Урок на тему: «Додавання чисел з різними знаками»

Про матеріал
У розробці представлений конспект уроку і презентація до уроку «Додавання чисел з різними знаками»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

.НВК «Школа- ліцей інформаційних технологій» № 69. М. Маріуполь. 6 клас

Номер слайду 2

а -5 -8 -3 -427 -3,8 в -3 -9 -8 -27 -2,1 а+в -8 -15 -11 -453 -6,9 Перевірка домашнього №998 у формі «Знайди помилку»

Номер слайду 3

будь – яке

Номер слайду 4

Щоб додати два від’ємні числа, треба : 1.Додати їх модулі . 2.Перед результатом поставити знак «мінус». -7 + (-9) I-7I + I-9I = 7+9 =16 -7 + (-9) = - 16 Повторимо правило

Номер слайду 5

Усно. Знайдіть правильну відповідь: -4,8 +(-4,8) = -1 0 9,6 -9,6 -8,16

Номер слайду 6

Усно. Знайдіть правильну відповідь: -4,8 + 4,8 = 9,6 -9,6 8,16 0 -8,16

Номер слайду 7

Усно. Знайдіть правильну відповідь: -17,3 + (-7)= 10,3 -10,3 24,3 -24,3 -16,6

Номер слайду 8

Усно. Знайдіть правильну відповідь: -2 + (-8,2) = -6,2 6,2 10,2 -10,2 -8,4

Номер слайду 9

Усно:Знайдіть правільну відповідь -8,4 + (-0,4) = 8,8 -4,4 8 -8,8 -8

Номер слайду 10

Знайдіть число, щоб отримати вірну рівность: а) -6 + … = -8; б) … + (-3,8) = -4; в) -6,5 + … = - 10; г) … + (-9,1) = -10,1; д) … + (-3,9)= -13,9; е) – 0,2 + … = - 0,4. Завдання №1 (-2) (-0,2) (-3,5) (-1) (-10) (-0,2)

Номер слайду 11

4 + (- 7 ) = -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х А В - 7 -3

Номер слайду 12

5 + (- 4 ) = -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х А В - 4 1

Номер слайду 13

-4 + 3 = -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х А В +3 -1

Номер слайду 14

-3 + 8 = -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х А В +8 5

Номер слайду 15

Щоб додати від’ємне і додатне числа, треба : 1.Від большого модуля відняти меньший модуль. 2.Перед результатом поставити знак числа з більшим модулем. 7 +(- 9) I-9I - I7I = 9-7 =2 -(9-7)=-2 Складемо правило

Номер слайду 16

26 + (-6) = + (26 – 6) = 20 -5,7 + 3,4 = -(5,7 – 3,4) = -2,3

Номер слайду 17

4 + (- 7 ) = -3 5 + (- 4 ) = 1 -4 + 3 = -1 -3 + 8 = 5 + - Як узнати знак суми?

Номер слайду 18

4 + (-2); 7 + (-8); -4 + 5; -6 + 3; 8 + (-5); -6 +10; -10 + 6; 5 + (-8). + - Що можна сказати про модулі доданків? Який знак має сума? Висновок: Знак суми співпадає зі знаком доданку з більшим модулем.

Номер слайду 19

Виконати додавання: а) -7 + 11= б) -10 + 4= в) - 6 + 8= г) 7 + (-11) = д) 10 + (- 4) = е) - 8 + 6 = ж) -11 + 7 = з) - 4 + 10 = и) -24 + 24 = Завдання № 2 4 -6 (-4) 6 -2 0 2 6 -4

Номер слайду 20

15 + (-2) 1 варіант 2 варіант -19 + … -14 + … 33 + … …+ (-60) … + (-3) -50 … + (-13) … + (-70) … + 49 14 + … -45 + … -52 Порівняти >

Номер слайду 21

§4 П34 на стр. 269 Правило додавання чисел з різними знаками. Ст.270 №952;956(1-3;9-11)

Номер слайду 22

§4 П.34 на стр. 269 Правило додавання чисел з різними знакам №953, 957(1-5;7-11).

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Виникли від’ємні числа в Китаї в І ст. до н. е. у зв’язку з розв’язанням рівнянь. Оскільки в ті часи знаків «+» і «-» ще не було, то їх, на відміну від додатних чисел, зображали іншим кольором. Додатними числами позначали майно, наявні гроші, прибуток. Їм раділи і зображали червоним кольором (китайці їх називали «чен»). Від’ємними числами позначали борг, збиток і зображали їх чорним кольором (називали «фу»). Індійські математики Брахмагупта (VІІІ ст.н.е.) і Бхаскара (ХІІ ст.н.е.) склали правила дій для від’ємних і додатніх чисел : 1)Сума майна і майно є майно. 2)Сума двох боргів є борг. 3)Сума майна і боргу дорівнює їх різниці. 4)Сума майна і такого самого боргу дорівнює нулю. Скажіть, будь-ласка, про суму яких чисел говориться у кожному випадку? У Європі від’ємні числа з’явилися наприкінці ХVст.. Тоді ж німецький математик Я.Відман увів сучасні позначення

Номер слайду 25

При складанні двох чисел Ти на знаки подивися Якщо одного названня Ти їх модулі склади І перед сумою неодмінно Ти поставиш їх спільний знак Мінус два плюс мінус три Буде з мінусом "п'ятак"

Номер слайду 26

Якщо різного назви Переможе "сильний" знак Різниця модулів знайди ти І весь час роби так!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Новомлинська Дар'я Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Kurakina Galina
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
773
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку