Урок "Множення з числами 1 і 0"

Про матеріал
Тема: Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. (№ 934 - 942) Мета: ознайомити учнів з випадками множення, коли одним із множників є числа 1 і 0; закріпити вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати уважність.
Перегляд файлу

Тема: Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. (№ 934 - 942)

Мета:  ознайомити учнів з випадками множення, коли одним із множників є числа 1 і 0; закріпити вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати уважність.

Обладнання: проектор, розмальовка сонце

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Хід уроку

  1. Організація початку уроку

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок!

На уроці не куняй —

Математику вивчай!

 

  1.  Актуалізація опорних знань
  1. Математичний диктант

(Слайд)

 

  1.  Повідомлення теми і мети уроку
  • Сьогодні ми ознайомимося з випадками множення, коли одним із множників є числа 1 і 0, продовжимо роботу над задачами.

 

  1.  Вивчення нового матеріалу
  1. Робота за підручником
  1. Підручник с. 151 № 935
  • Заміни множення додаванням. Обчисли. Який висновок можна зробити про такі випадки множення?
  • Букви використовують для скороченого запису правил.

(Слайд)

 

  1. Підручник № 936
  • Добутки 5 ∙ 1 та 3 ∙ 0 не можливо замінити сумою. Застосовуємо переставний закон множення:

5 ∙ 1 = 1 ∙ 5 = 5;                    3 ∙ 0 = 0 ∙ 3 = 0.

  • Прочитайте правила.

(Слайд)

  1. Перегляд відео

  • Який висновок можна зробити?
  1. Закріплення вивченого
  • Працюємо самостійно № 937 (Розв’язування біля дошки)
  • № 938 письмово (самостійно)

(Слайд)

Фізхвилинка

  1. Знаходження периметра прямокутника № 939
  • Діти, пригадайте, як знайти периметр прямокутника?
  • Обчисліть периметр прямокутника і запишіть в зошит.

(Слайд)

 

  1. Задача № 940
  • Колективне складання короткої умови.
  • Самостійне розвязання задачі за схемою.

(Слайд)

  1.  Підсумок уроку
  1. Бесіда
  • Що нового дізналися на уроці?
  • Які випадки множення вивчили?
  1. Рефлексія
  • Діти, в кожного на парті лежать сонечко, аде в нього не вистачає обличчя, якщо все було зрозуміло намалюйте веселе обличчя, якщо виникли труднощі, то – сумне.
  1.  Домашнє завдання

С. 152 № 941, 942

С. 151 вивчити правила. Повторити табл. мн. і діл.

(Слайд)

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
1192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку