Урок "Моя родина", 1 клас

Про матеріал

Розробка уроку англійської мови у 1 класі НУШ за підручником Г. К. Мітчелл та Мерілені Малкогіані. Відповідає вимогам концепції НУШ. Перший урок з усієї теми "My family."

Перегляд файлу

Тема уроку: Моя родина.

Очікуваний результат уроку: учні вмітимуть називати членів своєї родини та вказувати на них.

Лексичний діапазон: father, mother, brother, sister.

Закріплення вивченого: лексика до теми "Шкільне приладдя", "Кольори".

Інтегровані змістові лінії: громадянська відповідальність.

Дидактичні матеріали: флеш-картки і картки-слова father, mother, brother, sister; флеш-картки "Шкільне приладдя", "Кольори", student’s CD/CD-ROM, Interactive white board, H.Q. Mitchell "Smart Junior 1. Student’s Book". H.Q. Mitchell "Smart Junior 1. Workbook".

 

Активізація вивченого матеріалу.

  • Гра "Замковий отвір". Учитель показує флеш-картку з вивченими лексичними одиницями "Шкільне приладдя", "Кольори" прикриваючи аркушем паперу з вирізаним замковим отвором. Учні називають що зображено на флеш-картці.

Презентація нової лексики.

  • Учитель презентує нову лексику за допомогою фотокарток своєї родини називаючи також і ім’я. Наприклад: This is my mother, Valentyna. This is my sister, Halyna. etc.
  • Відкрити підручники на стор.32-33 і вказати на членів родини Рона у Vocabulary Section.
  • Ввімкнути CD1, track 33. Учні слухають декілька разів показують членів родини і повторюють.
  • Учитель називає членів родини у довільній послідовності, учні вказують відповідний малюнок.

Розпізнавання нових слів і тренування вимови.

  • Учитель запитує в учнів що вони бачать на стор.32, впр.1. Пояснити, що зараз будемо слухати пісню. Запитати учнів про що, на їх думку, буде пісня.
  • Ввімкнути student’s CD/CD-ROM. Під час першого прослуховування діти дивляться анімовану пісню  та слухають.
  • Під час другого прослуховування учні вказують на відповідний малюнок члена родини у впр.1, стор.32.
  • Якщо учні запам’ятали слова пісні можна влаштувати невеличкий концерт. Дати одному з учнів мікрофон (співак), ще декільком учням дати музичні дитячі інструменти. Також можна запросити двох учнів для підтанцьовування. Потім помінятися ролями.

Інтегровані змістові лінії: громадянська відповідальність.

  • Попросити учнів назвати, скільки членів родини має Рон.
  • Попросити учнів назвати, скільки братів і сестер мають вони.
  • Запропонувати учням розповісти, як вони люблять проводити час із родиною.
  • Обговорити з учнями, чому сім’я така важлива для кожного з нас.

Відпрацювання вивченого матеріалу.

  • Впр.2, стор.33. Учні вказують на малюнок і називають членів родини Рона.
  • Гра "Мухобійка". Учні по двоє виходять до дошки. Кожен отримує мухобійку. Учитель говорить речення, наприклад: This is a mother. Завдання учнів якомога скоріше вдарити по названій флеш-картці.

Розвиток навичок зорового сприймання.

  • Прикріпити на дошку флеш-картки father, mother, brother, sister.
  • Прикріпити поруч картку-слово і попросити дітей прочитати його. На цей момент діти вивчили лише перші чотири літери алфавіту. Проте це не заважає нам вчити "читати" цілими словами (Whole word approach), спираючись на візуальну пам'ять.

Використовуємо робочий зошит. Smart Junior 1 Workbook. Стор.23.

  • Впр.1, стор.23 – слухати аудіозапис і поєднати цифру і члена родини.
  • Впр.2, стор.23 – з’єднати малюнки, потім розмалювати і назвати членів родини.

Завершальний етап (ритмівка).

  • Повторити із учнями ключову лексику за допомогою ритмівки.

Father, mother, sister, brother,

Brother, sister, mother, father,

Mother, sister, brother, father.

  • Запропонувати учням назвати членів своєї родини коли прийдуть додому.

 

 

doc
Додано
5 січня 2020
Переглядів
1167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку