Мета уроку: подальше закріплення знань учнями класифікації трикутників, вдосконалення вмінь розв'язувати задачі на обчислення периметрів прямокутника, квадрата і трикутника. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність, графічну культуру.
Тема. Трикутник і його види.
Мета: подальше закріплення знань учнями класифікації трикутників, вдосконалення вмінь розв'язувати задачі на обчислення периметрів прямокутника, квадрата і трикутника. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
ІІ. Перевірка д/з, актуалізація опорних знань.
Запитання до класу
ІІ ст. – 3 · 12(см)
III ст. – 3 · 12 – 8 (см)
Як описати словами залежність між сторонами трикутника?
Що являє собою значення виразу 12+3 12+(3 12-8)=76 (см)?
с = Р – (а + b) = Р – а – с
Знайдіть значення с, якщо Р = 9 см; а = 3 см; 6=4 см.
IIІ. Мотивація навчальної діяльності.
На попередньому уроці ми з'ясували, як можна класифікувати (поділяти на види) трикутники і інші об'єкти. Ми також навчились креслити трикутники певного виду (рівнобедрені, прямокутні, тупокутні, гострокутні, рівносторонні, різносторонні, рівнобедрені).
IV. Розв’язування задач.
1. Периметр квадрата 36 м. Яка його сторона?
2. Периметр прямокутника 36 см, довжина — 11 см. Знайдіть ширину прямокутника.
3. Знайдіть периметр прямокутника, довжина якого 6 см, а ширина 5 см. Накресліть цей прямокутник в зошит.
4. № , №
IV. Домашнє завдання
п. 14, № 377; 373; 367; повторити п. 10, №392 (4) на розв'язування рівнянь.