22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Урок "Моя майбутня професія. Повторення"

Про матеріал
Повторити 7 вивчених слів (назви професій: вчитель, лікар, фермер, поліцейський, пожежник, ветеринар, водій), повторити прийменники місця (на, в, під, біля); повторити структуру has got складаючи речення за малюнками. Формування ключових компетентностей: здоровязберігаюча:2 фізхвилинки (повторення лексичного матеріалу з теми «Моє тіло» і «Числа»), соціокультурна: прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Моя майбутня професія. Повторення

Формування предметних компетентностей: повторити 7 вивчених  слів (назви професій: вчитель, лікар, фермер, поліцейський, пожежник, ветеринар, водій), повторити прийменники місця (на, в, під, біля); повторити структуру has got складаючи речення за малюнками.

Формування ключових компетентностей: здоровязберігаюча:2 фізхвилинки (повторення лексичного матеріалу з теми «Моє тіло» і «Числа»), соціокультурна: прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.

  • Привітання (малюнки на дошці)
  • Фонетична зарядка. Гра «Впіймай звук» (Catch the sound) Lego

-I say the word you show a block with its sound

(hair, eye, bear, bike, climb, where)

  • Повторення вивчених ЛО (Гра «Yes/No») +Bingo
  • Робота в парах (повторення ЛО)

What is your profession? – I am a…

 

  • Фіз. Хвилинка  (Head, shoulders….)

1

-Match a profession with its object.

  • Повторити назви атрибутів.
  • З’єднати
  •  Скласти речення

- Учні з’єднують професію з її атрибутами та складають речення: A farmer has got cherries.

- Вчитель/учень складає речення (She has got a book.), а учні знаходять, про людину якої професії говориться, та відповідають (She is a teacher!)

 

 

2

  • Повторення прийменників in/on/under/at
  • Пісня з рухами.
  • Учні мають прослухати аудіозапис (22-44-2) та позначити правильну відповідь з двох:

The policeman is at the police station.

The driver is under the car.

The fireman is on the house.

The doctor is in the hospital.

  • Учні самостійно складають речення, використовуючи ті малюнки, які не позначили (The policeman is in the police station.)

 

  • Фіз.. хвилинка (How many fingers)

 

3

  • Діти дивляться на малюнок та називають професії та об’єкти
  •  Обводять зайвий малюнок в логічному рядку та називають його
  • За наявності часу можна зіграти в гру (в парах або фронтально): один учень називає «координати» об’єкта: one-purple, а інший/інші називають сам об’єкт: fireman!

 

 

  • Гра «Хто я?» (Who am I?)

(на учня причіпляю малюнок з професією, він здогадується «I am a…», а учні відповідають «Yes/No», діти можуть підказувати рухами, але не словами)

4

  • Учні називають професії людей, зображених у вправі, та описують їх
  • Вчитель пояснює, що це – люди, яких побачили на нашій планеті та намалювали лаксики. Але хто з них кого намалював – вони розкажуть самі (учні слухають два аудіозаписи (22-45-4 Boy та 22-45-4 Girl) по черзі та позначають цифрами або кольорами на розсуд вчителя відповідний малюнок)

22-45-4 Boy:

Hello! I am Laksyk. Look! I have got a picture. He is tall. He has got brown hair and blue eyes. He has got a blue bag and a brown dog.

What is his profession? (a vet)

22-45-4 Girl:

Hello! I have got a picture too. He is tall. He has got brown hair and green eyes. He has got an orange book and a green board.

What is his profession? (a teacher)

- Картинку, яка залишилась, учні описують, працюючи в парах/фронтально

- Good job!

docx
Додано
7 березня
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку