Урок – картинний аукціон
6 клас
«Любіть, цінуйте й бережіть природу, вічне джерело нашого життя і нашої творчості.»
6 клас
Тема уроку: Розв’язування вправ по темі «Подільність натуральних чисел.»
Цілі: формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання учнів розв’язувати вправи по темі «Подільність натуральних чисел», розвивати пам’ять, логічне мислення, мовлення учнів, викликати інтерес до знань;
формування ключових компетентностей: виховувати в учнів любов до природи, розвивати вміння бачити її красу; формувати переконання в потребі примножувати природні багатства своєї землі.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок.
Обладнання: репродукція картин, картки із завданнями.
Епіграф уроку: « Велика книга природи лежить відкритою
перед нами, але її не можна зрозуміти,
не вивчивши ту мову, на якій вона написана,
а мова ця - математика.»
/ Галілео Галілей /
Хід уроку
І Мотивація діяльності
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми вивчили тему «Подільність натуральних чисел» і на уроці ми будемо узагальнювати і систематизувати знання, вміння та навички, які стосуються даної теми. Це нам потрібно для успішного написання тематичної контрольної роботи та подальшої роботи на уроках математики. Все це ми будемо робити трошки в незвичній формі .
ІІ Повторення навчального матеріалу
Закінчіть речення:
ІІІ Розв’язування задач і вправ
Суть гри полягає в тому, що репродукції картин покупець – учень може купити не за гроші, а за математичні знання І р., ІІ р., ІІІ р., ІV р. в залежності від розміру картини. Якщо він виконає завдання правильно, то картина вважається проданою, якщо учень не справляється із завданням, то вона переходить до наступного покупця, а він може купити картину менших розмірів.
(Учні купують картини і разом з тим розв’язують завдання відповідного рівня).
Всі картини про природу. Погляньте навкруг – яка велика і прекрасна наша Земля, кругом дерева, птахи, квіти, сонце. Все це - природа.
«Природа - не лише великий, щедрий дім, який годує і гріє. Вона й основа естетичного, духовного розвитку кожного з нас.»
А. Топачевський
Велика і прекрасна земля України. І скільки ми не милувалися її краєвидами завжди відкриваємо щось нове, а душа сповнюється, збагачується і красою, і добром , за що ми маємо бути вдячні матері своїй – Природі. Не випадково називаю її матір’ю. Адже ви знаєте: як без матері не було б кожного з нас, так не було б життя на землі без повітря, рослин, води. Але люди інколи забувають, що матір треба шанувати, без нашої любові вона страждає.
«Природа – мати, будь же сином, а не естетом», писав великий український поет Максим Рильський. Бути естетом, на думку поета, - значить не лише милуватись красою природи, а бути сином - значить і піклуватись про неї, і берегти, і примножувати її красу. Життя наше невіддільне від природи. Природи – колиска людства і потребує від нас лише одного – щоб ми з вами були до неї добрими.
Охорона в нас має конституційну основу Стаття 66. Конституції України читається так : «Кожен зобов’язаний не заподіяти шкоду природі, культурній спадщині, відшкодувати ним збитки ».
Природа – вічне джерело здоров’я, бадьорості і красоти
ІV Підсумок уроку
Ми розв’язували різні вправи ( тобто купували картини ). Усі учні отримують оцінки, залежно від того, як справилися із завданням. А разом із тим повторили все по темі «Подільність натуральних чисел).
V Домашнє завдання
Повторити § 1 - § 7
Виконати завдання для перевірки знань № 1 ст. 28 – 29
Бережімо, люди, землі, води,
Кожну квітку в лузі, деревце,
Вбивцею не стань краси – Природи,
Пам’ятаймо ми усі про це.