28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок на тему : Алгоритми розгалуження та повторень

Про матеріал
Тема уроку: Алгоритми розгалуження та повторень. Мета: закріпити знання, що таке висловлювання, та які вони бувають; розширювати знання учнів про алгоритми з розгалуженням; сформувати уявлення про алгоритми з повторенням; формувати уміння складати такі алгоритми в середовищі Scratch; розвивати пам’ять, увагу, логічне та алгоритмічне мислення; розвивати вміння аналізувати інформацію та виокремлювати з неї необхідне; виховувати повагу до думки іншого, самостійність у роботі та вміння працювати в команді; виховувати культуру поведінки за комп’ютером.
Перегляд файлу

Тема уроку: Алгоритми розгалуження та повторень.

Мета: закріпити знання, що таке висловлювання, та які вони бувають; розширювати знання учнів про алгоритми з розгалуженням; сформувати уявлення про алгоритми з повторенням; формувати уміння складати такі алгоритми в середовищі Scratch; розвивати пам’ять, увагу, логічне та алгоритмічне мислення; розвивати вміння аналізувати інформацію та виокремлювати з неї необхідне; виховувати повагу до думки іншого, самостійність у роботі та вміння працювати в команді; виховувати культуру поведінки за комп’ютером.

Тип уроку: комбінований.

Матеріали та обладнання: дошка, картки WordCloud, ребуси, навчальні книги, кольорові листи, костюм пірата, скрипт – пазл, клей, комп’ютери, проектор, аудіо записи.

Програмне забезпечення: Scratch.

ХІД УРОКУ

  • ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  • АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Робота з картками WordCloud

Знайдіть на цих картках терміни, які ви вже вивчили на попередніх уроках. Дайте їх визначення.

Робота з ребусом

ЛОВ

ВА

ВИС

ННЯ

ЛЮ

Відповідь: «Висловлювання»

Які види висловлювань ви знаєте? (істині та хибні) Наведіть приклади.

  • МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.
  •    У нашому житті алгоритми слідування трапляються досить рідко. Постійно з’являються умови які змінюють алгоритм. Наприклад: ви вмиваєтеся, чистите зуби і раптом перестала текти вода або закінчилася паста. Вранці, збираючись до ніколи, ми обов’язково подивимося у вікно: якщо йде дощ, то беремо з собою парасольку. (Учні продовжують наводити приклади). Залежно від того, чи виконується умова, доводиться приймати різні рішення або виконувати різні дії, або й повторювати їх по декілька разів. Такі алгоритми ми вже вчили – це алгоритмами з розгалуженням. А сьогодні ми вивчимо ще один вид алгоритмів – з повторенням.
  • ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з навчальною книгою

Чи пам’ятаєте ви, які слова ми використовуємо у висловлюваннях з логічним слідуванням? (Якщо… то…). Спробуйте знайти приклад такого висловлювання у нашій книжці – помічниці.

Відповідь: с. 10; с. 14; с. 58.

Вправа «Загадкові інструкції»

Розгляньте нашу блок – схему. Чи бачите ви в ній розгалуження? Де саме? Яка умова в нас є для розгалуження?

http://subject.com.ua/textbook/informatics/4klas/4klas.files/image354.jpg

А тепер подивіться на нашу другу блок – схему. Що ви бачите в ній не схоже на попередню? (Немає розгалуження; є повторення однієї й тої самої дії)

Похожее изображение

Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним, або алгоритмом з повторенням. Наприклад: А щоб вивчити строфу вірша напам’ять, спочатку її читають, а тоді пробують роз­повісти по пам’яті. Якщо це не вдається, то продовжують читати знову — тобто пов­торюють цю дію кілька разів.

У середовищі Скретч для використання алгоритму з повторенням використовують такі скрипти:

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА(з музикою)

Вправа «На абордаж»

Учні виконують завдання від пірата: мають скласти й приклеїти на листок пазл зі скриптів, щоб Рудий кіт пройшов вгору 10 сходинок.

  • ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК

Інструктаж з правил безпечної роботи за комп’ютером

Практичне виконання завдання на комп’ютерах

Спробуйте тепер скрипт – пазл від нашого пірата перенести в Скретч і подивіться, чи виконає Рудий кіт задану задачу.

  • ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

Вручення скарбів від пірата

Закінчи речення

• Якщо йде дощ, то дорога...

• Якщо учень захворів, то в школу...

• Якщо тобі подарували комп’ютер, то...

• Якщо в кімнаті розкидано іграшки, то...

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

  • Я навчився…
  • Я дізнався…
  • Мені важко вдалося…
  • ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

На сайті виконати тестові завдання: join.naurok.ua  Код для учнів: 330776

docx
Додано
13 серпня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку