МАРШРУТНА КАРТКА
Урок-квест по темі «Літосфера»
2. Друга сходинка (кодограма)
Що ж означає термін «Літосфера»? Щоб з’ясувати це питання, звернемося до кодограми.
Пропоную розв’язати приклади та підставити відповідну літеру з кодограми. А щоб прискорити виконання завдання, кожен ряд відгадує певну частину визначення.
13 |
32 |
50 |
8 |
5 |
39 |
54 |
33 |
45 |
21 |
88 |
75 |
100 |
7 |
л |
с |
м |
к |
і |
е |
б |
о |
р |
я |
а |
т |
н |
ф |
I ряд |
II ряд |
III ряд |
1) 15 – 2 = |
1) 32 : 4 = |
1) 11× 3 = |
2) 25 : 5 = |
2) 44 + 44 = |
2) 18 × 3 = |
3) 100 - 25 = |
3) 25 × 2 = |
3) 66 - 33 = |
4) 99 : 3 = |
4) 2 + 19 = |
4) 6 + 7 = |
5) 16 × 2 = |
5) 25× 4 = |
5) 17 + 16 = |
6) 21: 3 = |
6) 32 + 56 = |
6) 50 + 50 = |
7) 18 + 21 = |
|
7) 16 - 8 = |
8) 19 + 26 = |
|
8) 11 × 8 = |
9) 44 × 2 = |
|
|
3.Третя сходинка: «Мозковий штурм».
Пропоную представникам команд визначити географічну назву за письмовими характеристиками та перевірити свої знання на слайді.
4.Четверта сходинка «Картографічна мозаїка». (знання географічної номенклатури)
По три учасника від кожної команди виходять до фізичної карти світу і по черзі задають один одному питання на знання географічної номенклатури. (Ти – мені, я – тобі).
5.П’ята сходинка «Чарівні картографічні перетворення».
«Хто швидше збере карту України».
Учні отримують конверти-загадки. Завдання: якнайшвидше відновити розрізану карту України в її початковому вигляді.
6.Шоста сходинка. «Відгадай явище природи».
Учні слухають уривок та відгадують явище.
7.Сьома сходинка «Хмара слів» ».
Учням пропонується знайти якнайбільше слів, представлених на «Хмарі слів», що пов’язані з темою «Літосфера». (Взаємоперевірка)
8.Восьма сходинка «Географічні координати»
За координатами визначити гірські вершини (слайд):
620 пн.ш., 1500 зх.д. ( )
310 пд.ш., 700 зх.д. ( )
30 пд.ш., 380 сх.д. ( )
29 0 пн.ш., 870 сх.д. ( )
9. Дев’ята сходинка «Географічний практикум».
Встановити відповідність між формами рельєфу і материками, на яких вони розташовані:
Амазонська низовина Африка
Гімалаї Північна Америка
Кордильєри Південна Америка
Ефіопське нагір’я Євразія
10. Десята сходинка «Знайди зайве слово».
В кожному рядочку поданих географічних слів знайди зайве слово, яке не відповідає даній темі.
-Ядро, мантія, западина, земна кора;
- Вершина, дюни, бархани, яр;
- Гребінь, схил, шпиль, мілина;
- Осередок, сейсмічні хвилі, епіцентр, кратер;
- Жерло, вулкан, лава, гіпоцентр.
Перевіряємо: біля кожного вірного слова ставимо червоною пастою +.
11. Одинадцята сходинка «Побудуй гори за висотою». (Якщо цю сходинку здолаєш, то до вершини ключик знайдеш)
Учням за 1 хв треба за допомогою конструктора лего побудувати гори за висотою, виділивши їх різним кольором.
12. Дванадцята сходинка «Юний дослідник»
Явище природи -
13. Тринадцята сходинка «Географічний крос».
(Якщо й цей підйом здолаєш, на вершині побуваєш).
Ваше завдання швидко і вірно даєте відповіді на питання.