Додаток 3
Тема. Мотиваційний лист
Мета. Навчити учнів писати мотиваційний лист, добираючи мовні засоби відповідно до змісту та форми висловлювання; розвивати творчі здібності; виховувати культуру мовлення
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Кожен вищий навчальний заклад освіти прописує вимоги до мотиваційних листів у правилах прийому. Ви вже попередньо ознайомилися з ними. Головне в мотиваційному листі - показати себе як особистість, своє вміння комунікувати та презентувати себе, довести вашу мотивацію та зацікавлення професією та обраним закладом.
ІІІ. Формування вмінь та навичок.
1.Слово вчителя
Мотиваційний лист -це викладені вступником довільно у письмовій формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму й відповідні очікування, досягнення в навчанні та інших видах діяльності.
Мотиваційний лист має структуру:
- "шапка" (стандартна для кожного закладу, прописана у вимогах);
- основна частина - варто розпочати з відповіді на запитання «Хто я?». Тут виділіть здобутки в навчанні з окремих предметів, пов’язаних з обраною освітньою програмою, рівень володіння іноземними мовами, участь у позашкільній роботі та оцінку власних соціальних навичок;
- висновок ( чому мають обрати саме вас);
- подяка.
2. Робота над основною частиною
«Асоціативний кущ»
Які риси характеру маю?
Які здобутки маю?
3. Мозковий штурм.
Що мені цікаво?
Чим я люблю займатися?
Що у мене добре виходить?
На яких предметах я отримую найкращі оцінки?
У яких проєктах я беру/брав участь?
Чи є у мене позашкільні активності?
За що мене хвалять?
У яких питаннях до мене можуть звернутися за порадою?
Чим я хочу займатися у майбутньому?
Чому мають обрати саме мене?
ІV. Підсумок
Уникайте загальних фраз, а саме: "Я доклав дуже багато зусиль" або "Я досягнув величезного успіху". Формулюйте відповіді конкретно, починаючи зі слів я займаюся, я пройшов додатковий курс, я організував акцію/ семінар/зустріч, я зробив, маю результати тощо, але без емоцій, чітко. Короткий виклад думок і лаконічність – частина успіху.
V. Домашнє завдання
Написати мотиваційний лист.
На наступному уроці учні зачитували та відшліфовували свої роботи, вдосконалювали тексти, обмінювалися напрацюваннями.