Урок. "Текстові задачі економічного змісту"

Про матеріал

Сформувати вміння складати вирази до розв'язування текстових задач економічного змісту. Виробити вміння вибирати і вико­ристовувати необхідну інформацію для розв'язування задачі, ставити запитання до умови задачі.Формувати вміння виділяти головне, істотне в досліджуваному матеріалі. Виховувати , культуру і дисципліну праці, ініціативність і творчість у праці, підприємливість і діловитість.

Перегляд файлу

Тема: Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас.

 

Урок 6.

Тема. Текстові задачі економічного змісту.

Мета: Сформувати вміння складати вирази до розв’язування текстових задач економічного змісту. Виробити вміння вибирати і вико­ристовувати необхідну інформацію для розв'язування задачі, ставити запитання до умови задачі.  Формувати вміння виділяти головне, істотне в досліджуваному матеріалі. Виховувати , культуру і дисципліну праці, ініціативність і творчість у праці, підприємливість і діловитість.

Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь.

Обладнання: набір карток для гри «Математичне лото».

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання та актуалізація опорних знань

Перевірити наявність виконаного домашнього завдання.

Усні вправи

  1. Розв'яжіть рівняння:

1) х + 12 = 27; 2) 54 – х = 39; 3) х ·3= 69; 4) 252 : х = 3.

2. Розв’язати задачу.

З Києва до Тернополя, відстань між якими 480 км, виїхав автобус та легковий автомобіль. Швидкість автобуса 60 км/год, а швидкість автомобіля 80 км/год. На скільки годин швидше приїде автомобіль у пункт призначення?

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Формула вартості.

С = а · n;

С – вартість товару; а – ціна товару; nкількість товару.

2.  Формула роботи.

А = N · t;

А – вся робота;  Nпродуктивність;  t – час роботи.

IІI. Застосування знань

Колективна робота з підручником:

Виконати №442, 444, 446, 459,462.

Фізкультхвилинка

Раз, два! Час вставати.

Будемо відпочивати

Три, чотири – присідаймо

Швидко втому проганяймо

П’ять , шість – засміялись,

Шість разів понахилялись

Зайчик сонячний до нас

Забігав у світлий час

Будем бігати, стрибати

Щоб нам зайчика впіймати

Прудко зайчик утікає

Диво – промінцями грає

Сім, вісім – час настав

Повернутися до справ.

 

Методика проведення гри

У спеціальному конверті учням пропонується набір карток. Зазвичай їх більше, ніж відповідей на великій картці, яку також вкладено в конверт. Наприклад, на великій карті намальовано 6 прямокутників, а в учня 7-8 карток таких самих розмірів, що й записані на них вправи. Учень дістає з конверта картку, розв'язує задачу і накриває нею відповідний результат. Картки накладають лицьовим боком униз. Якщо всі задачі розв'язані правильно, то зворотні боки карток, що накладені на велику картку, складають якийсь умовний шифр: рисунок, креслення, літеру. Вчитель, проходячи по рядах, легко визначає результати роботи учнів.

Картки

 

Бібліотека має закупити книжок на загальну суму3600 грн. скільки книжок зможе купити бібліотека якщо ціна однієї книжки 10 грн?

 

Бібліотека має закупити книжок на загальну суму3600 грн. скільки книжок зможе купити бібліотека якщо ціна однієї книжки 12 грн?

 

Бібліотека має закупити книжок на загальну суму3600 грн. скільки книжок зможе купити бібліотека якщо ціна однієї книжки 15 грн?

 

 

 

 

 

Бібліотека має закупити книжок на загальну суму3600 грн. скільки книжок зможе купити бібліотека якщо ціна однієї книжки 18 грн?

 

Бібліотека має закупити книжок на загальну суму3600 грн. скільки книжок зможе купити бібліотека якщо ціна однієї книжки 20 грн?

 

Для нагородження призерів олімпіади купили 20 книжок з математики.  Яка ціна однієї книжки, якщо вартість всієї покупки 620 грн?

 

Для нагородження призерів олімпіади купили 20 книжок з математики.  Яка ціна однієї книжки, якщо вартість всієї покупки 800 грн?

 

Для нагородження призерів олімпіади купили 20 книжок з математики.  Яка ціна однієї книжки, якщо вартість всієї покупки 1000грн?

 

Для нагородження призерів олімпіади купили 20 книжок з математики.  Яка ціна однієї книжки, якщо вартість всієї покупки 1200 грн?

 

Для нагородження призерів олімпіади купили 20 книжок з математики.  Яка ціна однієї книжки, якщо вартість всієї покупки 1500грн?

 

Велика картка

500

200

360

310

750

240

400

180

600

300

 

ІV. Підсумок уроку

Продовж речення:

  • Мій успіх на уроці  - це…
  • Найбільші труднощі я відчуваю…
  • Я не вмів …, а тепер вмію…

 

V. Домашнє завдання

Прочитати §13, вивчити формули.

Виконати №453, 460, 464. Для дітей високого рівня знань додатково №470.

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
3670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку