Тема: Дні тижня. Улюблені предмети.
Мета: Повторити й активізувати ЛО тем. Навчати монологічного мовлення за темами. Активізувати мовну конструкцію he/she likes...
Обладнання: Підручник, тематичні малюнки, картки для роботи.
хід уроку
T: Ми продовжимо розмову про навчальні предмети, які ви вивчаєте в школі. Сьогодні ви навчитеся казати, який урок вам подобається найбільше, а також називати свій улюблений день тижня.
Гра «What day is that?».
Перевірка домашнього завдання
1. Подання тексту для читання, впр. 1 (с. 52).
1) Етап підготовки до читання.
Бесіда з учнями
T: Do you have a favourite day/lesson? What is it?
2) Етап читання.
T: Look at the text and tell how many times the word «music» occurs in the text. Does the word «music» always refer to a lesson? What letter shall we write the word «music» if it's a lesson — capital or small?
Учні про себе читають текст і відповідають на запитання.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Бесіда за текстом.
T: Is Vicky a schoolgirl? What lesson does she like? Why does she like Music? When has she got Music? What are her favourite days? Why?
3. Повторення лексичного матеріалу тем «Дні тижня», «Навчальні предмети».
1) Впр. 2 (с. 52).
Робота в парах. Учні усно складають діалоги за зразком вправи.
2) Учитель ставить запитання стосовно улюблених уроків Біла, Пітера, Ніка й Джейн. Учні повинні зіставити переваги Біла, Пітера, Ніка й Джейн стосовно днів тижня з розкладом їхніх занять (див. таблицю на с. 52) і дати усні відповіді на запитання вчителя. Наприклад: T: Which lessons does Bill like?
Із таблиці на с. 49 учням відомо, що Білу подобаються понеділок, середа, четвер і п'ятниця. У таблиці на с. 52 бачимо, що у всі ці дні в Біла є математика, тому відповідь
буде:
P: Bill likes Maths.
Учні записують запитання й відповіді на них у зошити.
Для перевірки цього завдання вчитель збирає зошити наприкінці уроку.
3) Впр. 3 (с. 52).
Робота в парах. Учні спочатку усно складають діалоги за зразком вправи. Після цього вони письмово складають речення за зразком поданих на с. 56. Наприклад: This is Friday. Friday is his favourite day. He likes Art. He has got Art on this day.
4) Завдання на картках.
Finish the sentences. Закінчи речення за зразком. Використовуй подані слова.
speak English, sing songs, run, draw, read, write, play music,
play sport, count, learn poems, do sums
4. Пісня, впр. 4 (с. 53).
Учитель пояснює незнайомі слова та речення. Учні хором читають слова пісні за вчителем; потім хором співають.
ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап.
1. Усна рефлексія.
Відбувається як бесіда за схемою T О Pjf P P T: What's your favourite day? What lessons do you have on this day?
2. Оцінювання навчальних досягнень учнів.
Оцінювання учнів вчителем. Мотивація оцінок.
3. Інструктаж домашнього завдання.
Домашнє завдання. Вивчити пісню, впр. 5 (с. 56).
Склади речення, поєднавши початок, що в першому стовпчику, із його закінченням у другому.
Підбери запитання до відповідь.
What day is it today? F She likes Wednesday