Мовна тема. Речення ( 2 клас)
I варіант
1Доповни: « Речення виражає…»
А) незакінчену думку
Б) закінчену думку
В) незавершену думку
2. Продовж: « Слова в реченні …»
А) не мають зв‘язку
Б) не зв’язані між собою
В) зв’язані між собою
3.Вибери правильну відповідь на запитання:
« Скільки є видів речень за метою висловлювання?
А) два Б) три В) чотири
4. Визнач, в якому рядку записано спонукальне речення, постав розділовий знак.
А) Завжди будь ввічливим у спілкуванні
Б) Чи знаєш ти як правильно поводитись в гостях
В) Як важливо бути доброзичливим у ставленні до людей
5. Із поданих слів склади речення. Склади питальне речення за ним.
Стрісі, на, зграйка, солом’яній, горобців, сиділа.
6. У кожному реченні постав потрібний розділовий знак.
Як гарно в лісі А скільки тут грибів Он майнула білка
Куди вона зникла Де її дупло А ось летить павучок
Цікаво, куди він летить
Мовна тема. Речення. ( 2клас)
II варіант
А) слово Б) словосполучення В) речення
А) є зв’язок між словами
Б) відсутній зв’язок між словами
В) є зв’язок між деякими словами
«Розповідні, питальні, спонукальні речення – це види речень…»
А) будовою
Б) інтонацією
В) метою висловлення
4. Визнач, в якому рядку записано спонукальне речення. Постав розділові знаки в кінці речень.
А) Завжди будь у гарному настрої
Б) Чи дотримуєшся ти розпорядку дня
В) Як важливо бути уважним слухачем
Небо, дивляться, в , проліски, очима, блакитними.
Сидить соловей у густій зелені серед дерев Добре йому в рідному лісі А ось і пісню почав витьохкувати Про що співає соловейко Вслухайся в чарівні переливи Є в цій пісні і радість, і смуток