Урок на тему: Пагін, будова та основні функції.

Про матеріал
Тема уроку; "Пагін : будоваі і функції", має продовжувати формувати поняття про рослинний організм. Використовуючі різні методи, вправи, відеосюжети дає учням розвивати біологічну мову, увагу, пізнавальну самостійність, уміння здійснювати аналіз і синтез та узагальнення. Формувати екологічну компетентність.
Перегляд файлу

Тема: Пагін: будова  та основні  функції.

Мета : -сформувати поняття про будову та функції пагона , типи пагона;

            -продовжити формувати поняття про рослинний організм;

            -розкрити  взаємозв’язок  будови органа з виконуваними  функціями ;

            -виховувати позитивне ставлення до рослини, формувати екологічну

             культуру; звернути увагу на необхідність дбайливого ставлення до     

              рослинного організму.

Тип уроку: комбінований  

Обладнання: гербарні зразки і живі рослини, лупа, ирепарувальний набір, таблиці.

                                                 Хід уроку.

I.Актуалізація опорних знань

Гра у слова

-Пригадайте рослини , які утворюють коренеплоди . Створіть кросворд щоб в кожному слові була літера «Р»  ( Селера, петрушка, морква, редис)

-Видозмінами яких органів молодої рослини є коренеплоди.

II.Мотивація навчальної діяльності учнів

  • Що називають органом рослини?
  • Які органи мають рослини?
  • Якого забарвлення листя і чому?

III.Вивчення нового матеріалу.

Завдання 1.Вивчити будову пагона.

(Розглядаючі живі об’єкти формуємо поняття «пагін»)

Переглдд відеосюжету  за посиланням і виконати завдання :https://www.youtube.com/watch?v=VRhnJy6i7Ck

Завдання 2. Ознайомитися з різноманітністю пагонів .

Завдання  3.  3’ясувати основні функції пагона.

Завдання 4. Скласти схему «Функції пагона»

IV.Узагальнення та систематизація знань.

Вправа «Біологічний диктант»

Закінчіть речення.

1.Пагін – це…

2. Листок – це…

3.Листкова пластинка – це…

4.Вузол -це…

5. Міжвузля – це…

6.Пазушна брунька – це…

7. Верхівкова брунька – це…

8.Черешковий листок – це ...

9.Сидячий листок – це…

10.Простий листок – це…

11.Складний листок – це...

12. Галуження – це…

    ( Взаємоперевірка).

-Вправа:»  Знайди зайве»

У переліку термінів закреслити зайві, котрі не відносять до стебла:

Стебла бувають : трав’янисті, прості, прямостоячі, лежачі, пальчасті, паралельні, виткі, чіпкі, трійчасті, дворічні, складні, дихотомічні, дугові, повзучі.

-Наведіть приклади взаємозв’язку будови і функцій пагона.

V.Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

Прочитати параграф і продумати контрольні питання.

 

 

docx
Додано
30 червня 2023
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку