв’язуванні завдань?
  3. У якому настрої ви перебували на уроці?
  4. Чи всі учні працювали на уроці?
  5. Що на цьому уроці заважало вам працювати продуктивно?
docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Множення одночлена на многочлен
Додано
25 жовтня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку