Тема : Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я.
Очікувані результати: діяльнісний компонент: учні мають називати умови ефективного спілкування; учні мають розпізнавати вербальні та невербальні способи спілкування, пасивну; учні мають пояснювати вплив поведінки на здоров’я.Здоров,язберігаючі : виховувати почуття відповідальності за своє здоров,я.
Обладнання:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
1.2. Перевірка готовності учнів до уроку.
2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. Обговорення.
Право – це ..
2.2. Вправа ,,Вірю не вірю,,
Правила групи: а) робота в комаді ,Б)бути пасивним під час заняття
В)сидіти в колі
3.ООН прийняла Конвенцію про права дитини в 1991 р.?(1989р)
4.Дитина має право на зневаження і скривдження.
2.3. «Фольклорна скарбничка».(уч читають )
Обговорення народних прислів’їв та визначення теми уроку.
• Із добрими людьми завжди згоди можна дійти.
• Згода будує, а незгода руйнує.
• Як ми до людей, так і люди до нас.
• Згода та братство — найбільше багатство.
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку.
3.3. Проблемні запитання.
— Чи може людина прожити без спілкування з іншими людьми?
— Чи можна навчитися ефективно спілкуватися?
План пояснення нового матеріалу
Спілкування – це обмін думками, досвідом, враженнями тобто повідомленнями. Спілкування може відбуватися не лише з тими кого ми бачимо.Далі слово учня. Демонстрвція малюнків..( Спілкуватися можна по
телефону, поштою, за допомогою Інтернету. )Згадайте дітей-мауглі,
яких виховували тварини. Такі малюки не вміли, не навчилися го-
ворити, спілкуватися. Потреба в спілкуванні є в усіх людей, а якщо
такого немає, людина переживає самотність, наприклад, як Робінзон.
— То яку ж роль відіграє спілкування в нашому житті? (Спикування
присутнє у нашому житті завждиі скрі зь, навіть тоді, коли ми зали-
шаємося наодинці з собою, читаємо книгу, дивимося фиьм, спілкуємося
з героями, а часто з самим собою).
Спілкування відбувається двома шляхами :Вербальним шляхом Невербальним(на дошці клеють)
Робота з підручник ост 113
Діти, давайте завдяки малюнків складіть питання ?(Особиста гігієна впливає на спілкування ?
Висновок питання
Вправа «Спілкування в різних позиціях».
Учні, сидячи за партами, повинні обговорити тему «Які особистісні
риси важливі для спілкування?» протягом трьох хвилин. Спочатку
вони спілкуються, сидячи спиною один до одного; потім один стоїть,
а інший сидить, і навпаки; і сидячи обличчям один до одного.
— В якому положенні спілкуватися було найкраще? Чому? (Ві-
зуальний контакт, можна бачити мі.міку, жести і т.д.).
Обговорення малюнка 62.
— Висновок питання Які особисті риси важливі для спілкування? (Доброзичливість,
ввічливість, розуміння, щирість, уважність, тактовність тощо)
3.Доброзичлевість і гарні манери.
Ситуація «Зустріч друга»
Зустріли діти свого однокласника Вову після хвороби. Він хворів на «вітрянку». На його обличчі ще не загоїлися ранки й не змилася «зеленка».
Обговорення малюнка ст 63
Робота в групах скадання опорного конспекту ст 107-108
5.4. «Конкурс ораторів».
Бажаючі виступити самостійно обирають тему для невеликої промови (1–2 хв). Інші учні не доповнюють і не коментують виступ. Найкращий оратор обирається голосуванням.
Теми для промови:
• Наймогутніша зброя — слово.
• Краще погана дорога, ніж поганий супутник.
• Говори мало, слухай багато, а думай ще більше.
• Слухай перший, говори останній.
5.5. Відповіді на проблемні запитання.