Тема: Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. (№ 934 - 942)
Мета: ознайомити учнів з випадками множення, коли одним із множників є числа 1 і 0; закріпити вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати уважність.
Обладнання: проектор, розмальовка сонце
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Хід уроку
-
Організація початку уроку
Пролунав уже дзвінок,
Починається урок!
На уроці не куняй —
Математику вивчай!
-
Актуалізація опорних знань
-
Математичний диктант
(Слайд)
-
Повідомлення теми і мети уроку
-
Сьогодні ми ознайомимося з випадками множення, коли одним із множників є числа 1 і 0, продовжимо роботу над задачами.
-
Вивчення нового матеріалу
-
Робота за підручником
-
Підручник с. 151 № 935
-
Заміни множення додаванням. Обчисли. Який висновок можна зробити про такі випадки множення?
-
Букви використовують для скороченого запису правил.
(Слайд)
-
Підручник № 936
-
Добутки 5 ∙ 1 та 3 ∙ 0 не можливо замінити сумою. Застосовуємо переставний закон множення:
5 ∙ 1 = 1 ∙ 5 = 5; 3 ∙ 0 = 0 ∙ 3 = 0.
(Слайд)
-
Перегляд відео
-
Який висновок можна зробити?
-
Закріплення вивченого
-
Працюємо самостійно № 937 (Розв’язування біля дошки)
-
№ 938 письмово (самостійно)
(Слайд)
Фізхвилинка
-
Знаходження периметра прямокутника № 939
-
Діти, пригадайте, як знайти периметр прямокутника?
-
Обчисліть периметр прямокутника і запишіть в зошит.
(Слайд)
-
Задача № 940
-
Колективне складання короткої умови.
-
Самостійне розв’язання задачі за схемою.
(Слайд)
-
Підсумок уроку
-
Бесіда
-
Що нового дізналися на уроці?
-
Які випадки множення вивчили?
-
Рефлексія
-
Діти, в кожного на парті лежать сонечко, аде в нього не вистачає обличчя, якщо все було зрозуміло намалюйте веселе обличчя, якщо виникли труднощі, то – сумне.
-
Домашнє завдання
С. 152 № 941, 942
С. 151 вивчити правила. Повторити табл. мн. і діл.
(Слайд)