урок на тему ,,Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров,я ,,

Про матеріал
в цьому уроці застосовані сучасні методи НУШ.Одне з них,це критичне мислення. Також діти розвивають діяльнісний підхід до уроку ,самі формують мету та завдання уроку.Працюютьв групах, робота з малюнками,вирішують проблемні питання , та ситуації. Формують висновок уроку.
Перегляд файлу

Тема : Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я.

Очікувані результати: діяльнісний компонент: учні мають називати умови ефективного спілкування; учні мають розпізнавати вербальні та невербальні способи спілкування, пасивну; учні мають пояснювати вплив поведінки на здоров’я.Здоров,язберігаючі : виховувати почуття відповідальності за своє здоров,я.

Обладнання:  

Тип уроку: засвоєння нових знань.

  • 1. Організаційний момент

1.2. Перевірка готовності учнів до уроку.

  • 2. Актуалізація опорних знань

2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань. Обговорення.

Право – це ..

2.2. Вправа ,,Вірю не вірю,,

Правила групи: а) робота в комаді ,Б)бути пасивним під час заняття

В)сидіти в колі

3.ООН прийняла Конвенцію про права дитини в 1991 р.?(1989р)

4.Дитина має право на зневаження і скривдження.

2.3. «Фольклорна скарбничка».(уч читають )

Обговорення народних прислів’їв та визначення теми уроку.

• Із добрими людьми завжди згоди можна дійти.

• Згода будує, а незгода руйнує.

• Як ми до людей, так і люди до нас.

• Згода та братство — найбільше багатство.

  • 3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку.

3.2. Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку.

3.3. Проблемні запитання.

— Чи може людина прожити без спілкування з іншими людьми?

— Чи можна навчитися ефективно спілкуватися?

  • 4. Етап засвоєння нових знань

План пояснення нового матеріалу

  1. Спілкування. Загальні правила спілкування. (Пояснення з елементами бесіди, добирання прикладів.)

Спілкування – це обмін думками, досвідом, враженнями тобто повідомленнями. Спілкування може відбуватися не лише з тими кого ми бачимо.Далі слово учня. Демонстрвція малюнків..( Спілкуватися можна по 
телефону, поштою, за допомогою Інтернету. )Згадайте дітей-мауглі, 
яких виховували тварини. Такі малюки не вміли, не навчилися го-
ворити, спілкуватися. Потреба в спілкуванні є в усіх людей, а якщо 
такого немає, людина переживає самотність, наприклад, як Робінзон.

— То яку ж роль відіграє спілкування в нашому житті? (Спикування 
присутнє у нашому житті завждиі скрі зь, навіть тоді, коли ми зали-
шаємося наодинці з собою, читаємо книгу, дивимося фиьм, спілкуємося 
з героями, а часто з самим собою).

 

Спілкування відбувається двома шляхами :Вербальним шляхом Невербальним(на дошці клеють)

Робота з підручник ост 113

Діти, давайте завдяки малюнків складіть питання ?(Особиста гігієна впливає на спілкування ?

Висновок питання

  1. Щирість і тактовність в спілкуванні.

Вправа «Спілкування в різних позиціях».

Учні, сидячи за партами, повинні обговорити тему «Які особистісні 
риси важливі для спілкування?» протягом трьох хвилин. Спочатку 
вони спілкуються, сидячи спиною один до одного; потім один стоїть, 
а інший сидить, і навпаки; і сидячи обличчям один до одного.

— В якому положенні спілкуватися було найкраще? Чому? (Ві-
зуальний контакт, можна бачити мі.міку, жести і т.д.).

Обговорення малюнка 62.

Висновок питання Які особисті риси важливі для спілкування? (Доброзичливість, 
ввічливість, розуміння, щирість, уважність, тактовність тощо)

3.Доброзичлевість і гарні манери.

Ситуація  «Зустріч друга»

 Зустріли діти свого однокласника Вову після хвороби. Він хворів на «вітрянку». На його обличчі ще не загоїлися ранки й не змилася «зеленка».

  • Ха-ха-ха! Ой, який ти смішний! – засміявся Сергій.
  • Ти ще довго ходитимеш таким негарним? Навіть на носі «зеленка», - підхопив Дмитро.

Обговорення малюнка ст 63

 

  1. Уміння говорити,уміння слухати, і як подолати невпевненність.

Робота в групах скадання опорного конспекту ст 107-108

  • 5. Узагальнення й закріплення знань

5.4. «Конкурс ораторів».

Бажаючі виступити самостійно обирають тему для невеликої промови (1–2 хв). Інші учні не доповнюють і не коментують виступ. Найкращий оратор обирається голосуванням.

Теми для промови:

• Наймогутніша зброя — слово.

• Краще погана дорога, ніж поганий супутник.

• Говори мало, слухай багато, а думай ще більше.

• Слухай перший, говори останній.

5.5. Відповіді на проблемні запитання.

  • 6. Підбиття підсумків уроку ,,Рефлексія ,,
  • Сьогодні я на уроці для себе дізнався…
  • Мені на  уроці сподобалося…
  • На уроці було не цікаве…
  • 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додав(-ла)
Шпильова Інна
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
1682
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку