Урок "Музичний світ" за науково-педагогічною технологією "Росток".

Про матеріал
Урок "Музичний світ" із серії уроков навколишнього світу 2 клас за розділом "Дім, у якому живемо. Необхідні речі дорослим і малечі". Мета: дати уявлення про музичні інструменти.
Перегляд файлу

Урок навколишнього світу за проєктом «Росток»

2 клас

Розділ «Необхідні речі дорослим і малечі»

 

Тема: Чи живе у вашім домі чарівник музичний?

Мета: формувати цілісну уяву учнів про навколишній світ; з`ясувати назви музичних інструментів; розкрити особливості деяких з них; вчити презентувати результати своєї роботи; формувати і розвивати пізнавальну активність учнів ; виховувати любов та бережливе ставлення до речей, створених руками людини.

Обладнання: засоби ІКТ, презентація «Історія виникнення музичних інструментів», музичні інструменти учнів .

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Інтеграція предметів: мистецтво, літературне читання                                          

 

Хід уроку

І. Самовизначення до діяльності.

Слухаємо уривок з вальсу Й. Штрауса “Блакитний Дунай”.

Який настрій у вас після прослуховування.

Хочу, щоб ваш чудовий настрій допоміг нам відкрити нові знання.

ІІ. Актуалізація знань, фіксація утруднення в діяльності.

Робота з підручником стор. 49 № 3. Підпиши назви предметів, що зображені на малюнках. (Навушники, магнітофон тощо)

Що спільного між цими предметами та музикою, яку ви щойно прослухали?

ІІІ. Виявлення причин утруднення та постановка мети діяльності.

А за допомогою чого музика звучить? А не відтворюється?

 Відповісти на ці питання вам допоможе шифровка.

Мауазаиачанаіа  іанасатарауамаеанатаиа.

Тема уроку: “Музичні інструменти”

ІV. Побудова проєкту виходу з утруднення. Відкриття учнями нових знань

Робота з підручником стор. 48 № 1

Робота з підручником стор. 48 № 2

Чи знаєте ви, що не завжди інструменти виглядали так як сьогодні?

Демонстрація презентації “Музичні інструменти”

Фізкультхвилинка.

V. Первинне закріплення у зовнішній мові.

Діти грають на своїх музичних інструментах, пояснюють, як вони працюють..

VI. Включення в систему знань і повторення.

Чи знаєте ви, що грати можна не тільки на музичних інструментах.

  1. Демонстрація відеофрагментів за вибором вчителя.
  2. Практична робота в групах. За допомогою тексту на стор. 49 № 4 з’ясуйте на яких предметах можна грати. Оберіть із запропонованих вам предметів ті, що вам подобаються і спробуйте зіграти мелодію.

 УІІ. Рефлексія. 

У кого з вас піднявся настрій протягом уроку? Чому?

Чи  хотіли б ви навчитися грати на справжніх музичних інструментах?

                                                                                                                                                                                                                                   УІІІ. Домашнє завдання: намалюйте, як буде виглядати в майбутньому той музичний інструмент, який вам подобається.

 

docx
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку