Урок на тему:«Любіть, цінуйте й бережіть природу, вічне джерело нашого життя і нашої творчості.» Розв’язування вправ по темі «Подільність натуральних чисел.»

Про матеріал
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми вивчили тему «Подільність натуральних чисел» і на уроці ми будемо узагальнювати і систематизувати знання, вміння та навички, які стосуються даної теми.
Перегляд файлу

                       Урок – картинний  аукціон

                                                    6  клас 

 

«Любіть,  цінуйте  й  бережіть  природу,  вічне  джерело  нашого  життя  і  нашої  творчості.»

 

 

a06f032f-8d4f-401d-bbb7-ac3a6fbb1fba_5.jpg

 

 

 

 

                                         6  клас

Тема уроку:  Розв’язування  вправ по темі  «Подільність  натуральних  чисел.»

Цілі: формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати  знання  учнів  розв’язувати вправи  по  темі  «Подільність  натуральних  чисел»,  розвивати  пам’ять,  логічне  мислення,  мовлення  учнів,  викликати  інтерес  до  знань;

формування  ключових  компетентностей:  виховувати  в  учнів  любов  до  природи,  розвивати  вміння  бачити  її  красу; формувати  переконання  в  потребі  примножувати  природні  багатства  своєї  землі.

Тип  уроку:  узагальнення  і  систематизація  знань,  умінь  і  навичок.

Обладнання:  репродукція  картин,  картки  із  завданнями.

Епіграф  уроку:   « Велика  книга  природи  лежить  відкритою

                                перед  нами,  але  її  не  можна  зрозуміти,

                                не  вивчивши  ту  мову,  на  якій  вона  написана,

                                а  мова  ця  -  математика.»

                                                                               / Галілео  Галілей /

                                               Хід  уроку

І  Мотивація  діяльності

Сьогодні  у  нас  незвичайний  урок.  Ми вивчили  тему  «Подільність  натуральних  чисел»  і  на  уроці  ми  будемо  узагальнювати  і  систематизувати  знання,  вміння  та  навички,  які  стосуються  даної  теми.  Це  нам  потрібно  для  успішного  написання  тематичної  контрольної  роботи  та  подальшої  роботи  на  уроках  математики.  Все  це  ми  будемо  робити  трошки  в  незвичній  формі .

ІІ Повторення  навчального  матеріалу

Закінчіть  речення:

  1. Поділити  одне  число  на  друге -  це  означає …
  2. Простим  числом  називається …
  3. На  5  діляться  всі  ті  і  тільки  ті  числа …
  4. На  3  діляться  всі  ті  і  тільки  ті  числа …
  5. Розкласти  числа  на  прості  множники – це  означає …
  6. Щоб  знайти  найбільший  спільний  дільник  кількох  чисел,  треба …
  7. Щоб  знайти  найменше  спільне  кратне  чисел  a  і  b  треба …
  8. Взаємно  простими  називаються  числа,  в  яких  …

ІІІ  Розв’язування  задач  і  вправ

Суть  гри  полягає  в  тому,  що  репродукції  картин  покупець – учень  може купити  не  за  гроші,  а  за  математичні  знання  І р.,  ІІ р., ІІІ р., ІV р. в  залежності  від  розміру  картини. Якщо  він  виконає  завдання  правильно,  то  картина  вважається  проданою,  якщо  учень  не  справляється  із  завданням,  то  вона  переходить  до  наступного  покупця,  а  він  може  купити  картину  менших  розмірів. 

(Учні  купують  картини  і  разом  з тим розв’язують  завдання  відповідного  рівня).

Всі  картини  про  природу.  Погляньте  навкруг – яка  велика  і  прекрасна  наша  Земля,  кругом  дерева,  птахи,  квіти,  сонце.  Все  це -  природа.

«Природа -  не  лише  великий,  щедрий  дім,  який  годує  і  гріє.  Вона  й  основа  естетичного,  духовного  розвитку  кожного  з  нас.»

                                                                                                А. Топачевський

Велика  і  прекрасна  земля  України.  І  скільки  ми  не  милувалися  її  краєвидами  завжди  відкриваємо  щось  нове,  а  душа  сповнюється,  збагачується  і  красою,  і  добром ,  за  що  ми  маємо  бути  вдячні  матері  своїй – Природі. Не  випадково  називаю  її  матір’ю.  Адже    ви  знаєте:  як  без  матері  не  було  б  кожного  з  нас,  так  не  було  б  життя  на  землі  без  повітря,  рослин,  води.  Але  люди  інколи  забувають,  що  матір  треба  шанувати,  без  нашої  любові  вона  страждає.

«Природа – мати,  будь  же  сином,  а  не  естетом»,  писав  великий  український  поет  Максим  Рильський.  Бути  естетом,  на  думку  поета, - значить  не  лише  милуватись  красою  природи,  а  бути  сином  -  значить  і  піклуватись  про  неї,  і  берегти,  і  примножувати  її  красу.  Життя  наше  невіддільне  від  природи.  Природи – колиска  людства  і  потребує  від  нас  лише  одного – щоб  ми  з  вами  були  до  неї  добрими.

Охорона  в  нас  має  конституційну  основу  Стаття  66.  Конституції  України  читається  так : «Кожен  зобов’язаний  не  заподіяти  шкоду  природі,  культурній  спадщині,  відшкодувати  ним  збитки ».

Природа – вічне  джерело  здоров’я,  бадьорості  і  красоти                                               

ІV Підсумок  уроку

Ми розв’язували  різні  вправи  ( тобто  купували  картини ).  Усі  учні отримують  оцінки,  залежно  від  того,  як  справилися  із  завданням.  А  разом із  тим    повторили  все  по  темі  «Подільність  натуральних  чисел).

V  Домашнє  завдання

Повторити  § 1 - § 7

Виконати  завдання  для  перевірки  знань  № 1  ст. 28 – 29

       Бережімо,  люди,  землі,  води,

       Кожну  квітку  в  лузі,  деревце,

      Вбивцею  не  стань  краси – Природи,

      Пам’ятаймо  ми  усі  про  це.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
1129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку