Тема. How old are you! (Скільки тобі років?)
Мета. Повторити, активізувати знання лексичного матеріалу. Ознайомити з назвами числівників. Практикувати у вживанні фраз How old are you? I am…. Повторити раніше вивчені фрази. Розвивати вміння правильно вимовляти англійські звуки [h], [au], [t], [ð], [θ], вести невеличкий діалог в межах вивчених структур. Формувати вміння розуміти англійську мову, сприйняту на слух. Виховувати культуру спілкування, формувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання. Картки-звуки, картки-цифри,підручник, малюнки.
Хід уроку
І. Уведення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.
Teacher: Good morning, pupils!
Pupils: Good morning, teacher!
- Сьогодні на уроці ми з вами повторимо вивчені фрази та вивчимо нові. Ми вже вміємо рахувати до 5, а сьогодні навчимося рахувати до 10. На кінець уроку ви повинні навчитися запитувати та відповідати на питання, скільки вам років.
2. Фонетична розминка.
(Учитель демонструє і пояснює вимову англійських звуків. Для кращого розрізнення звуків і для попередньої підготовки до вивчення букв і фонетичної транскрипції можна показувати зображення звука на картці.)
Teacher: Repeat after me (повторюємо за мною):
3. Мовленнєва розминка. Повторення пісень.
ІІ. Основна частина.
Завдання 1. Перегляньте відео 1. (https://www.youtube.com/watch?v=6PsjGTXd7Hk) та вивчіть нові фрази.
And now repeat after me:
- How old is he? - Скільки йому років?
- He is 7.-Йому 7 років.
- How old is she? - Скількі їй років?
- She is 6.- Їй 6 років.
Завдання 2. Перегляньте відео 2 (https://www.youtube.com/watch?v=E9zel0Pt6YQ&list=PLt-JNHJUQLSApzaS2bW8NvdH-MBdXJnY2&index=8), щоб повторити вивчений матеріал попередніх уроків та засвоїти нові фрази сьогоднішнього уроку.
Завдання 3. Перегляньте відео 3 (https://www.youtube.com/watch?v=9kboruSSARY) та прочитайте склади .
2. Презентація нового матеріалу.
(Учитель показує малюнки із зображенням певної кількості предметів та відповідної цифри. Вводить нову лексику.)
Teacher: Look! This is one. Repeat after me! – One
Count, please! One, two. This is two. Repeat after me! – Two.
Count, please! One, two, three. This is three. Repeat after me! – Three.
(Особливу увагу слід звернути на звуки [θ], [r]).
Таким чином вводяться цифри від 1 до 10.
Завдання 4. Виконайте впр. 2 ст. 47 у підручнику.
3. Закріплення. Гра «Відгадай».
Вчитель демонструє цифру і запитує:
- Is it six? – No, it isn’t.
- Is it five? – Yes, it is.
4. Фізкультхвилинка.
One – a cat,
Two – a bat.
Three – a dog,
Four – a frog.
Five – a hare,
Six – a bear.
5. Введення нових фраз.
- За допомогою цифр ми можемо сказати, скільки нам років.
Teacher: - How old are you?
(Звернутися до учня, який може відповісти).
Pupil: I am 6.
(Учні повторюють разом, потім запитати окремо кількох учнів).
7. Робота з підручником. Закріплення.
- Look at the exersice 1. Let’s listen and sing!
- Look at the exersice 3. Let’s play. (Зіграймо!).
8. Повторення віршиків.
ІІІ. Заключна частина.
1. Підсумок уроку.
- Що нового ви вивчили на уроці? Що вам сподобалось?
- Розкажіть вдома батькам нові фрази. Goodbye!