Тема: Робота в графічному редакторі.
Очікувані результати: Учні пригадали основні складові комп’ютера та їх призначення. Учні чітко розуміють необхідність дотримуватись правил безпеки при роботі з комп’ютером. При обговоренні метеликів, їх зовнішнього вигляду, особливостей життя, учні наводять приклади, порівнюють, будують логічні ланцюжки. Усвідомлюють важливість метеликів, як частини навколишнього середовища. Під час практичної роботи можуть самостійно знайти та запустити графічний редактор, використовують за призначенням його інструменти. При потребі виправляють недоліки в малюнках(самостійно або з допомогою вчителя).
Тип уроку: Урок формування компетентностей.
Обладнання: Комп׳ютерний клас, програмне забезпечення, картки для роботи .
Хід уроку.
1. Напиши, як називаються складові комп׳ютера.
Обговорення презентації:
4. Демонстрація малюнка на якому видно , що метелик симетричний.
5. Робота в групах (виготовлення аплікації за готовим шаблоном)
6. Пояснення нового матеріалу
7. Фізкультхвилинка.
8. Виконання практичної роботи.
(Повторення правил правильної посадки при роботі з ПК)
Учні виконують малюнок метелика за зразком.
9. Підсумок уроку.
В кінці уроку, як підсумок вчитель демонструє на учнівські комп׳ютери роботи учнів. Учні продовжують одне з речень запропонованих учителем: