Урок : " Мої асоціації. "

Про матеріал

Допоможе вчитись знаходити спільне в творчості М. Приймаченко

та С. Далі; розуміти індивідуальність кожного з митців; створювати начерки, що відтворюють одне з понять асоціативного ряду; розвивати асоціації; безпосередність, інтерес до художників-сюрреалістів

Перегляд файлу

Корнієнко Марина Іванівна, учитель образотворчого мистецтва та художньої культури, Чернігівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №35

Тема: Мої асоціації

Мета: вчитись знаходити спільне в творчості М. Приймаченко

та С. Далі; розуміти індивідуальність кожного з митців; створювати начерки, що відтворюють одне з понять асоціативного ряду; розвивати асоціації; безпосередність, інтерес до художників-сюрреалістів

Тип уроку: комбінований

Обладнання: альбоми з репродукціями М. Приймаченко "Загроза

війни" та С. Далі "Обличчя війни", "Самотність" і т.д.; малюнки сучасних художників-сюрреалістів та реалістів

Словник: "сюрреалізм"

Хід уроку

  1.             Організаційний момент
  2.          Повідомлення теми і мети уроку
  3.       Мотивація

Евристична бесіда

Діти, кого ми можемо назвати художником? Яких ви знаєте художників-реалістів? Розглянемо репродукцію С. Далі. Скажіть, чи можемо ми назвати його творчість реалістичною?  Ні, бо реальні предмети в роботах С. Далі набувають нереальних якостей. С. Далі художник-сюрреаліст. "Сюрреалізм" - відтворення ірреального образу, що виникло в підсвідомості. Давайте подумаємо, що спільного в творчості української художниці і іспанського художника. Тварини М. Приймаченко фантастичні, нереальні, яких нема в природі, а кожна робота С. Далі - це сюрреалістична композиція, в якій постійно знаходимо все нові ідеї. У С. Далі та М. Приймаченко є роботи схожі за ідеями "Загроза війни" та "Обличчя війни".  Якими засобами виразності користувалися художники?

  У М. Приймаченко  -  декоративність,  кольоровий контраст ,

 

 

тварини   нагадують   форму   бомби.   А   у   іспанського   сюрреаліста   ідея реалізується за допомогою символів та живописного рішення.

 VI Підготовка до практичної роботи

Яка реалістична картина асоціюється з даним поняттям: добро, біль, радість, самотність тощо? Який колір подаруємо кожному з них? Які з'явилися нереалістичні сюжети, що відтворюють повне поняття?

Вчитель   демонструє   репродукцію   С.   Далі   "Самотність".   Діти висловлюють свої думки.

 V. Практична робота

(Учні вибирають одне з понять і створюють композицію реалістичну чи сюрреалістичну.)

  1.    Композиція. Лінійна побудова.
  2.    Кольорове рішення. Проробка основних площин.
  3.    Проробка деталей.

VI. Підсумок уроку.

По закінченню уроку діти розвішують всі роботи на дошці. Малі творці висловлюють свої думки, щодо робіт однокласників. Назвіть: хто художник-реаліст, а хто - сюрреаліст? Обґрунтуйте свою думку

 

docx
Додано
13 вересня 2018
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку