Конспект уроку у 7 класі
розроблений вчителем біології та хімії
Бурейко Інною Михайлівною
Есхарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Селище Есхар
Чугуївського району
Харківської області
Тема: Різноманітність представників типу Молюски, їх значення
Мета:
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
Структура уроку |
Вид діяльності |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Актуалізація опорних знань Яку групу тварин ми з вами зараз вивчаємо? Які ознаки мають представники даного типу Як їх ще називають і чому? З яким класом Молюсок ми познайомилися з вами блище За якими ознаками ми віднесемо певного молюска саме до Черевоногих? Які особливості їх внутрішньої будови ІІ. Мотивація навчальної діяльності Гарно вивчили Черевоногих молюсків, тому саме вони до вас і завітали, хочуть повідомити тему уроку. Давайте їх послухаємо
ІІІ. Оголошення теми та завдань уроку IV. Вивчення нової теми Яке ще значення мають молюски на вашу думку? Що це за реклама і як вона стосується Молюсок? Чи лише черевоногі молюски мають значення для природи та людини? Формування разом з класом на основі аналізу медіапродукту значення молюсок. Запис результатів до конспекту Дійсно, за ознаками зовнішньої будови: черепашки , відділів тілі, молюсок поділяють на 3 класи. Давайте з ними знайомитись. Діти переглядають відеосюжети про різні групи молюсок ( головоногі, двостулкові) і ,аналізуючи їх, заповнюють таблицю. Діти аналізують відео, заповнюючи конспект. Після кожного відео відбувається обговорення результатів
V. Закріплення набутих знань Один учень виконує роботу в режимі он-лайн ( програма Learning.app, другий учень працює з картками біля дошки. Інші пишуть міні-самостійну з взаємоперевіркою
2. Діти об’єднуються в групи і створюють рекламу, презентуючи її, певного класу Молюсок VII. Домашнє завдання Параграф опрацювати РЗ №2 ст. 15-16 вик. Письмово
VIIІ. Рефлексія Передача емоцій від уроку на сервер www.menti.com |
Фронтальне опитування Вправа «Асрціативний кущ» Слайд2, 3
Відеопослання (слайд 4 , фрагмент з мультфільму «Епік» про значення молюсок), як проблемне питання Коментар вчителя Робота зі слайдами 6, Перегляд та обговорення реклами
Складання опорного конспекту (ОК)
Аналіз відеосюжетів СкладанняОК Слайди з 11 по 16
Робота індивідуальна з електронними програмами Learning.app, Socrative та тестами
Створення реклами
Коментар вчителя
Робота з гаджетами |