Урок на тему "Китай у ІІ половині 19 - на початку 20 ст".

Про матеріал

Урок на тему "Китай у ІІ половині 19 - на початку 20 ст" проводиться використовуючи прийом критичного мислення "Плакат думок". Учні виконують завдання у формі "Мовчазний плакат".

Перегляд файлу

Всесвітня історія 9 клас

Тема: «Китай у ІІ половині 19 – на початку 20 ст.»

Очікувані результати. Після уроку учні зможуть:

  • характеризувати колоніальну експансію провідних держав світу в Китаї;
  • установлювати причини та наслідки колонізації;
  • зробити висновки про те чи можна вважати Китай напівколонією західних держав;
  • оцінити значення Сіньхайської революції для країни.

Тип уроку: засвоєння нових знань, навичок.

Хід уроку.

І. Підготовчий етап.

1. Перевірка готовності класу до уроку.

2. Актуалізація пізнавальної діяльності учнів.

Запропонувати вправу «Дешифрувальник»: ААИНРДНМ(МАНДАРИН), АІЕЕСБННПД(ПІДНЕБЕСНА), ІЙНУФКЦО(КОНФУЦІЙ). Учні розшифровують слова, утворюють асоціативний ряд до них. З’ясовуємо, що мова іде про Китай.

ІІ. Основний етап.

  1. Оголошення теми, визначення очікувальних результатів уроку.
  2. На уроці використовується прийом критичного мислення «Плакат думок». Повідомити учням правила виконання завдання у формі «мовчазний плакат». Завдання виконують у парах або трійках. Стимул для обговорення – карикатура кінця 19 століття «Розділ Китаю європейськими державами та Японією». Учні розглядають карикатуру, на плакатах роблять записи, помітки, запитання та відповіді. Завдання виконують 10 хвилин.

Наступний етап – знайомство з аркушами інших груп: передаються від групи до групи. Школярі знайомляться з плакатами, роблять свої помітки, зауваження, коментують те, що вже записане. Плакати повертаються до своїх груп. На знайомство та коментарі – по дві хвилини.

Групи вивчають коментарі, які з’явилися на плакатах. Тепер кожна група обговорює зауваження однокласників, визначає найцікавіші, оригінальні. Проаналізувати роботу в класі. Чи вплинули нові думки на думку групи? Чи погодилися з коментарями? Що нового дізналися? Чи сподобалися коментарі інших груп?

Кожна група висловлює суть матеріалу, закріпленого на плакаті, що зрозуміли з нього.

Похожее изображение Карикатура кінця 19 століття.

  1. Наступний етап – робота з підручником. Ознайомитись з матеріалом «Сіньхайська революція», пояснити «три народні принципи» Сунь Ятсена, визначити причини провалу реформ.

ІІІ. Завершальний етап.

Підведення підсумків уроку. Запропонувати учням закінчити речення: «Найбільше мене сьогодні вразило…», «Єдине, що мене тепер дивує…».

Домашнє завдання – опрацювати параграф 24.

 

docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Д’ячков С.В., Литовченко С.Д.)
Додано
2 липня 2018
Переглядів
1629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку