Урок "Множення. Сполучна властивість множення. Розв’язування вправ".

Про матеріал
Розробка уроку "Множення. Сполучна властивість множення. Розв’язування вправ" містить вправи різної складності на засвоєння даної теми.
Перегляд файлу

Тема: Множення. Сполучна властивість множення. Розв’язування вправ.

 

Мета: Закріплювати табличне множення та ділення, повторити застосування сполучної властивості  множення. Розвивати швидкість та правильність виконання арифметичних дій, логічне мислення, пам'ять , самостійність та увагу; уміння розв’язувати задачі знайомого типу. Виховувати потребу до знань, любов до математики. Заохочувати учнів до вивчення інших предметів середньої ланки.

 

Обладнання: картки із завданням, ЕКТ, підручник.

 

Тип уроку: формування вмінь  та навиків.

 

І.  Організація класу до уроку.

    Продзвенів уже дзвінок,

    Всім пора нам на урок,

    Встаньте всі рівненько

    Привітаємось гарненько

     «Добрий день!»

 

ІІ.  Актуалізація опорних знань.

      На уроці ви повинні не просто слухати, а чути

      Не просто дивитись, а бачити

      Не просто відповідати, а міркувати,

      Дружно й плідно працювати.

 

  1. Усний рахунок

   (перевірка табличного множення та ділення)

  1. Розв’язування математичних ланцюжків.

 

64/8 9*8                                       9*7

8+24 72-36                                  63-28

32/4 36/9 35/7

8*6 4*7 5*5

48-35                               28-11                                   25+20

       13                            17                                         45

 

ІІІ.  Оголошення теми та мети уроку.

  Сьогодні на уроці ми будемо виконувати вправи на множення  чисел, використовувати сполучну властивість множення, обчислювати вирази, розв’язувати задачі. Закріплювати табличне множення та ділення, розвивати швидкість та правильність виконання дій, логічне мислення, увагу, пам'ять, самостійність. Це потрібно нам для того, щоб добре підготуватись до контрольної роботи. А також будемо збагачувати свій кругозір, дізнаватись про незвичайне в Україні та світі.

  1.  Закріплення вивченого матеріалу
  1. Розв’язування  прикладів (колективно)

Розв’яжемо приклади і дізнаємось яка трава у світі найвища.

9*4+29=65 9*6+11=65

72-9*5=27          63/7*9=81

17+9*2=35         100-8*7=44

 

35    27    44     65     81   

      М    А      К     Б       У

 

     Правильно, це бамбук. Це найвища трава у світі. Висота його буває 32 м і навіть до 50 м. Цвіте один раз у 30, 60, 120 років. Квітка цвіте від одного до двох, а інколи трьох місяців.

  1. Задача  403

За п’ять місяців (з травня по вересень) одна тополя поглинає 44 кг вуглекислого газу, а один дуб – 28 кг. На скільки більше кілограмів вуглекислого газу поглинають за цей період 40 тополь, ніж 40 дубів.

Розв’язання.

44·40-28·40 = 640

Фізкультхвилинка

  1. Виконайте ланцюжок обчислень.

  1. Обчисліть зручним способом
  1. 2·895·5
  2. 250·1489·4
  3. 125·5879·8
  4. 4·458·25
  5. 2·999·50
  1. У записі 1*2*3*4*5 замість зірочки поставте знак «+» або   знак «·» та поставте так дужки, щоб значення отриманого виразу дорівнювало 100.

 

  1. Підсумок уроку

 

  • Що запам’яталось вам на уроці?
  • Дуже ви були старанні

     Отже, всі ви – учні гарні

     І   за працю  на уроці

     Вам подякувати хочу.

Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма завданнями сьогоднішнього уроку.

З’являються на екрані слова «Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись, бо чого навчишся в школі, знадобиться ще колись»/

 

  1. Д/з  §3 п.17

 № 430, 438

 

doc
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку