Узагальнити досвід учнів, набутий під час вивчення теми «Додавання і віднімання десяткових дробів»; перевірити ступінь засвоєння знань, умінь учнів з теми. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати, розвивати просторову уяву. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність, любов до предмету. За допомогою цієї розробки можна перевірити набуті знання вміння та навички.
УРОК 92
Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.
Мета: узагальнити досвід учнів, набутий під час вивчення теми «Додавання і віднімання десяткових дробів»; перевірити ступінь засвоєння знань, умінь учнів з теми.
Тип уроку: перевірка та корекція знань, навичок та вмінь
Хід уроку
І. Відтворення знань
Усні вправи
1) один додаток збільшити на 2,8, а другий — зменшити на 2,8;
2) кожний додаток збільшити на 2,8;
3) один додаток збільшити на 4, а другий — зменшити на 3,5?
II. Розв'язування задач
Додаткові задачі
4) 4 м 6 дм 5 см – 27 см 4 мм.
Власна швидкість катера |
Швидкість течії річки |
Швидкість катера за течією |
Швидкість катера проти течії |
13 км/год |
2,5 км/год |
|
|
19 км/год |
|
22,1 км/год |
|
24 км/год |
|
|
21 км/год |
|
2 км/год |
18,5 км/год |
|
|
2,5 км/год |
|
17 км/год |
III. Контроль засвоєння знань
Тестові завдання
Варіант 1
1) 8,568 т; 2) 8,73 т; 3) 8,433 т; 4) 8,326 т.
1) х – 2,093 = 0,207; 2) 2,093 – х = 0,207; 3) 12,093 – х = 2,093;
4) х + 2,093 = 12,93.
1) 9,010101; 2) 9,909092; 3) 9,090902; 4) 0,919192.
1) 2,92; 2) 1,19; 3) 1,2; 4) 2,91.
1) 16,2 і 13,9; 2) 15,8 і 13,5; 3) 20,4 і 18,1; 4) 20,4 і 22,7.
Варіант 2
1) 12,955 м; 2) 12,658 м; 3) 12,838 м; 4) 14,08 м.
1) х + 1,195 = 3,22; 2) 3,2 – х = 0,195; 3) 2,005 – х = 0;
4) 1,005 + х = 2,005.
1) 2,9994; 2) 2,0004; 3) 1,9994; 4) 1,0004.
1) 17; 2) 18; 3) 17,6; 4) 16.
1) 14,6 і 12; 2) 19,8 і 22,4; 3) 19,8 і 14,6; 4) 19,8 і 17,2.
Коди відповідей:
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
В. 1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
2 |
В. 2 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
IV. Домашнє завдання
Повт. п. 28-29, п. 30, № 857 (1,3,5,6), 865(2,4), робочі зошити: № 306,311.