Моя майбутня професія. Повторення
Формування предметних компетентностей: повторити 7 вивчених слів (назви професій: вчитель, лікар, фермер, поліцейський, пожежник, ветеринар, водій), повторити прийменники місця (на, в, під, біля); повторити структуру has got складаючи речення за малюнками.
Формування ключових компетентностей: здоровязберігаюча:2 фізхвилинки (повторення лексичного матеріалу з теми «Моє тіло» і «Числа»), соціокультурна: прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.
-I say the word you show a block with its sound
(hair, eye, bear, bike, climb, where)
What is your profession? – I am a…
1
-Match a profession with its object.
- Учні з’єднують професію з її атрибутами та складають речення: A farmer has got cherries.
- Вчитель/учень складає речення (She has got a book.), а учні знаходять, про людину якої професії говориться, та відповідають (She is a teacher!)
2
The policeman is at the police station.
The driver is under the car.
The fireman is on the house.
The doctor is in the hospital.
3
(на учня причіпляю малюнок з професією, він здогадується «I am a…», а учні відповідають «Yes/No», діти можуть підказувати рухами, але не словами)
4
22-45-4 Boy:
Hello! I am Laksyk. Look! I have got a picture. He is tall. He has got brown hair and blue eyes. He has got a blue bag and a brown dog.
What is his profession? (a vet)
22-45-4 Girl:
Hello! I have got a picture too. He is tall. He has got brown hair and green eyes. He has got an orange book and a green board.
What is his profession? (a teacher)
- Картинку, яка залишилась, учні описують, працюючи в парах/фронтально
- Good job!