Розробка уроку з теми "Закріплення числівника"

Про матеріал
Розробка уроку "Закріплення і узагальнення числівника" 2 клас. В уроці є цікаві завдання та матеріали, щоб закріпити цю тему.
Перегляд файлу

Тема: Узагальнення з теми «Числівник»

            Мета: узагальнити знання про числівник, правильно вживати у мовленні та застосовувати набуті знання про числівник на практиці; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати бажання краще знати українську мову.

Тип уроку: повторення

Хід уроку

І. Організаційна частина.

«Психологічна настановка»

Усміхніться один одному. Подумки побажайте успіхів. Для того, щоб впоратися на уроці із завданнями будьте уважні і стараннні.

Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Гра «Детектив»

Збери докупи всю свою увагу! Знайди слова, що позначають кількість предметів, які сховалися в різних частинах мови.

Смородина, сорока, місто, тривога, тризуб.

-Діти, а яка частина мови позначає кількість предметів при лічбі?

ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.

-Сьогодні ми закріплюємо вивчення частини мови – числівник. А також будемо виконувати цікаві вправи та завдання.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Вправа «Розв’язування віршованих задач». Відповіді запишіть на листках словами.
  2. Повторення правила
  3. Гра «Вибери правильну відповідь»

- На які питання відповідають числівники?

- Що означають числівники?

-Де записані лише числівники?

- Встав пропущений числівник у прислів’я.

3. Каліграфічна хвилинка

 

                                                  Фізкультхвилинка

 

4. Утворіть числівники і запишіть. Складіть речення з двома числівниками на вибір.

3

7 надцять

5

9

5.Розгадування ребусів.

100 лиця                    гор1а


мі100                    3тон             г1а        ві3на    

Слова, які утворилися записати в зошит. До якої частини мови належать слова?      

6.Запиши відповіді на запитання

7.

 

8. Спиши речення, записуючи числівники словами. В дужках постав питання.

9. Серед поданих слів вибери числівники

Одинадцятий, відро, малюю, сімдесят, двадцять чотири, сорок, сіре, маркер, бігти, двадцятий.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

-         Які солова називають числівником?

-         На які питання вони відповідають?

-         Що вам найбільше сподобалося?

-         Що запам’яталося?

 

 

 

 

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку