Урок на тему "Мотиваційний лист"

Про матеріал
Теоретичні та практичні поради для проведення уроку розвитку зв'язного мовлення
Перегляд файлу

                                                                                                                        Додаток 3

Тема. Мотиваційний лист

Мета. Навчити учнів писати мотиваційний лист, добираючи мовні засоби відповідно до змісту та форми висловлювання; розвивати творчі здібності; виховувати культуру мовлення

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Кожен вищий навчальний заклад освіти прописує вимоги до мотиваційних листів у правилах прийому. Ви вже попередньо ознайомилися з ними. Головне в мотиваційному листі -  показати себе як особистість, своє вміння комунікувати та презентувати себе, довести вашу мотивацію та зацікавлення професією та обраним закладом.

ІІІ. Формування вмінь та навичок.

1.Слово вчителя

 Мотиваційний лист -це викладені вступником довільно у письмовій формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму й відповідні очікування, досягнення в навчанні та інших видах діяльності.

Мотиваційний лист має структуру:

- "шапка" (стандартна для кожного закладу, прописана у вимогах);

- основна частина -  варто розпочати з відповіді на запитання «Хто я?». Тут виділіть здобутки в навчанні з окремих предметів, пов’язаних з обраною освітньою програмою, рівень володіння іноземними мовами, участь у позашкільній роботі та оцінку власних соціальних навичок;

- висновок ( чому мають обрати саме вас);

- подяка.

2.  Робота над основною частиною

«Асоціативний кущ»

 

Які риси характеру маю?

 

 

                                                         

 

 

 

 

Які здобутки маю?

 

 

 

3. Мозковий штурм.

 Що мені цікаво?

Чим я люблю займатися?

Що у мене добре виходить?

На яких предметах я отримую найкращі оцінки?

У яких проєктах я беру/брав участь?

Чи є у мене позашкільні активності?

За що мене хвалять?

У яких питаннях до мене можуть звернутися за порадою?

Чим я хочу займатися у майбутньому?

Чому мають обрати саме мене?

ІV. Підсумок

Уникайте загальних фраз, а саме: "Я доклав дуже багато зусиль" або "Я досягнув величезного успіху". Формулюйте відповіді конкретно, починаючи зі слів я займаюся, я пройшов додатковий курс, я організував акцію/ семінар/зустріч, я зробив, маю результати тощо, але без емоцій, чітко. Короткий виклад думок і лаконічність – частина успіху.

V. Домашнє завдання

Написати мотиваційний лист.

На наступному уроці учні зачитували та відшліфовували свої роботи, вдосконалювали тексти, обмінювалися напрацюваннями. 

docx
До підручника
Українська мова (академічний та профільний рівень) 11 клас (Глазова О.П., Кузнєцов Ю.Б.)
Додано
14 березня 2023
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку