Урок на тему: "Моделі в повсякденному житті"

Про матеріал
Матеріал призначени й для учнів 4-го класу. Автор підручника О.О.Андрусич , І.Б. Стеценко
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Моделі в повсякденному житті

Номер слайду 2

Доброго ранку,Доброго дня!Хай плещуть долоньки,Тупають ніжки,Працюють голівки. Та сяють усмішки. Доброго ранку!Доброго дня!Бажаєте ви, бажаю вам я!ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Номер слайду 3

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ

Номер слайду 4

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУСЬОГОДНІ НА УРОЦІ МИ З ВАМИ:- ДОСЛІДИМО КОМП’ЮТЕРНІ 3-D МОДЕЛІ ТА ПРОГРАМУ, ЯКА ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ЇХ ПЕРЕГЛЯДАТИ; - З’ЯСУЄМО, ЯКІ МОДЕЛІ Є НАВКОЛО НАС; - ПОЕКСПЕРИМЕНТУЄМО ІЗ МОДЕЛЯМИ.

Номер слайду 5

Вгадай фігуру за підказками: - фігура має 4 сторони- всі сторони рівніРОЗМИНКА

Номер слайду 6

Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу: — Я завжди їду в 5 вагоні з хвоста потягу – сказав Іван. — А, я – у 5 від голови – відповів Ігор. Скільки вагонів в потязі?9 ВАГОНІВ

Номер слайду 7

Актуалізація знань. Ви вже знаєте, що: ОБ’ЄКТ — ЦЕ ДЕЯКА ЧАСТИНА НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ, ПРО ЯКУ МИ МОЖЕМО ГОВОРИТИ ЯК ПРО ОДНЕ ЦІЛЕ. КОЖНИЙ ОБ'ЄКТ МАЄ ІМ’Я ТА СВОЇ ВЛАСТИВОСТІ. ВЛАСТИВОСТЯМИ ОБ'ЄКТА МОЖУТЬ БУТИ: КОЛІР, РОЗМІР, ФОРМА, МАСА.

Номер слайду 8

Спрощений аналог реального об’єкта називають моделлю. ЩО ТАКЕ «МОДЕЛЬ»? ЧИ МОЖНА ПОБУДУВАТИ МОДЕЛЬ ОБ’ЄКТА, ЯВИЩА ТА ПРОЦЕСУ? ЩО ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНО? НАВЕДИ ПРИКЛАДИ.

Номер слайду 9

Моделі відображають не всі властивості об’єкта, а лише суттєві, потрібні для розв’язання певних завдань.

Номер слайду 10

МОДЕЛІ СТВОРЮЮТЬ ТОДІ, КОЛИ: РЕАЛЬНИЙ ОБ’ЄКТ НАДТО ВЕЛИКИЙ, ЩОБ ЙОГО ПОБАЧИТИ.

Номер слайду 11

Реальний об’єкт надто малий, щоб його побачити

Номер слайду 12

Реальний об’єкт вже неможливо побачити

Номер слайду 13

Реальний об’єкт людині ще не довелося бачити у своєму житті.

Номер слайду 14

Дії з реальним об’єктом можуть зашкодити життю і здоров’ю людини.

Номер слайду 15

Інформаційна модель — це модель, що містить опис інформаційного процесу або об’єкта, у якому вказано лише суттєві властивості, важливі для розв’язування конкретної задачі.

Номер слайду 16

ІНФОРМАЦІЙНІ МОДЕЛІ ДОСТУПНІ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ НА КОМП’ЮТЕРІ, ДЛЯ НИХ У РІЗНИХ СЕРЕДОВИЩАХ СТВОРЮЮТЬ КОМП’ЮТЕРНУ МОДЕЛЬ. Якими бувають моделі?

Номер слайду 17

На одному з  малюнків зображено реальний об’єкт, на решті  — його моделі. Яка модель матеріальна, яка  — інформаційна?

Номер слайду 18

Матеріальна модель — це модель, яка відтворює властивості об’єкта-оригіналу. Вона завжди має реальне втілення. Наприклад, дитячі іграшки, макети різноманітних споруд, технічних конструкцій — це матеріальні моделі реальних об’єктів.

Номер слайду 19

Процес створення моделі називають моделюванням.

Номер слайду 20

3-D друк. ВИГОТОВЛЕННЯ МОДЕЛІ СКЛАДНОГО ОБ’ЄКТА — ЯК-ОТ ІГРАШКОВОГО АВТОМОБІЛЯ — ПОТРЕБУЄ БАГАТО ЧАСУ ТА ЗУСИЛЬ. ТА ВІДНЕДАВНА ЦЕ СТАЛО ПРОСТІШЕ. ДЕТАЛІ, АБО Й ЦІЛУ МОДЕЛЬ, МОЖНА СТВОРИТИ ЗА ДОПОМОГОЮ 3 D-ДРУКУ.

Номер слайду 21

3 D-принтер — пристрій, який відтворює не пласкі зображення на папері, а об’ємні фігури. Він наносить матеріал шар за шаром, тому друкує повільно, іноді по кілька днів.3-D принтер в роботі(Натисніть на кульку щоб відкрити відео)3-D друк допоможе дітям з вадами зору

Номер слайду 22

3-D моделі3 D-МОДЕЛЬ — ЦЕ ОБ’ЄМНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ОБ’ЄКТА, СТВОРЕНЕ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ. ТАКІ МОДЕЛІ ЗРУЧНО РОЗГЛЯДАТИ, ОБЕРТАЮЧИ ЇХ НА ЕКРАНІ.

Номер слайду 23

Фізкультхвилинка

Номер слайду 24

РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМст. 53

Номер слайду 25

ст. 34-35 РОБОТА ІЗ ЗОШИТОМ (ДОДАТКОВО ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ)

Номер слайду 26

ЗАРЯДКА ДЛЯ ОЧЕЙ

Номер слайду 27

Щоб відкрити інтерактивне завдання, натисніть на фігуру або наведіть камеру смартфона на QR-код.Інтерактивне завдання

Номер слайду 28

Інтерактивне завдання

Номер слайду 29

ПІДСУМОК- ЩО ТАКЕ МОДЕЛЬ?- ЯКІ БУВАЮТЬ МОДЕЛІ? ДЕ ТИ ЇХ ВИКОРИСТОВУЄШ? - ЩО ТАКЕ ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ?- ЩО ТАКЕ МАТЕРІАЛЬНА МОДЕЛЬ?- ЩО ТАКЕ МОДЕЛЮВАННЯ?

Номер слайду 30

РЕФЛЕКСІЯ МЕНІ ВСЕ ВДАЛОСЯ!МАЮ КІЛЬКА ПОМИЛОК!ПРАЦЮЮ ДОБРЕ!ПРОШУ ДОПОМОГИ!МОЖУ КРАЩЕ!

Номер слайду 31

ЧУДОВО ПОПРАЦЮВАЛИ! ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Номер слайду 32

Список використаних джерел1. Методичні матеріали, 4 клас URL :  https://svitdovkola.org/metodic/inf4/rozdil3 (дата звернення 20.01.2023).2. Вправи для розминки на уроках інформатики URL :  https://naurok.com.ua/infoznayka-pospishae-na-dopomogu-vpravi-dlya-rozminki-na-urokah-informatiki-u-2-klasi-16566.html(дата звернення 20.01.2023). 3. Додаткові матеріали до підручника URL : https://svitdovkola.org/inf4/14 (дата звернення 20.01.2023). 4. Андрусич О. О., Стеценко І. Б. Інформатика : підручн. для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 96 с.5. Андрусич О. О., Волощенко О. В. Інформатика : зошит для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 63 с.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Подплєта Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Подплєта Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Обиюх Олена
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
НУШ
Додано
18 березня 2023
Переглядів
601
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку