Урок на тему "Китай у ІІ половині 19 - на початку 20 ст" проводиться використовуючи прийом критичного мислення "Плакат думок". Учні виконують завдання у формі "Мовчазний плакат".
Всесвітня історія 9 клас
Тема: «Китай у ІІ половині 19 – на початку 20 ст.»
Очікувані результати. Після уроку учні зможуть:
Тип уроку: засвоєння нових знань, навичок.
Хід уроку.
І. Підготовчий етап.
1. Перевірка готовності класу до уроку.
2. Актуалізація пізнавальної діяльності учнів.
Запропонувати вправу «Дешифрувальник»: ААИНРДНМ(МАНДАРИН), АІЕЕСБННПД(ПІДНЕБЕСНА), ІЙНУФКЦО(КОНФУЦІЙ). Учні розшифровують слова, утворюють асоціативний ряд до них. З’ясовуємо, що мова іде про Китай.
ІІ. Основний етап.
Наступний етап – знайомство з аркушами інших груп: передаються від групи до групи. Школярі знайомляться з плакатами, роблять свої помітки, зауваження, коментують те, що вже записане. Плакати повертаються до своїх груп. На знайомство та коментарі – по дві хвилини.
Групи вивчають коментарі, які з’явилися на плакатах. Тепер кожна група обговорює зауваження однокласників, визначає найцікавіші, оригінальні. Проаналізувати роботу в класі. Чи вплинули нові думки на думку групи? Чи погодилися з коментарями? Що нового дізналися? Чи сподобалися коментарі інших груп?
Кожна група висловлює суть матеріалу, закріпленого на плакаті, що зрозуміли з нього.
Карикатура кінця 19 століття.
ІІІ. Завершальний етап.
Підведення підсумків уроку. Запропонувати учням закінчити речення: «Найбільше мене сьогодні вразило…», «Єдине, що мене тепер дивує…».
Домашнє завдання – опрацювати параграф 24.