Урок музичного мистецтва 14, для 1 класу НУШ до підручника Т.Рубля

Про матеріал
Розробка уроку музичного мистецтва #14 на тему:"Зимові сни" для 1 класу НУШ до підручника Т.Є.Рубля
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку 

музичного мистецтва

для 1 класу

(до підручника Т.Є.Рубля, Т.Л.Щеглова, І.Л. Мед)

 

 

 

       вчитель музичного мистецтва

Старокостянтинівського НВК

«Спеціалізована школа І ступеня, гімназія»

імені Героя України С.М. Бондарчука

Мороз Н.І.

 

 

 

 

 

 

Урок №14

ТЕМА : Зимові сни

Мета :

навчальна: ознайомити учнів з поняттям «мелодія », навчати сприймати мелодію-як основний елемент музики .

розвивальна: розвивати емоційність, творчі здібності дітей.

виховна:    виховувати  інтерес та любов до класичної музики .

Музичний  матеріал: Поспівка «Ой, Метелиця-Зима». П.Чайковський «Грудень».сл.М.Ясакової, муз. О.Янушкевич «Чому сніг лапатий?»

Наочні посібники: ілюстрації до даної теми, портрет композитора П.Чайковського

Обладнання: фонохрестоматія, музичний інструмент (фортепіано),ТЗН (ноутбук); відеозаписи музичних творів

Тип уроку: комбінований, урок введення у тему

 

Хід    уроку:

Учні заходять до класу під музику П.Чайковського «Грудень»

I . Організаційний момент

Перевірка готовності класу до уроку

 Музичне вітання

  D:\Screenshot_2019-12-01-16-57-22-004_com.google.android.googlequicksearchbox.png

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Що таке тембр?

- В якому тембрі звучить «голос» скрипки, а у якому тембрі«голос» барабану?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Взимку все відпочиває:

Земля і звірі, й квіти.

Зимові сни дерева бачать,

Спустивши долу віти.

ІІІ. Основна частина

 Кожен музичний твір має свою мелодію, якою композитор чи композиторка виражають чарівність і неповторність музики.

Слухання музики


D:\ШКОЛА\Композитори\Композитори\Чайковський.jpg

 

Петро Чайковський- композитор, диригент і педагог.. Написав велику кількість романсів та інструментальних творів. П.Чайковський зобразив «Грудень» із циклу «Пори року» дивовижними музичними звуками. Заплющіть очі й прослухайте їх.

Слухання музики «Грудень» із циклу «Пори року»  Петро Чайковський

 

 

 


-Що ви уявили під час слухання музики?

- У якому темпі прозвучала музика?


Фізкультхвилинка «Музичний капелюх»

Вокально-хорова робота

Зима хурделиця в’ється. Справжні сни-чари напустила на природу.Про це ми сьогодні вивчимо поспівку «Ой Метелиця-Зима». Співаючи, проплескаємо її ритмічний малюнок .

Розспівування

C:\Users\asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20191204_161308.jpg

Лапатий сніг білою ковдрою накриває будинки, дерева, кущі, які засинають до весни. «Чому сніг лапатий», ви дізнаєтесь із пісні, яку ми сьогодні вивчимо.

Слухання  пісні «Чому сніг лапатий»,

C:\Users\asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Screenshot_2019-12-04-16-22-02-938_com.google.android.apps.docs.png

Розучування  пісні «Чому сніг лапатий», (звертаю увагу на чистоту інтонування, чіткість дикції, артикуляції)

V. Підсумок уроку

Сьогодні ми дізналися, що кожен музичний твір має свою мелодію.

 - Які чарівні мелодії вам запам’яталися  сьогодні на уроці? ) 

- Про що розповів нам композитор П.Чайковський за допомогою незвичайної і дивовижної мелодії.???

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. J5 Samsung
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
4224
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку