Прес-конференція банку «Формули скороченого множення»
Тема уроку: Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.
Мета уроку: формування вмінь та навичок використовувати формули скороченого множення ; відпрацьовувати навички застосування різних способів розкладання многочленів на множники; розвивати вміння учнів обґрунтовувати свою думку; виховувати наполегливість, розвивати компетентності саморозвитку і самоосвіти, продуктивної творчої діяльності, інформаційні та комунікативні.
Обладнання: підручник ( А.Г. Мерзляк, Алгебра 7 кл. ),
Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок.
Девіз: «Міркуйте точно, відповідайте чітко, записуйте правильно і швидко».
Епіграф: «Сучасна наука - це дочка подиву і цікавості, що завжди є її прихованими рушійними силами».
Луї де Бройль.
Хід уроку
Сьогодні на вулиці центральна в приміщенні кабінету математики продовжує свою роботу інноваційний банк « Формули скороченого множення ». Ви працювали в ньому протягом 10 годин.
Чи бажаєте ви і надалі працювати в ньому?
( Відповіді учнів )
Пригадайте, які риси притаманні банківським співробітникам ? ( організованість, охайність, спостережливість, уважність, зібраність, самостійність, почуття товариськості, подолання інертності ).
Ото ж, сьогодні вам надається змога продемонструвати свої здібності, які стануть вам у пригоді.
І так, до праці !
Записуємо в зошитах дату проводження роботи банку на тему, над якою будемо працювати.
Ми сьогодні на уроці перевіримо, як ви засвоїли формули і як зможете найти вихід з нестандартних ситуацій, примінивши їх для розкладання многочленів на множники.
А для цього подивіться на екран та звірте відповіді д/з (самоперевірка), та послухаємо повідомлення історичних довідок, які підготували в дома (Відповіді учнів).
Нині багато завдань виконує комп`ютер. Але зростає роль творчого мислення та інтуїції. Тому актуально звучать слова видатного французького фізика, що є епіграфом уроку.
Ім`я автора цих слів буде ключем до кодового замка установи.
Щоб відчинити його потрібно розшифрувати.
Виберіть букву або букви, що відповідають правильній відповіді.
Робота в групах.
Працюємо на довірі.
Накопичуємо капітал і ставимо відповідні бали
Тести
1. x2-25=? 6. 16x2-9= ?
І (x+25)(x-25) І (16x-3)(16x+3)
Л (x-5)(x+5) Б (4x-3)(4x+3)
О (x-5)(x-5) Л (4x-3)(4x-3)
2. a8-x4=? 7. 36-4a6c2=?
У (a4-x2)(a4+x2) Р (6-2a3c)(6+2a3c)
А (a6-x2)(a6+x2) A (6-4a2c)(6+4a2c)
Р (a2+x2)(a2-x2) Д (6-2a3с)(6-2a3c)
3. b2+4b+4=? 8. x2-8x+16=?
В (b-2)(b+2) В (x-4)(x+4)
Ю (b-2)(b-2) О (x-4)(x-4)
Ї (b+2)(b+2) Ї (x+4)(x+4)
4. b3-1=? 9. 64-y3=?
Е (b-1)(b+1) Д (8-y)(16+y+y2)
Д (b-1)(b2+b+1) С (4+y)(16-4y+y2)
С (b+1)(b2-b+1) Й (4-y)(16+4y+y2)
5. 1000-a3b9c12=? 10. 0,001a6-b3c3=?
Е (10-ab3c4)(100+10ab3c4+a2b6c8) ЕЛ (0,1a3-bc)(0,1a3+bc)
Д (100-a3b6c9)(100+a3b6c9) ДІ (0,1a2-bc)(0,1a2-bc)
O (10+ab3c4)(100-ab3c4+a2b6c8) ЛЬ (0,1a2-bc)(0,01a4+0,1a2bc+b2c2)
Двері відчинено!
Отже, ви всі співробітники банку.
У вас розпочався робочий день.
Чекаємо від вас цікавих думок, цінних ідей. Кожен з вас виконує посильну роботу.
Для початку проведемо реєстрацію працівників банку.
Технологія «Мікрофон»
Оскільки наш банк працював успішно то він привернув увагу громадськості і преси. І сьогодні проводить прес-конференцію, у присутності учителів математики ліцею.
Запитання надіслали в письмовій формі.
Запитань багато. І ми повинні дати відповідь кожному.
Тому кожен відділ банку отримує завдання.
Робота в групах
Працівники банку дають відповіді на запитання кореспондентів.
Впишіть пропущені вирази, щоб ланцюжок рівностей став правильним:
(m-2)2+m2-4=(m-2)2+(…)(…)=
(m-2)((…)+(m+2))=(m-2)(…)=2m(…)
Відповідь дають співробітники відділу депозитів.
1) 11m2-11 A. 2(a-b)(a2+ab+b2)
2) x4-x2 Б. 2(x+by)(x+by)
3) 5x3-5xy2 В. 11(m-1)(m+1)
4) 2x2+24xy+72y2 Г. 5x(x-y)(x+y)
5) 2a3-2b3 Д. x2(x-1)(x+1)
Відповідь дають співробітники відділу розрахунків.
Бабусі за правильними відповідями будуть перевіряти правильність виконання д/з у своїх онуків.
Відповідь дають співробітники відділу практичних застосувань з підручника
Розкладіть на множники:
x2-2xy+y2-z2
a2-b2+a-b
bx4-x4+bx3-x3
c2+9-6c-k2
4x2-4y-y2-4
4/9 x2-a2-2ab-b2
Працюємо на довірі.
Поповнюємо капітал…
Він цікавиться чому дістав не таку відповідь як однокласниця Маша.
Просить допомогти
Доведіть, що значення виразу
334+992-330-990
ділиться на 80.
Всі шукають, яку помилку допустив Денис і звіряють відповіді.
Розв`яжіть рівняння
X3-4x=0
1,2z3-0,3z=0
4y3-y2=4y-1
X3-x2-9x+9=0
Обчислити 20012 - 20002
Оголошення ! Реклама !
Якщо ти хочеш стати банкіром, фінансистом чи економістом, то заходь на наш сайт «алгебра 7 кл. за редакцією А. Г. Мерзляк», а знаходимось ми за адресою Оржівський ліцей.
Відомо, що ab=;4 a+b=5
Знайдіть значення виразу:
a2b+ab2
a2+b2
a3+b3
Рефлексія
Які теоретичні знання і практичні вміння ми використовували на уроці ?
Залежно від рівня засвоєння матеріалу діти обирають іграшки відповідного кольору і прикрашають ними макет різдвяної ялинки.
Сподіваємось кореспонденти залишаться задоволені відповідями спеціалістів нашого банку, а гості висловлять свою думку пізніше.
Радіопередача «Роблю сам» чекає на письмові відгуки про виконання завдань
Виділіть повний квадрат у виразах:
X2+2x-8
4c2-4c-3
a2-8a+12