Урок на тему "Моє тіло"

Про матеріал
Урок на тему "Моє тіло" англійська мова для першого класу, розроблений згідно нової програми.
Перегляд файлу

Тема:  Моє тіло. Повторення вивченого матеріалу.

Мета:  практикувати застосування лексичних одиниць з теми «Моє тіло», вчити учнів  застосовувати їх у словосполученнях та реченнях; вдосконалювати використання граматичної конструкціїї have got/has got; стимулювати пізнвально-комунікативну мотивацію; виховувати доброзичливість, допитливість.

Обладнання: аудіо-записи, малюнки, картки «Алфавіт, «Частини тіла»», лялька.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку.

  • Привітання (Greeting)

T: Good morning, children! Nice to meet you!

Вірш-привітання:

Good morning, good morning,

good morning to you,

Good morning, good morning,

I am glad to see you.

 

Пісня «Hello-song»

T: How are you?

(Декілька учнів вибірково відповідають)

SS: I am fine, thank you.

T: I hope you are all fine, smile each other and let’s start our lesson.

  •  Повідомлення теми та мети уроку.

T: The weather is good, your mood is good too. The topic of our lesson today is “Parts of the body”. You are going:

- to review the words;

- to develop your listening and speaking skills.

 

 

 

  • Фонетична зарядка. Гра “Letter-Word”.

 

  1. Пригадати алфавіт. Пісня.
  2. T: Children, be attentive! Зараз я демонструватиму вам картки з англійськими буквами. Ваше завдання – пригадати слово, яке починається цією буквою, промовити його. Слово має стосуватися теми, яку ми вивчаємо. (Вчитель показує букви; учні називають слова, картки вішаємо на дошку.)

 

A – arms          E –  eye, ear                 I –          M – mouth

B – body          F –  face, feet, fingers  J –          N – nose, neck

C –                   G –                               K –

D –                   H – head, hand             L – leg

 

ІІ. Основна частина уроку.

  • Повторення вивченого матеріалу.

T: Now. Touch your nose. Touch tour mouth. Touch your ears. Touch your eyes. Touch your hair. Touch tour head.

T: Well, you are attentive.

T: Translate (у швидкому темпі учитель запитує переклад слів):  ніс, очі, обличчя, вухо, рот, голова, шия, нога, пальці, руки.

 

 

  • Фізкультхвилинка:

Two little hands go clap, clap, clap;

Two little feet go tap, tap, tap;

Two little eyes are open wide,

One little head goes side by side.

 

  • Тренування у складанні висловлювання (Speaking)

 

T: Діти, якщо я хочу сказати, що в мене є або я маю, я використовую фразу:

I have got… (запис на дошці).

І навпаки – якщо я хочу сказати, що у мене чогось нема, я кажу:

I have not (haven’t) got… (запис на дошці).

Якщо ж він, вона або воно (неістота) чогось не має, ми кажемо

He|she|it has not (hasn’t) got… (запис на дошці).

 

 

  • Гра «Що в торбинці»

Учні по черзі витягають по одному слову з магічної торбинки і розповідають, що є у них і у сусіда, використовуючи структури «have got/has got».

  • спочатку: I have got a head.
  • потім про сусіда: Diana has got a nose і т. д.

 

  • Фізкультзвилинка

 

Пісня «Head, shoulders, knees and toes…»

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  • Закріплення вивченого матеріалу.

T: I have got a face. I have got two eyes. I have got a nose. I have got two ears.

Name: What have you got?

ідповіді учнів за бажанням)

T: Now. Look at this doll. (Учитель показує ляльку).

Name: What has she got?

S1: She has got a face.

S2: She has got a nose.

S3: She has got two eyes.

S4: She has got two ears.

S5: She has got a small mouth.

 

  • Підсумок уроку.

      T: Our lesson is over. Good bye, children.

 

Пісня «Good bye song»

docx
Додано
10 березня 2019
Переглядів
2232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку