Урок на тему "Людські стосунки" (за творчістю А.п.Чехова, Джека Лондона, В.Короленка)

Про матеріал
матеріали уроку можна використати під час підсумкового уроку з розділу "Людські стосунки" перед написанням контрольної роботи
Перегляд файлу

Тема: Людські стосунки (за творами Чехова,Лондона, Короленка)

Мета уроку: формування ключових компетентностей: уміння вчитися  - самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими; загальнокультурної - дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – вміння співпрацювати в колективі, групі; сприяти опануванню етики громадянських стосунків; комунікативної – розвивати вміння висловлювати свої думки, почуття;

формування предметних компетентностей: повторити зміст вивчених творів із розділу «Людські стосунки», теорію літератури: оповідання ,повість; викликати захоплення художньою майстерністю  авторів над соціальними проблемами людини; розвивати навички колективної та індивідуальної роботи; уміння висловлювати власні думки та враження, аргументувати їх, давати свою оцінку діям та вчинкам людям з обмеженими можливостями, робити висновки; узагальнювати матеріал, розвивати уяву, творче мислення; вдосконалювати навички роботи над художнім текстом; виховувати кращі моральні людські якості: чуйність, милосердя, співчуття до ближніх, толерантне ставлення, терпимість до людей з обмеженими можливостями; прищеплювати любов до рідної землі,  до світу прекрасного - мистецтва, повагу до талановитих людей, прагнення розвивати власні таланти (здібності), не коритись долі за будь-яких обставин.

Тип уроку: застосування знань

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

 Смайлики

 

ІІ. Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми з вами відправимося у літературну подорож для якої нам потрібні будуть такі Предмети: валіза, сніг, піаніно, собака – куди подорожуємо?

Отже, до яких творів звернемося?

 

ІІІ. Мотивація

До якого розділу вони відносяться? (людські стосунки) Сьогодні ми пригадаємо героїх різних творів, письменників, і в кінці уроку дамо відповідь на питання Які риси характеру я хотів би мати в собі, а які точно ні!

 

ІV. Застосування знань

 

1 сторінка ПРИГАДАЙ РОЗКАЖИ ЗАПАМЯТАЙ

Пригадати творчість яких письменників вивчали, розгадавши ребуси

 

Продовжити Асоціативний ряд: Антон павлович Чехов – це…. (по одному слову)

 

2 сторінка ЛІТЕРАТУРНА ДОВІДКА

Оповідання –

Повість

Гумор

іронія

Сарказм

Антитеза

 

3 сторінка Літературний пінг-понг

  •   Учитель: Ми з вами пограємо у гру пінг-понг. Але замість м’ячика у нас будуть слова. Я називаю ім’я літературного героя чи персонажа, а ви мені назву твору та автора

Очумєлов – «Хамелеон» - Чехов

Хрюкін – Хамелеон  -Чехов

Білл – Жага до життя – Лондон

Порфирій – Товстий і тонкий- Чехов

Вовк – Жага до життя- Лондон

Евеліна – сліпий музикант

Собака – Хамелеон-Чехов

Нафанаїл – товстий і тонкий

Дядько Максим – сліпий музикант

Михась –товстий і ТОНКИЙ

Матроси з китобійного судна – жага до житття

Петро – сліпий музикант

 

4 сторінка ТВОРЧІСТЬ ЧЕХОВА

 

Хамелеон – це…

Ким у творі був хамелеон? (Очумєлов)

За вказаними фрагментами дайте відповідь на питання  «Як поводиться Очумєлов. Від чого залежить зміна його поведінки?»

                                                

 

                                         

 

 

 

 

 

 

Кросворд «Товстий і тонкий»

E:\ 2020-2021 н.р. вчителя\зарубіжна 6 клас\людські стосунки розділ\Снимок.PNG

1. Що виготовляв на продаж тонкий?

2. Ім’я тонкого.

3. У якому місті зустрілися колишні друзі?

4. Який орден має тонкий?

5. Як дражнили в гімназії тонкого?

6. Ім’я товстого.

Відповіді: 1.Портсигари. 2. Порфирій. 3. Миколаїв. 4. Станіслава. 5. Ефіальт. 6.Миша

 

5 – ТВОРЧІСТЬ ЛОНДОНА

ЛЕНИНГ АПС

 

1. Дж. Лондон - це письменник:  американський; +

2. Справжнє ім’я Дж. Лондона: б) Джон Гріффіт; +

3. Оповідання «Жага до життя» належить до циклу: а) «Північних оповідань»; +

4. Події оповідання відбуваються на:  в) Кавказі. -

5. Герої твору Дж. Лондона шукали на Півночі: а) залізну руду; -

6. Героїв у творі «Жага до життя» було: 3; -

7. Того, що йшов попереду, звали:  б) Білл;+

8. Той, що йшов позаду: ; в) упав і отримав струс мозку. -

9. Місцевість, у якій відбувалася дія, індіанці називали: ; в) Країна Патичків. +

10. Від чийого імені ведеться розповідь в оповіданні: а) Білла; -

11. Хто переслідував хвору людину, сподіваючись, що та незабаром вмре : ; в) хворий вовк? +

12) Хто у творі Дж. Лондона врятував «живу істоту, у якій важко було впізнати людину»: в) золотошукачі. -

 

6 ТВОРЧІСТЬ КОРОЛЕНКА

1. « Він був добродушний, навіть , мабуть, добрий, добре наглядав за робітниками й дуже любив будувати та перебудовувати млини». ( батько Петра)

 11.  « Це ти , мабуть , тому , що ще зі мною незнайомий. От узнаєш мене, тоді перестанеш боятися. А я не боюся нікого». ( Евеліна)

3. « А це буде « хлопська» пісня?  Я розумію по-хлопському»   ( Петрусь)

8. «  Ой, там на горі та й женці жнуть…»  ( Йохим)

9. « Хіба ти не знаєш квітів? Ах , який ти чудний…справді, ти дуже чудний! ( Евеліна)

12. « Замість сліпої й невгамовної егоїстичної муки він носить у душі відчування життя, він почуває й людське горе, й людську радість…» (  дядько Максим про Петра)

7. « Він прозрів, так , це правда, - він прозрів » ( дядько Максим)

2 .  « …в порубаному тілі б'ється гаряче й добре серце , а у великій квадратній голові… працює невгамовна думка» ( дядько Максим).

КРОСЕНС

Фізкультхвилинка (під музику арам зам зам

7- ПІДСУМОК

  • Які риси характеру ви взяли б собі від героїв вивчених творів? А які точно – ні?

НАСТРІЙ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

docx
Додано
7 червня 2021
Переглядів
1592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку