Урок на тему "Додавання і віднімання у межах 20 без переходу через розряд. "

Про матеріал
Урок на тему "Додавання і віднімання у межах 20 без переходу через розряд" для дітей з інтелектуальними порушеннями.
Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

 Тема:  Додавання і віднімання у межах 20 без переходу через розряд.

 

Мета: закріпити уміння додавати й віднімати у межах 20 без переходу через розряд, визначати «сусідів чисел», порівнювати числа;  вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення, увагу; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики та пізнавальний інтерес до казок.

*

  •         зміцнення і розвиток дрібної моторики;
  •       зміцнення зорово - моторної координації;
  •       розрізнення предметів за формою, кольором і матеріалом;

 

  •       розвиток концентрації уваги;

 

  •       формування навичок посидючості, акуратності, дитячої творчості.

                                          

Тип уроку:  узагальнення і систематизація знань і вмінь

 

Обладнання: рахівниця, LEGO «Шість цеглинок», казкові герої, палички, пірамідки, вкладки, навчальні картки, кольорові олівці

 

ХІД УРОКУ

    

  І. Організаційна частина.

 


1.Привітання «Добрий день!»

 

2. «З добрим ранком!»  - налаштування психоемоційного стану

      

      -Який же у нас урок зараз буде? Дізнаємося, коли попрацюємо з цеглинками.

 

       3.«Ми цеглиночки взяли» - LEGO “Шість цеглинок”


 

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

 

-Діти, сьогодні у нас урок незвичний. Сьогодні зустрінемося з героєм казочки. Якої? Увага на екран!

- Хто ж до нас завітав на урок? Колобок.

- Навчимо його рахувати?

 

ІІІ.  Формування вмінь та навичок .

 

  1.              Усний рахунок 1-20, 20-1.     Волощук Д. – показ цифр.

          Порахуйте від 6 до 11.          Мінченко Д. – пірамідка.

          Порахуйте від 20 до 16.

 

  1.              «Котиться, котиться Колобок…»- зустріч з Зайчиком.

Завдання від Зайчика – «Сусіди числа».  В.- пірамідка

 М.- вкладки

 

  1. «Котиться, котиться Колобок…»- зустріч з Вовком.

Завдання від Вовка – «Виклади число за допомогою паличок та рахівниці».                                                 

 

4.Каліграфічна хвилинка. ( Волощук Д., Мінченко Д. – розмальовка цифр)

 

IV. Систематизація та узагальнення знань.

5.«Котиться, котиться Колобок…»- зустріч з Ведмедем.

 

Завдання від Ведмедя – «Порівняйте!» - робота з підручником.

 

Фізкультхвилинка

 

6.«Котиться, котиться Колобок…»- зустріч з Лисичкою.

 

 Завдання від Лисички – «Розв’яжи приклади!»- робота біля дошки.

 

7. Завдання від Колобка – «Намалюй мене!» - з допомогою цеглинок LEGO.

 

 ІV.Підсумок уроку.

За роботу по заслузі,

Щиро дякую вам, друзі!

 

( Роздача наліпок та пускання мильних бульбашок


 


 

 

zip
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 грудня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку