Дата:
Клас: 3
Урок №
Тема: Моя кімната
Мета: ознайомити з новими та закріпити вивчені лексичні одиниці з теми; відпрацювати вживання конструкції Where is…? There is… There are… відпрацювати вживання прийменників місця; удосконалювати вміння читати; розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення учнів, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу; виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови. сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби,
Обладнання: підручник, малюнки із зображенням меблів та кімнат, картки із завданнями, клей, вирізки (меблі).
ХIД УРОКУ
І. Організаційний момент
Greeting Привітання
Teacher: Good morning, children! How are you? I am fine. Nice to see you!
Phonetic drills Фонетична розминка
Teacher: А для початку щоб наші язички розім’ялися і гарно вимовляли звуки і слова - давайте їх потренуємо… Ось послухайте казочку про Містера Язичка, а ви мені допоможете… Містер Язичок по англійський буде Mr. Tongue. Show me your Mr. Tongue. “Вранці Mr. Tongue прокинувся (діти труть очі, «пробуджуючись»), встав, відкрив шторки на вікні [w-w-w-w]. Погода стояла хороша, і він вигукнув [а:], [о:]. Mr. Tongue вирішив прибрати в квартирі. Він вибив килими [p]-[b]. Трохи пропилососив [t]-[d], протер дзеркало [h]-[h]. Mr. Tongue поснідав і вирішив попити чаю, але він був дуже гарячим, і Mr. Tongue подув [f]-[v].
Після сніданкуMr. Tongue відправився погуляти. Удворі він побачив пташку з пташенятами. Вона звала їх: [vi]-[vi]-[vi].
На зустріч йому вибіг злий собака і загарчав: [r]-[r]-[r]. Mr. Tongue сказав у відповідь: [br], топнув ногою, і собака втік. Але раптом підповзла змія і зашипіла: [∫-∫-∫]. Зуб у змії зламався, і вона зашипіла: [θ-θ-θ]. Mr. Tongue посміхнувся і пішов додому, де його чекали справи.”
Warming-up Введення в іншомовну атмосферу
Teacher: Answer the questions, please!
Вірш «Little mouse»
Teacher: Listen to me very attentively and try to understand what room do I talk about?
ІІ. Aim Повідомлення теми та мети уроку.
T: Діти вранці я зустріла фото (), який віддав мені листа від подруги з Англії. А ви знаєте, що англійці дуже люблять і бережно ставляться до своїх будинків. Вони кажуть : «East or west – home is best», що значить в гостях добре, а вдома найкраще.
Teacher: Today we’re going to speak on the topic “My room”. We’ll do a lot of different and interesting tasks. Today we are going to make a project of the room and to do that we have to learn some new words. Do you want to make a project? I hope you’ll like our lesson. Now let’s start the lesson
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Робота з лексичним матеріалом
Repeat the words.
T: What is this?
Ps: «This is …»( Table, lamp, chair, bookcase, shelf, picture, computer, TV, bed, )
Where is the lamp? It is on the table
Where is the ball? It is under the chair
Where is the book? It is in the bookcase
Learn new words. Введення нових ЛО теми.
Teacher: Look! This is a sofa.(armchair, floor, carpet, wardrobe, bath)
Where is the wardrobe? It is in the near the bed
Повторення лексико – грамматичного матеріалу – прийменники місця.
Grammar.
Teacher: Look! What is this? (ball) What colour is it?
Where is my ball? It is in( on, under, near, next to, above, in front of , behind) the box.
Visualization
Візуалізація прийменників
Teacher: Lets show them with the help of our hands
( In, on, under, near, next to, above, in front of , behind)
Reading Подання тексту для читання. Удосконалення техніки читання в голос
ex.4, p.95
Relaxation
Grammar “structure There is/ are”
При описі кімнат вказуючи про те, що десь знаходиться якийсь предмет необхідно сказати спочатку There is а … (якщо предмет один), та There are… (якщо предметів два чи більше).
Наприклад, look at the board!
Учитель: Pupils, look at the picture at page 39, what can you see? Where is the bed? (Учні відповідають на запитання вчителя: It is … on, in under, above, behind, between, in front of).
4. Project work Створення міні - проектів. Розвиток умінь говоріння
T: Діти, а зараз ви спробуєте себе в ролі дизайнера. Ваше завдання – створити свою власну кімнату. Перед вами набір паперових меблів, які треба розташувати на аркуші паперу.
Потім треба представити свою кімнату.
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Hometask (домашнє завдання записане на дошці)
Повторити ЛО теми; намалювати і розповісти про свою кімнату.
2. Marks
3) Summary
Today you’ve worked very hard, have been very active. During today’s lesson you have learnt a lot of interesting information.
So our lesson is coming to an end.
Do you like our lesson today? Thank you for your work. The lesson is over. Goodbye!