Розробка уроку з фізичної культури
Модуль: Гімнастика
Тема: Загально - розвиваючі вправи. Вправи на основні групи м’язів.
Комплекс вправ на гімнастичній доріжці.
Мета: розвиток сили, спритності та силової витривалості, вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою. Навчити учнів методам самоконтролю під час виконання фізичних вправ.
Завдання:
Інвентар: гімнастичні мати, скакалки, паралельні бруси, перекладина.
Місце проведення: спортивна зала.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
І |
Підготовча частина
|
11хв. 2хв. |
За командою група «Шикуйсь», «Рівняйсь! Струнко!»
|
Повороти (ліворуч, праворуч, кругом)
|
30с. |
Ліворуч в обхід по залу кроком руш! |
|
- звичайна; - на носках; - на п’ятах; - на внутрішній та зовнішній стороні стопи; - звичайна. - напівприсяд та повний присяд руки на колінах.
|
2хв. |
Руки на пояс. Руки за голову. |
|
- звичайний; - з високим підніманням стегна; - закидання п’ятки назад; - приставним кроком; а) лівим боком; б) правим боком. - звичайний;
|
2хв. |
Чітке виконання команд.
Темп повільний. |
|
4. Вправи на відновлення дихання: 1- руки вперед; 2 - руки вгору; 3 - руки в сторони; 4 – руки вниз
|
30с. |
Відновлення дихання |
|
5. ЗРВ на місці.
|
4хв. |
Слідкувати за правильним виконанням та амплітудою рухів. |
|
ІI |
Основна частина
Вправи для м’язів рук: - підтягування на перекладині; - згинання та розгинання рук в упорі лежачи;
|
24хв.
6хв. |
Слідкування за правильністю виконання.
Правильність виконання.
|
|
Вправи для м’язів рук: - згинання та розгинання в упорі на паралельних брусах;
- прийняття тестів;
|
6хв. |
Техніка виконання.
Оцінити фізичний рівень учнів. |
|
Вправи для м’язів черевного пресу та спини: - піднімання тулуба в сид з положення лежачи; - стрибки зі скакалкою до 30 сек.; |
6хв. |
Слідкувати за правильним виконанням та амплітудою рухів.
Стрибки виконуються з максимальною інтенсивністю.
|
|
- перекид вперед; - перекид назад; - стійка на лопатках «Берізка»;
|
6хв. |
Техніка виконання
|
III |
Заключна частина
За сигналом учасники пробігають дистанцію до баскетбольного кільця кидають м’яч в кільце і повертаються назад передаючи естафету іншому учаснику.
|
10хв. 7хв. |
Естафета проводиться з метою фізичного розвитку учня.
Виконувати енергійно. |
|
2. Шикування в шеренгу
|
1хв. |
|
|
3. Підсумки уроку а) оголошення оцінок; б) звернути увагу на помилки;
|
1хв. |
|
|
4. Завдання додому а) перекиди уперед та назад; б) «берізка»; в) піднімання тулуба в сид; г) підтягування на перекладині;
|
1хв. |
Слідкувати за технікою виконання. |
1