Урок "Молюски: значення, класифікація"

Про матеріал
Урок на тему "Значення та життєдіяльність Молюсок" з використанням елементів медіаосвіти
Перегляд файлу

Конспект уроку у 7 класі

розроблений вчителем біології та хімії

 Бурейко Інною Михайлівною

Есхарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Селище Есхар

Чугуївського району

Харківської області

Тема: Різноманітність представників типу Молюски, їх значення

Мета:

  • закріпити знання з особливостей будови представників класу Черевоногі молюски; ознайомитися з  класифікацією типу Молюски та особливостями будови, життєдіяльністю та значенням представників класів Двостулкові та Головоногі молюски;
  • розвивати вміння аналізувати, систематизувати, робити висновки, працювати над створенням власного медіапродукту,  працювати індивідуально та в групах;
  • виховувати екологічну культуру та бережливе ставлення до оточуючого світу.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

Структура уроку

Вид діяльності

І. Актуалізація опорних знань

Яку групу тварин ми з вами зараз вивчаємо?

Які ознаки мають представники даного типу

Як їх ще називають і чому?

З яким класом Молюсок ми познайомилися з вами блище

За якими ознаками ми віднесемо певного молюска саме до Черевоногих?

Які особливості їх внутрішньої будови

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Гарно вивчили Черевоногих молюсків, тому саме вони до вас і завітали, хочуть повідомити тему уроку. Давайте їх послухаємо

 

 

 

 

 

ІІІ. Оголошення теми та завдань уроку

IV. Вивчення нової теми

Яке ще значення мають молюски на вашу думку?

Що це за реклама і як вона стосується Молюсок?

Чи лише черевоногі молюски мають значення для природи та людини?

Формування разом з класом на основі аналізу медіапродукту значення молюсок. Запис результатів до конспекту

Дійсно, за ознаками зовнішньої будови: черепашки , відділів тілі, молюсок поділяють на 3 класи.

Давайте з ними знайомитись. Діти переглядають відеосюжети про різні групи молюсок ( головоногі, двостулкові) і ,аналізуючи їх, заповнюють таблицю.

Діти аналізують відео, заповнюючи конспект. Після кожного відео відбувається обговорення результатів

Ознака

Черевоногі

Двостулкові

Головоногі

Відділи тіла

  1. Голова
  2. Нога
  3. Тулуб

 

 

 

Черепашка

 

 

 

Мантія

 

 

 

Травна система

 

 

 

Дихання

 

 

 

Органи виділення

 

 

 

Кровоносна система

 

 

 

Нервова система

 

 

 

Особливості розмноження

 

 

 

Значення

 

 

 

 

 

 

V. Закріплення набутих знань

Один учень виконує роботу в режимі он-лайн ( програма Learning.app, другий учень працює з картками біля дошки. Інші пишуть міні-самостійну з взаємоперевіркою

 

 

 

2. Діти об’єднуються в групи і створюють рекламу, презентуючи її, певного класу Молюсок

VII. Домашнє завдання

Параграф опрацювати

РЗ №2 ст. 15-16 вик. Письмово

 

VIIІ. Рефлексія

Передача емоцій від уроку на сервер www.menti.com

Фронтальне опитування

Вправа «Асрціативний кущ»

Слайд2, 3

 

 

Відеопослання

(слайд 4 , фрагмент з мультфільму «Епік» про значення молюсок), як проблемне питання

Коментар вчителя

Робота зі слайдами 6, Перегляд та обговорення реклами

 

 

 

 

Складання опорного конспекту (ОК)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз відеосюжетів

СкладанняОК

Слайди з 11 по 16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота індивідуальна з електронними програмами Learning.app, Socrative та тестами

 

 

Створення реклами

 

Коментар вчителя

 

 

Робота з гаджетами

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
16 березня 2019
Переглядів
1547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку