Урок "Моя кімната" для учнів 3 класу

Про матеріал
План - конспект з англійської мови до підручника О.Д.Карпюк "Англійська мова, 3 клас". Конспект складається з різноманітних вправ, цікавих завдань, покликаних пробудити в учнів інтерес до вивчення іноземної мови та розвивати у них навички спілкування.
Перегляд файлу

Дата:

Клас: 3

Урок №

Тема: Моя кімната

Мета: ознайомити з новими та закріпити вивчені лексичні одиниці з теми; відпрацювати вживання конструкції Where is…? There isThere are відпрацювати вживання прийменників місця; удосконалювати вміння читати;  розвивати навички монологічного та діалогічного  мовлення учнів, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу; виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови. сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби,

Обладнання: підручник, малюнки із зображенням меблів та кімнат, картки із завданнями, клей, вирізки (меблі).       

 

ХIД УРОКУ

І. Організаційний момент

Greeting                Привітання

Teacher: Good morning, children! How are you? I am fine. Nice to see you!

 

Phonetic drills           Фонетична розминка

Teacher: А для початку  щоб наші язички розім’ялися і гарно вимовляли звуки і слова - давайте їх потренуємо… Ось послухайте казочку про Містера Язичка, а ви мені допоможете… Містер Язичок по англійський буде Mr. Tongue. Show me your Mr. Tongue. “Вранці Mr. Tongue прокинувся (діти труть очі, «пробуджуючись»), встав, відкрив шторки на вікні [w-w-w-w]. Погода стояла хороша, і він вигукнув [а:], [о:]. Mr. Tongue вирішив прибрати в квартирі. Він вибив килими [p]-[b]. Трохи пропилососив [t]-[d], протер дзеркало [h]-[h]. Mr. Tongue поснідав і вирішив попити чаю, але він був дуже гарячим, і Mr. Tongue подув [f]-[v].
     Після сніданкуMr. Tongue відправився погуляти. Удворі він побачив пташку з пташенятами. Вона звала їх: [vi]-[vi]-[vi].
     На зустріч йому вибіг злий собака і загарчав: [r]-[r]-[r]. Mr. Tongue сказав у відповідь: [br], топнув ногою, і собака втік. Але раптом підповзла змія і зашипіла: [∫-∫-∫]. Зуб у змії зламався, і вона зашипіла: [θ-θ-θ]. Mr. Tongue посміхнувся і пішов додому, де його чекали справи.”

 

Warming-up                     Введення в іншомовну атмосферу

Teacher: Answer the questions, please!

  • Where are you from?
  • Where do you live in a flat or in a house?
  • What rooms have you got in your flat or house?

Вірш «Little mouse»

Teacher: Listen to me very attentively and try to understand what room do I talk about?

  • You can have a rest, watch TV, read books there. What room is this? ( living-room)
  • You can sleep, do your home tasks, work with computer there. What room is this?( bedroom)
  • You can have your breakfast, dinner, supper there. You can cook meals in this room. Whatroomisthis? ( kitchen)
  • You сan cook, and eat there.  What is this? (kitchen)
  • This room is very small. There is a bath and a sink in it. We wash our face and hands there. What room is this? (bathroom)

 

ІІ.  Aim     Повідомлення теми та мети уроку.

T: Діти вранці я зустріла фото (), який віддав мені листа від подруги з Англії. А ви знаєте, що англійці дуже люблять і бережно ставляться до своїх будинків. Вони кажуть : «East or west – home is best», що значить в гостях добре, а вдома найкраще.  

Teacher: Today  we’re going  to speak on the topic “My room”. We’ll do a lot of different and interesting tasks. Today we are going to make a project of the room and to do that we have to learn some new words. Do you want to make a project? I hope you’ll like our lesson. Now let’s start the lesson

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Робота з лексичним матеріалом

Repeat the words.

T: What is this?

Ps: «This is …»( Table, lamp, chair, bookcase, shelf, picture, computer, TV, bed, )

Where is the lamp? It is on the table

Where is the ball? It is under the chair

Where is the book? It is in the bookcase

Learn new words.      Введення нових ЛО теми.

Teacher: Look! This is a sofa.(armchair, floor, carpet, wardrobe, bath)

Where is the wardrobe? It is in the near the bed

Повторення  лексико – грамматичного матеріалу    прийменники  місця.

Grammar.

Teacher: Look! What is this? (ball) What colour is it?

Where is my ball? It is in( on, under, near, next to, above, in front of , behind) the box.

Visualization

Візуалізація прийменників

Teacher: Lets show them with the help of our hands

( In, on, under, near, next to, above, in front of , behind)

Reading        Подання тексту для читання. Удосконалення техніки читання в голос

ex.4, p.95

Relaxation

Grammar “structure There is/ are”

При описі кімнат вказуючи про те, що десь знаходиться якийсь предмет необхідно сказати спочатку There is а … (якщо предмет один), та There are… (якщо предметів два чи більше).

Наприклад, look at the board!

Учитель: Pupils, look at  the  picture at page 39, what can you see? Where  is the bed? (Учні відповідають на запитання вчителя: It is … on, in under, above, behind, between, in front of).

 4. Project work  Створення міні - проектів.  Розвиток умінь говоріння

T: Діти, а зараз ви спробуєте себе в ролі дизайнера. Ваше завдання – створити свою власну кімнату. Перед вами набір паперових меблів, які треба розташувати на аркуші паперу.

Потім треба представити свою кімнату. 

ІІІ. Заключна частина уроку

1. Hometask (домашнє завдання записане на дошці)

Повторити ЛО теми; намалювати і розповісти про свою кімнату.

2. Marks

3) Summary

Today you’ve worked very hard, have been very active. During today’s lesson you have learnt a lot of interesting information.

So our lesson is coming to an end.

Do you like our lesson today?   Thank you for your work. The lesson is over. Goodbye!

 

 

doc
Додано
25 березня 2020
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку