Тема: Розв’язування вправ з теми «Порівняння десяткових дробів».
Мета: формувати вміння та навички порівнювати десяткові дроби,розвивати математичне мислення, культуру розумової праці.
Пам’ятка для учня.
1.Будь уважним, май гарний настрій.
2.Будь наполегливим і не бійся помилятися.
3 .Вчись відчувати радість відкриття.
4.Цінувати здобуті знання і час.
Хід уроку.
1.Вступна бесіда.
2.Усні вправи.1.Подайте дроби в порядку їх зростання і прочитай закодоване слово.
Т В П И Р І
0,6 0,355 0,301 0,32 0,31 0,4
(Привіт)
2.Подайте дроби в порядку їх спадання і прочитай закодоване слово.
2.5 |
2,15 |
2,7 |
2,05 |
2,62 |
2,001 |
2,54 |
О |
Д |
М |
Ц |
О |
І |
Л |
|
|
|
|
|
|
|
( Молодці).
3.Порівняти дроби ( усно).
а). 2,4 2,349; г).4,3 * 3,2
б). 0,8 * 0,709 д).4,3 *4,13
в).0,35 *0,402 е).4,25 *4,31
2. Робота з підручником. Самостійна робота з наступною взаємоперевіркою №
3.Повторення раніше вивченого матеріалу:
1).Площа квадрата дорівнює 16 см2. Знайти його сторону.
2).Ребро куба дорівнює 2см. Знайти об’єм куба.
4 Підсумок уроку.
Знайти хочаб одне значення х, щоб
7<x<8; 3,9<x<4; 0,12<x<0,13
5.Виставлення і мотивація оцінок.