Моя майбутня професія
Формування предметних компетентностей: познайомити учнів з 7 новими словами (назви професій: вчитель, лікар, фермер, поліцейський, пожежник, ветеринар, водій), повторити займенники: «вона», «він» і складати речення: «Вона є …», «Він є …», вивчити та повторити 4 слова (поліцейська станція, ферма, лікарня, школа)
Формування ключових компетентностей: здоровязберігаюча:2 фізхвилинки (повторення лексичного матеріалу з теми «Моє тіло» і «Числа»), соціокультурна: прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.
-
Привітання. (малюнки на дошці)
-
Фонетична зарядка. Гра «Впіймай звук» (Catch the sound) Lego
-
I say the word you show a block with its sound
(hair, eye, bear, bike, climb, where)
1
(малюнок+аудіозапис)
-
Look, listen, repeat one by one. (малюнок-запис-учні повторюють один за одним)
(22-42-1): teacher, doctor, farmer, policeman, fireman, vet, driver
-
Робота над артикуляцією звука [ə], визначення слів, в яких він зустрічається (teacher, doctor, farmer, driver)
-
Повторення займенників he, she (вчитель називає професію – учні називають she/he, в залежності від того, на малюнку жінка чи чоловік
-
Гра «Yes/No» (лексика уроку)
-
Робота в парах. (у дітей зображення професії, вони в парах складають діалог):
-What is your profession? – I am a…
2
-
Вивчення нових ЛО, повторення вже вивчених (22-42-2A):
police station, farm, hospital, school
-
Учні з’єднують людину певної професії з її місцем роботи
-
Слухають аудіозапис (22-42-2B) та відповідають на питання:
-
He is at the police station. What is his profession?
-
She is at the hospital. What is her profession?
-
He is at the farm. What is his profession?
-
She is at school. What is her profession?
*Вчитель пояснює, що коли ми говоримо про місце роботи (а не про місцезнаходження), то використовуємо слово at
3
-
Діти рахують кількість людей однієї професії і вписують цифру в квадратик.
(- How many drivers can you see? - I can see five drivers.)
Потім називають усно професію і відповідну цифру
(firemen – 7, farmers – 9, drivers - 5)
4
-
Учні з’єднують людей певної професії з відповідною машиною та телефоном екстреної служби, та називають їх.
-
Match a person with a car and a service.
-
Red school, yellow school, green school, blue school, light blue school, orange school.
5
-
Робота фронтально.
-
Number…What is his/her profession?
-
Color …
6
-
Учні називають, представників яких професій вони бачать у вправі.
-
Учні переглядають відеофайл про професії (папка English video week 22 «Learn Occupations”)
-
Перша половина пісні – позначаємо
-
Друга половина пісні - співаємо
-
та позначають у журналі ті професії, які вивчили на цьому уроці і зустрічаються в пісні
(teacher, policeman, doctor, farmer, vet, fireman, driver)