Урок на тему: "Трикутник і його види".

Про матеріал

Мета уроку: подальше закріплення знань учнями класифікації трикутників, вдосконалення вмінь розв'язувати задачі на обчислення периметрів прямокутника, квадрата і трикутника. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність, графічну культуру.

Перегляд файлу

Тема. Трикутник і його види.

Мета: подальше закріплення знань учнями класифікації трикутників, вдосконалення вмінь розв'язувати за­дачі на обчислення периметрів прямокутника, квадрата і трикутника. Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння аналізувати, узагальнювати. Виховувати охайність, уважність, активність, самостійність.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Перевірка д/з, актуалізація опорних знань.

Запитання до класу

  1. Назвіть вид трикутника (рис. 69). [1) Різносторонній прямокутний; 2) різносторонній тупокутний; 3) рівнобедрений гострокутний трикутник.]
  2. Який вигляд має трикутник зі сторона­ми 14 см, 17 см і 17 см? Як скласти ви­раз для обчислення його периметра? [Рівнобедрений, основа — 14 см, бічна сторона— 17 см, Р = 217 + 14 = 48 (см).]
  3. І ст. — 12 (см)

ІІ ст. – 3 · 12(см)

III ст. – 3 · 12 – 8 (см)

Як описати словами залежність між сторонами трикутника?

Що являє собою значення виразу 12+3 12+(3 12-8)=76 (см)?

  1. Р = а + b + с

с = Р – (а + b) = Р – а – с

Знайдіть значення с, якщо Р = 9 см; а = 3 см; 6=4 см.

 

IIІ. Мотивація навчальної діяльності.

       На попередньому уроці ми з'ясували, як можна класифіку­вати (поділяти на види) трикутники і інші об'єкти. Ми також навчились креслити трикутники певного виду (рівнобедрені, прямокутні, тупокутні, гострокутні, рівносторонні, різносторонні, рівнобедрені).

 

IV. Розв’язування задач.

 

1. Периметр квадрата 36 м. Яка його сторона?

2. Периметр прямокутника 36 см, довжина — 11 см. Знайдіть ширину прямокутника.

3. Знайдіть периметр прямокутника, довжина якого 6 см, а ширина 5 см. Накресліть цей прямокутник в зошит.

4.           , №

IV. Домашнє завдання

п. 14, № 377; 373; 367;  повторити п. 10,  №392 (4) на розв'язування рівнянь.

 

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку