19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок "Моя майбутня професія"

Про матеріал
Ознайомлення з ЛО уроку, з 7 новими словами (назви професій: вчитель, лікар, фермер, поліцейський, пожежник, ветеринар, водій), повторити займенники: «вона», «він» і складати речення: «Вона є …», «Він є …», вивчити та повторити 4 слова (поліцейська станція, ферма, лікарня, школа)
Перегляд файлу

Моя майбутня професія

Формування предметних компетентностей: познайомити учнів з 7 новими словами (назви професій: вчитель, лікар, фермер, поліцейський, пожежник, ветеринар, водій), повторити займенники: «вона», «він» і складати речення: «Вона є …», «Він є …», вивчити та повторити 4 слова (поліцейська станція, ферма, лікарня, школа)

Формування ключових компетентностей: здоровязберігаюча:2 фізхвилинки (повторення лексичного матеріалу з теми «Моє тіло» і «Числа»), соціокультурна: прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.

  • Привітання. (малюнки на дошці)
  • Фонетична зарядка. Гра «Впіймай звук» (Catch the sound) Lego
  • I say the word you show a block with its sound

(hair, eye, bear, bike, climb, where)

 

1

  • Введення нових ЛО

(малюнок+аудіозапис)

  • Look, listen, repeat one by one. (малюнок-запис-учні повторюють один за одним)

 (22-42-1): teacher, doctor, farmer, policeman, fireman, vet, driver

 

  • Робота над артикуляцією звука [ə], визначення слів, в яких він зустрічається (teacher, doctor, farmer, driver)
  • Повторення займенників he, she (вчитель називає професію – учні називають she/he, в залежності від того, на малюнку жінка чи чоловік
  • Гра «Yes/No» (лексика уроку)
  • Робота в парах. (у дітей зображення професії, вони в парах складають діалог):

-What is your profession? – I am a…

 

2

  • Вивчення нових ЛО, повторення вже вивчених (22-42-2A):

police station, farm, hospital, school

  • Учні з’єднують людину певної професії з її місцем роботи
  • Слухають аудіозапис (22-42-2B) та відповідають на питання:
  • He is at the police station. What is his profession?
  • She is at the hospital. What is her profession?
  • He is at the farm. What is his profession?
  • She is at school. What is her profession?

*Вчитель пояснює, що коли ми говоримо про місце роботи (а не про місцезнаходження), то використовуємо слово at

3

  • Діти рахують кількість людей однієї професії і вписують цифру в квадратик.

(- How many drivers can you see? - I can see five drivers.)

Потім називають усно професію і відповідну цифру

(firemen – 7, farmers – 9, drivers - 5)

4

  • Учні з’єднують людей певної професії з відповідною машиною та телефоном екстреної служби, та називають їх.
  • Match a person with a car and a service.
  • Lego(колір).
  • Red school, yellow school, green school, blue school, light blue school, orange school.

5

  • Робота фронтально.
  • Number…What is his/her profession? 
  • Color …

6

  • Учні називають, представників яких професій вони бачать у вправі.
  • Учні переглядають відеофайл про професії (папка English video week 22 «Learn Occupations”)
  • Перша половина пісні – позначаємо
  • Друга половина пісні - співаємо
  •  та позначають у журналі ті професії, які вивчили на цьому уроці і зустрічаються в пісні

 

  • «Bingo»

(teacher, policeman, doctor, farmer, vet, fireman, driver)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку